Op naar firmware 1.1.3? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Op naar firmware 1.1.3? zou hij dan eindelijk komen vandaag? Laten we 't hopen! Ik WIL bellen ja!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Op naar firmware 1.1.3?
zou hij dan eindelijk komen vandaag? Laten we 't hopen! ![]() Ik WIL bellen ja! ![]()
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() koop dan een xxSIM
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jaa.. maar die zijn zo duur! wat dat betreft ben ik een echte gierige nederlander hoor!
![]() weet iemand trouwens een adres in Nederland waar ik ze voor weinig kan halen dan? ik heb er namelijk 3 nodig! |
|
||||
|
||||
![]() Heb 1.1.3 al binnen .. via iTunes 7.5 !! .. en NEE, ik ga de iPhone niet upgraden hahaha
Laatst gewijzigd door Carpepuncto; 15-01-08 om 20:15. Reden: hij was al binnen ;) |
|
![]() Ik ben ook aan het downloaden, ben benieuwd hoe lang de jailbreak op zich laat wachten.
|
||||
|
||||
![]() |
|
![]() Je hebt 2 opties:
- download and upgrade - download only Als je voor de "download only" optie kiest wordt de software niet meteen geinstalleerd en kun je deze later op het gewenste moment installeren. Laatst gewijzigd door bluevoice; 15-01-08 om 20:27. |
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij in de iTunes map in je map programma's. Moet je toon pakket inhoud doen... Daar ergens zal ie bij staan.
Ben overigens benieuwd hoelang het gaat duren voordat deze firmware is gehackt.
|
![]() Met de directe link hierboven kun je de nieuwe software opslaan waar je maar wil.
|
|
![]() Op de mac is de locatie waar de softwareupdates worden opgeslagen als volgt:
Gebruikersnaam/Library/iTunes/iPhone Software Updates |
|
|||
|
|||
![]() zou in deze firmware de bug opgelost zijn waarin franse en duitse legaal sim unlockte iPhones crashen (phone/sms app) met sim kaarten uit niet ondersteunende landen?
Ik heb nu een franse iPhone - legaal unlocked met iWorld en zou graag updaten naar 1.1.3 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 18:48 |
Terug van Firmware 2.2.1 naar Firmware 2.2 | StevenJM | Archief | 5 | 15-03-09 11:23 |
iPhone 1e gen.: van 1.0.2 naar firmware naar 2.2 | orf | Unlock | 6 | 14-01-09 09:50 |
Firmware 1.0.2 naar 2.0 | ASL | Jailbreak [archief] | 6 | 22-07-08 10:19 |
Firmware 1.1.2 naar 1.1.4? | Reckless | Archief | 2 | 02-03-08 14:01 |
|
|