iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   1.1.3. (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/5065-1-1-3-a.html)

fedorr 18-01-08 10:29

Activatie is al wel mogelijk. Kijk maar op hackint0sh. Dit is alleen een tijdelijke activatie. Het is vervolgens nog steeds mogelijk om je *sim te gebruiken met 1.1.3. Jailbreaken is helaas nog niet mogelijk, maar dat komt nog wel.
links van een van de vele discussies op hacktint0sh: [1.1.2 OTB] > 1.1.3 HW Unlock, up and running: GSM.VN ; Geohot; Imth; and hackin0sh - Page 7 - Hackint0sh

Vikash 18-01-08 10:34

Hmm raar, kon zweren dat ik dit ergens had gelezen, naja dan had ik het fout ;). Maar goed ook dat ik het fout had :p

-kriis 18-01-08 11:18

Activeren houd tog precies in, dat je nu wel in het menu kan komen? maar geen gebruik kan maken van bellen en smsen, en nog meer dingen?
En zijn het mensen al gelukt om het te doen gr, kris

denboris 18-01-08 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -kriis (Bericht 43086)
Activeren houd tog precies in, dat je nu wel in het menu kan komen? maar geen gebruik kan maken van bellen en smsen, en nog meer dingen?
En zijn het mensen al gelukt om het te doen gr, kris

idd dat klopt
je hebt dan een iPod touch

demonchild 18-01-08 11:30

ze zijn nog altijd aan het zoeken en proberen.
btw er is een nieuwe unlock voor 1.1.2
wat ik wel niet goed snap ze zeggen hardware en het is al software basis de unlock swat
hier de link voor de kijk lustigen On the iPhone: 1.1.2 OTB UNLOCKED
nu maar hopen dat er men rap een jailbrake kan maken/uitvoeren op de 1.1.3

-kriis 18-01-08 11:34

Maar zijn het mensen al gelukt om de 1.1.3 te activeren!

fedorr 18-01-08 11:35

Na activeren kun je wel bellen als je in een van de landen woont waar de iPhone uit is en een *sim hebt. iWorld kun je nog niet installeren (want geen jailbreak) dus bellen in NLD is nog niet mogelijk. Gebeld worden wel.
Edit: En iemand bellen uit je contactpersonen moet ook wel lukken denk ik.

denboris 18-01-08 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -kriis (Bericht 43093)
Maar zijn het mensen al gelukt om de 1.1.3 te activeren!

dat weet ik niet goed,
het gaat wel om van een 1.1.3 een 1.1.2 te maken, via downgraden. Je hebt hem dan geactiveerd maar bellen gaat nog niet :)

denboris 18-01-08 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fedorr (Bericht 43094)
.
Edit: En iemand bellen uit je contactpersonen moet ook wel lukken denk ik.

kan je dat even verklaren?

fedorr 18-01-08 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -kriis (Bericht 43093)
Maar zijn het mensen al gelukt om de 1.1.3 te activeren!

Ja, via de oude methode van DVD_Jon.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denboris (Bericht 43098)
kan je dat even verklaren?

Ervaringen die ik heb gehad met 1.1.2. Voor ik iWorld installeerde kon ik wel bellen met contactpersonen. Een nummer intoetsen ging bij het tweede cijfer fout.

demonchild 18-01-08 11:39

er komt schot in de zaak
[1.1.2 OTB] DONE, 1.1.2 OTB is Now Offically H/W Unlocked - Hackint0sh
gaat verder op mijn vorige link.
ben bezig aan het volgen. (proberen toch)

-kriis 18-01-08 11:48

en waar is die manier van dvd jon te vinden? is het een gevaarlijke methode of?

demonchild 18-01-08 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonchild (Bericht 43100)
er komt schot in de zaak
[1.1.2 OTB] DONE, 1.1.2 OTB is Now Offically H/W Unlocked - Hackint0sh
gaat verder op mijn vorige link.
ben bezig aan het volgen. (proberen toch)


is HARDWARE unlock

Lau 18-01-08 12:57

Mensen, check onder iPhone Hardware unlock........

https://forum.iculture.nl/f14/iphone-modding/f16/iphone-hardware-unlock/5231-1-1-2-otb-done-1-1-2-otb-now-offically-h-w-unlocked.html

fedorr 18-01-08 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -kriis (Bericht 43102)
en waar is die manier van dvd jon te vinden? is het een gevaarlijke methode of?

Nee hoor. Dit is de oudtse methode om de iPhone te activeren. Deze stamt uit de eerste week dat hij in de states uit was. Het is een activerings proxy. Simpelweg: Je draait je eigen activeringsserver op je PC, rederict iTunes naar je eigen PC en je eigen activeringsserver zegt altijd ok. Het probleem is alleen dat er een niet volledige activation.pem wordt gestuurd. Hij is in onbruik geraakt. Hij werkt trouwens alleen met iTunes 7.3.

Voor meer info: nanocr.eu » Blog Archive » iPhone Independence Day

-kriis 18-01-08 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fedorr (Bericht 43179)
Nee hoor. Dit is de oudtse methode om de iPhone te activeren. Deze stamt uit de eerste week dat hij in de states uit was. Het is een activerings proxy. Simpelweg: Je draait je eigen activeringsserver op je PC, rederict iTunes naar je eigen PC en je eigen activeringsserver zegt altijd ok. Het probleem is alleen dat er een niet volledige activation.pem wordt gestuurd. Hij is in onbruik geraakt. Hij werkt trouwens alleen met iTunes 7.3.

Voor meer info: nanocr.eu » Blog Archive » iPhone Independence Day

Kun je hier misschien wat meer over vertellen?
Is de iphone dan gewoon weer normaal als touch te gebruiken, en als er dan de unlock vrij is werkt die ook gewoon der op of?

gr, kris

demonchild 23-01-08 12:34

voor de mensen die bootloader 3.9 hebben en 1.1.3 perongeluk hebben hebben geluk
1.1.3 Downgrading Tutorial
en prachtig uitgelegd wat je moet doen.
hopelijk komt er rap een oplossing voor de 4.6 .

wicher 23-01-08 17:49

dat is er al een weekje hoor! Fresh heeft het hier ook al getest en werkt idd :)

demonchild 23-01-08 18:48

aha k
wist het niet.
kan je me de link es sturen vindt hem niet .


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.