iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Firmware 1.1.3 is een feit! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/5064-firmware-1-1-3-feit.html)

Shr3d 15-01-08 20:19

Ik wil hem (gebruik TurboSim) best updaten maar heb momenteel niet de tijd om alles te restoren en te re-breaken als het misgaat..

PWI 15-01-08 20:20

1.1.3 Update is te downloaden
 
Yep, je kun nu je Ipod Touch of Iphone gaan Updaten met de 1.1.3 versie, bij mij is het al gelukt ! (Ipod Touch wel te verstaan);)

Sharky232 15-01-08 20:20

Bah m'n iTunes loopt steeds vast :)

david007 15-01-08 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PWI (Bericht 41306)
Yep, je kun nu je Ipod Touch of Iphone gaan Updaten met de 1.1.3 versie, bij mij is het al gelukt ! (Ipod Touch wel te verstaan);)

WEES HIER HEEEL VOORZICHTIG MEE WANT VOORDAT JE HET WEET GAAN MENSEN UPDATE!!!!

NIEMAND UPDATE !!!!

Je kan dit niet vaak genoeg zeggen:D

Freek 15-01-08 20:22

1 Bijlage(n)
En zie hier ook de nieuwe versie van iTunes.. 7.6

david007 15-01-08 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freek (Bericht 41311)
En zie hier ook de nieuwe versie van iTunes.. 7.6

eve itunes update is het nu mogelijk om youtube filmjes te bekijken op itunes??

wat is er allemaal nieuw in deze versie

Jaap007 15-01-08 20:24

Soms zie ik door de bomen het bos niet meer. Met het updaten in I-tunes, update je als het ware je iphone naar 1.1.3 en je update je itunes zelf ook naar 7.6.
Zelf zit ik, als zo vele, te wachten tot ik kan bellen met mijn 1.1.2. Kan ik wel itunes updaten??

david007 15-01-08 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaap007 (Bericht 41314)
Soms zie ik door de bomen het bos niet meer. Met het updaten in I-tunes, update je als het ware je iphone naar 1.1.3 en je update je itunes zelf ook naar 7.6.
Zelf zit ik, als zo vele, te wachten tot ik kan bellen met mijn 1.1.2. Kan ik wel itunes updaten??

Je kan itunes gewoon update door boven op Help daarna naar update's zoeken maar haal voor de zekerheid je iphone los van je pc;)

Jaap007 15-01-08 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door david007 (Bericht 41315)
Je kan itunes gewoon update door boven op Help daarna naar update's zoeken maar haal voor de zekerheid je iphone los van je pc;)

Thanks, nu is het afwachten dus op de definitieve crack:rolleyes::rolleyes:

david007 15-01-08 20:28

kan iemand op hackint0sh komen volgens mij is het zo druk dat de servers het gewoon niet volhouden :S

Freek 15-01-08 20:29

Waarschijnlijk kan de iTunesupdate geen kwaad. De veranderingen hierin zullen te maken hebben met het ondersteunen van de huurvideo mogelijkheid en het opslaan hiervan, en het beschikbaar maken van deze opties voor de tabbladen van de iPhonesync.

Toch adviseer ik hiermee even te wachten totdat dit bevestigd wordt.

Jaap007 15-01-08 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door david007 (Bericht 41323)
kan iemand op hackint0sh komen volgens mij is het zo druk dat de servers het gewoon niet volhouden :S

Ik heb het de laatste tijd een beetje gevolgd maar er was zelfs een topic daar over hoe ze het aan gaan kondigen. Heel de website op zwart en zo. Om maar aan te geven dat ik het idee heb dat de hele wereld daar op zit te wachten haah

FEVER 15-01-08 20:30

Weet er al iemand als je met 1.1.3 kan bellen en sms'en in België of Nederland?
Ik heb een officieel unlocked iPhone uit Frankrijk maar kan hiermee nog niet normaal bellen of sms'en zonder gebruik te maken van iWorld (via jailbreak).

Zou dit nu eindelijk opgelost zijn???

david007 15-01-08 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freek (Bericht 41326)
Waarschijnlijk kan de iTunesupdate geen kwaad. De veranderingen hierin zullen te maken hebben met het ondersteunen van de huurvideo mogelijkheid en het opslaan hiervan, en het beschikbaar maken van deze opties voor de tabbladen van de iPhonesync.

Toch adviseer ik hiermee even te wachten totdat dit bevestigd wordt.

Maar itunes update kan opzich geen kwaad je kan altijd weer de oude installeren toch :confused:

Sharky232 15-01-08 20:31

iTunes 7.6 staat nog niet op de website Apple - iTunes - Download iTunes en als ik op 'updates zoeken' klik loopt ie hier vast :rolleyes:

david007 15-01-08 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FEVER (Bericht 41328)
Weet er al iemand als je met 1.1.3 kan bellen en sms'en in België of Nederland?
Ik heb een officieel unlocked iPhone uit Frankrijk maar kan hiermee nog niet normaal bellen of sms'en zonder gebruik te maken van iWorld (via jailbreak).

Zou dit nu eindelijk opgelost zijn???

Iworld was volgens mij gewoon een fout van je baseband ofzo want ik heb dat nooit moeten gebruiken terwijl ik gewoon op 1.1.2 draaide paar keer gerestored deed het ook normaal laatse keer gerostored wou sms en phone opeens niet meer opstaren :S dus volgens mij is dat in deze update verholpen;)

Freek 15-01-08 20:33

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sharky232 (Bericht 41331)
iTunes 7.6 staat nog niet op de website Apple - iTunes - Download iTunes en als ik op 'updates zoeken' klik loopt ie hier vast :rolleyes:

Zal wel druk zijn bij Apple. Hebben jullie die nieuwe MacBook Air al gezien? Nice... :-P

Bij mij werkt het wel; ben hem nu aan het downloaden. Apple doe gelijk ook updates van QuickTime en FrontRow. Natuurlijk allemaal voor die films. Zucht.. wat een mooi bedrijf is Apple toch!

Sharky232 15-01-08 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freek (Bericht 41337)
Zal wel druk zijn bij Apple. Hebben jullie die nieuwe MacBook Air al gezien? Nice... :-P

Zo dun!!
The thinness of MacBook Air is stirring. But perhaps more impressive, there’s a full-size notebook encased in the 0.16 to 0.76 inch of sleek, sturdy anodized aluminum. And at just 3.0 pounds,1 MacBook Air is more than portable — it’s with you everywhere you go.
Lichtjes onder je toetsen zijn ook gaaf
The keyboard is full-size with crisp keys just like the ones on MacBook. But MacBook Air goes further by adding backlit key illumination, making it easy to work in low-light settings such as airplanes and conference halls. A built-in ambient light sensor automatically adjusts keyboard and display brightness for optimal visibility. And with the oversize multi-touch trackpad, it just keeps getting better for fingers.

http://www.blogsmithmedia.com/www.en...1/dsc_0194.jpg
Steve doet 'em in een envelop :cool:

matthijst 15-01-08 20:38

Ad: Apple - MacBook Air

Stiruam 15-01-08 20:40

Naaah waarschijnlijk kan ej em wel downgraden des niet al te min raad ik natuurlijk IEDEREEN af om te upgraden... :p Voor er misverstanden ontstaan! En wat denk men dat er in 1.1.4 gaat komen?

Greetz, Stiruam


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:40.