//

Nieuwe Iphone, zie door de bomen het bos niet meer!

Nieuwe Iphone, zie door de bomen het bos niet meer! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste mensen hier, Heb net m'n usa iphone binnen 8gb maar heb m nog niet eens uit de doos gehaald. Ik was dus in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-08, 20:28
raynaud's schermafbeelding
raynaud raynaud is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar raynaud
Standaard Nieuwe Iphone, zie door de bomen het bos niet meer!

Hallo beste mensen hier,

Heb net m'n usa iphone binnen 8gb maar heb m nog niet eens uit de doos gehaald. Ik was dus in de veronderstelling dat ik m gewoon kon gebruiken. Sim kaart (kpn) van m'n oude toestel erin en aansluiten op iTunes en klaar.

Niets is minder waar heb ik begrepen. Kan hier iemand mij in stappen uitleggen wat ik moet doen? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer. Wil de iphone gewoon gebruiken en ben er super trots en blij mee. Maar ik heb weinig aan de nog dicht gesealde box omdat ik weet dat ik m niet kan gebruiken.

Hoop dat iemand me kan helpen. Alvast heel veel dank!

Groet Raynaud
Vangrail ::. officiële vangrail website
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-08, 20:34
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Heej Raynaud!

Dat gaat niet lukken ik denk dat je 1.1.2 hebt met de nieuwe bootloader, dan moet je wachten tot er een software unlock is of je moet een Hack sim kopen zoals turbo sim of Kingsim. Maar als je hem eerst gewoon wilt gebruiken moet je even de tutorial in de wiki volgen voor het jailbreaken van een OTB 1.1.2. Suc6!

Greetz, Stiruam
  #3  
Oud 14-01-08, 20:37
raynaud's schermafbeelding
raynaud raynaud is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar raynaud
Standaard

thanks alleen dat is allemaal abracadabra voor mij wat je allemaal zegt. Maar die turbo sim wat kost dat geintje? 1.1.2 hebt met de nieuwe bootloader? ik snap er dus de ballen van. sorry.. Groet Raynaud
  #4  
Oud 14-01-08, 21:45
karel88 karel88 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 36
Standaard

Ik zou zeggen: gebruik de zoekfunctie. Heb ik ook gedaan.
  #5  
Oud 14-01-08, 22:12
BertVK BertVK is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Gent, België
Berichten: 2
Standaard

Ik heb dit weekend ook een US 8GB iPhone geunlocked.
Een kort woordje uitleg om je op weg te helpen:

Er zijn twee dingen die je moet doen:
1. Jailbreaken, of de telefoon activeren
2. Unlocken, of ervoor zorgen dat je je eigen provider kan gebruiken in de plaats van AT&T. De Amerikaanse iPhones kan je standaard alleen gebruiken op het AT&T netwerk, vandaar dat er een AT&T kaartje bij je telefoon zit.

Die twee termen worden door mekaar gehaald en zorgen voor verwarring.

De gemakkelijkse uitleg die ik gevonden heb voor het jailbreaken is engelstalig, maar door iedereen uit te voeren. Je kan het vinden op iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows
Deze link vind je ook in de Wiki op deze site.

Jammer genoeg moet ik je zeggen dat het totaal onmogelijk is om je iPhone te unlocken. Een deel van de software is te recent en nog niet gekraakt. Je kan alleen via een speciale simkaart, die je SAMEN met je gewone simkaart in je iPhone steekt, bellen en SMSen. Die kaartjes hebben namen als kingSIM, turboSIM, easySIM e.d.m.
Op de Wiki van deze site kan je hierover meer info vinden.
Zoek in google maar eens op die namen, Je zal heel wat info vinden. Prijzen variëren van 30 Euro tot 160 Euro.

Hopelijk heb je hier wat aan.
__________________
Bert
  #6  
Oud 15-01-08, 10:49
raynaud's schermafbeelding
raynaud raynaud is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar raynaud
Standaard

Hey Bert, thanks voor je uitleg en hier heb ik inderdaad wat aan. Waar zou ik deze sim het beste kunnen aanschaffen? Enig idee? want dan ga ik er langs.
Of misschien heb je een website waar ik deze kan bestellen? Wens je een fijne dag! Groet Raynaud
  #7  
Oud 15-01-08, 10:55
BertVK BertVK is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Gent, België
Berichten: 2
Standaard

Ik heb gisteren een kingSIM besteld bij kingSIMchip.nl
Ik heb nog geen ervaringen over deze SIM gelezen op dit forum, maar op andere sites wordt vermeld dat het zou moeten werken. Bij KingSIM.nl hebben ze op dit moment de EasySIM binnen (als de stock nog niet op is). Die SIM zou zelfs beter moeten werken.

Persoonlijk heb ik nog geen ervaringen met gelijk welk type SIM proxy kaartje. Je zal de Wiki moeten raadplegen en jezelf inlezen. Daarna kan je op het forum zoeken naar ervaringen van mensen.

P.S. Welkom in de wereld van de hackers. ;-)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: ik zie door de bomen het bos niet meer daaf Jailbreak 5 29-11-10 18:20
iPhone: Help! zie door de bomen het bos niet meer! xray911 Jailbreak 5 21-05-10 15:18
Ik zie door de bomen het bos niet meer Help! gribbel Archief 1 12-04-10 10:13
Zie door de bomen het bos niet meer! gossen Unlock [archief] 1 19-01-08 16:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:20.