//

US Iphone inleveren in Duitsland voor garantie

US Iphone inleveren in Duitsland voor garantie discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone heeft de melding : Repair Needed. Kan dus niet meer bellen etc, dit is gekomen nadat ik hem heb laten vallen. Nu heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-01-08, 12:23
pieterhoogen pieterhoogen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 41
Standaard US Iphone inleveren in Duitsland voor garantie

Mijn iphone heeft de melding : Repair Needed.

Kan dus niet meer bellen etc, dit is gekomen nadat ik hem heb laten vallen. Nu heb ik al veel geprobeerd. En zelfs de hulp van Destiny ingeschakeld om hier naar te kijken.

Maar mocht dat niet baten dan moet de iphone terug naar Apple voor de garantie. Heb hem gekocht bij de Apple store in Amerika.

Kan ik nu de telefoon inleveren bij een Duitse Apple store voor garantie? Dat kan namelijk wel met andere apparatuur van apple.

Ben heel benieuwd!

p.s weet niet of ik het op de goede plek heb gepost dit topic, maar kon geen betere vinden....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-08, 12:30
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

'k kan me vergissen maar als jij jouw iPhone hebt gejailbreaked en unlocked is de garantie in ieder geval al vervallen, nog even los van het feit of je een US toestel kunt inleveren in DLD vanwege garantie. Ga er maar van uit dat je geen garantie hebt.
  #3  
Oud 15-01-08, 12:37
Rutger's schermafbeelding
Rutger Rutger is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nabij R'dam
Berichten: 65
Standaard

Kan je niet virginizen of die jailbreak ongedaan maken oid?
  #4  
Oud 15-01-08, 12:55
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Het is inderdaad wel een beetje raar.. normaal zit er op Apple producten toch wereldwijde garantie, maar in het geval van de iPhone is het wat anders.

Apple is ook niet gek, die weet ook wel dat er zoveel iPhone's geexporteerd worden.
  #5  
Oud 17-01-08, 14:55
pieterhoogen pieterhoogen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 41
Standaard

Toch vind ik het raar ja...uiteraard heb ik garantie als ik er niks mee doe...dus niet unlock etc. Dat staat ook bij de voorwaarden op hun site, activation is niet verplicht voor garantie...maar ja dat moet zo' n gastje daaro ook maar pikken natuurlijk.

Zeker als de iphone helemaal virginized is dan kunnen ze helemaal niks maken... Maar ja zoals ik al zij dat moeten ze maar accepteren...en al helemaal in duitsland...

Maar ik ben benieuwd of iemand iets weet over het inleveren, er moeten toch meer mensen zijn die hun iphone voor garantie inleveren....?!
  #6  
Oud 17-01-08, 14:59
Patipod's schermafbeelding
Patipod Patipod is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 224
Standaard

Niet lullig bedoeld, maar als je Iphone defect raakt door je eigen schuld (vallen in dit geval) heb je toch al geen poot om op te staan.
__________________
Eerst Iphone 2G US 8GB, toen Iphone 3G NL 8GB black en nu Iphone 4 16GB black
  #7  
Oud 17-01-08, 15:04
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Maar de vraag is heb je Garantie ??
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #8  
Oud 17-01-08, 15:16
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Je hebt je iPhone zelf kapot gemaakt => geen garantie

Het feit dat de iphone al dan niet geïmporteerd is verandert hier niks aan.
Je hebt garantie op het toestel zelf.
Indien jij je iPhone laat vallen is het toestel niet verantwoordelijk voor de schade maar jijzelf.
  #9  
Oud 17-01-08, 15:21
Rutger's schermafbeelding
Rutger Rutger is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nabij R'dam
Berichten: 65
Standaard

Je hebt fabrieksgarantie, dat wil zeggen dat wanneer er een defect optreedt waar jij niets aan kan doen (fabrieksfout, softwarefout, scherm valt steeds uit e.d.) dan wordt het kostenloos vervangen. Laat je hem vallen en het ding krijgt kuren, dan heb je geen garantie. En geloof me, ze zien dat hij gevallen is. Ook al is dat soms aan de buitenkant niet te zien... FixSupport proberen dan maar?
  #10  
Oud 18-01-08, 14:00
Fab1Man Fab1Man is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 329
Standaard

Het punt is duidelijk dat je geen garantie krijgt door fouten van jezelf. De vraag is echter, krijg je met een US iPhone garantie, of je er nu wel of niet zelf aan hebt liggen klungelen is irrelevant. Accepteert een Duitse Apple winkel een US iPhone als deze wordt aangeboden i.c.m. garantieclaim.
  #11  
Oud 18-01-08, 14:42
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man Bekijk bericht
Het punt is duidelijk dat je geen garantie krijgt door fouten van jezelf. De vraag is echter, krijg je met een US iPhone garantie, of je er nu wel of niet zelf aan hebt liggen klungelen is irrelevant. Accepteert een Duitse Apple winkel een US iPhone als deze wordt aangeboden i.c.m. garantieclaim.
Neen zeer zeker accepteren ze dit niet! Je hebt zoiezo alleen gerantie als je ene werkend AT&T abbonement hebt! En die heb je niej dus naar je garantie kan je fluiten

Greetz, Stiruam
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantie op iPhone 4 | Belgie of Duitsland Diffuser Koopinformatie België 10 21-11-10 01:26
Garantie Simlockvrij Apple Store Duitsland internetbob Koopinformatie Rest Europa 3 29-10-10 11:24
Inleveren tijdens garantie; hoe? bertbig iPhone algemeen 6 18-08-10 17:48
That's it! Iphone inleveren tbv. reparatie GPS functionaliteit forrestgumpx iPhone Navigatie 4 17-08-09 15:56
Tarieven Iphone 3g voor Duitsland bekend? redlaB Archief 5 28-06-08 17:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:26.