//

Probleem

Probleem discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat net op mijn gejailbreakte verdedelde Ipod Touch wat te pielen met o.a. operator logo's (in afwachting van de silvercard die morgen komt). Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-08, 23:57
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard Probleem

Ik zat net op mijn gejailbreakte verdedelde Ipod Touch wat te pielen met o.a. operator logo's (in afwachting van de silvercard die morgen komt). Ik zat in het programma "Make It Your Own" en had de naam vervandert en drukte op set. Vervolgens kwam het ronde zandlopertje erg lang op het scherm. Uiteindelijk maar gereset met de Aan/uit knop en home knop 10 seconden ingedrukt te houden. Vervolgens geprobeert opnieuw op te starten maar nu staat het witte appletje met zwarte achtergrond inmiddels al 5 minuten in het scherm. Het gaat maar niet weg, ik heb hem alweer opnieuw aan en uit gezet maar nog steeds niets. Ik zit enigzins met mijn handen in het haar want ik had er zo naar uitgegekeken om morgen mijn Supersim te maken en er dus ook mee te gaan bellen.

Iemand enig idee wat ik moet doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-08, 23:59
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Restoren en opnieuw activeren
  #3  
Oud 15-01-08, 00:05
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Thanks Michael voor de snelle reply!

misschien een vraag naar de bekende weg. Je bedoelt dus van geen het hele jailbreak proces opnieuw doen? ---> https://forum.iculture.nl/f1/ip...2-windows.html

??
  #4  
Oud 15-01-08, 00:41
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Ik heb haar/hem (ik ben er nog niet helemaal uit of het een haar of hem is) inmiddels alweer gejailbreakt en geoktoprept in 1.1.1 en ben hem nu naar 1.1.2 aan het updaten. Alleen dan dus nog even jailbreaken en ik ben weer happy chappy (die uitspraken van Olav Mol blijven wel hangen) zeg maar. Iphone weer synchroniseren met Itunes en in de toekomst toch maar twee keer nadenken voor dat ik weer ga *****n met diverse programmatjes.
  #5  
Oud 15-01-08, 00:54
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Ben op dit moment weer in het bezit van een gejailbreakte 1.1.2. Eerste grote probleem met mijn iPhone dus zonder al te grote problemen doorgekomen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Netwerk probleem en ander probleem Dannybevers iPhone algemeen 0 21-11-09 01:19
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? satfreak1969 iTunes 0 22-09-09 16:05
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:42.