iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   1.1.2 unlocked > restore? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/5078-1-1-2-unlocked-restore.html)

AllStar 15-01-08 21:30

1.1.2 unlocked > restore?
 
Ik draai al een tijdje 1.1.2 zonder problemen. Ik ging van 1.1.1 unlocked naar 1.1.2 zonder problemen.

Na een tijdje heb ik (weet niet waarom, don't ask) Installer.app verwijderd. Omdat ik toch weer wat dingen wil installeren, wil ik Installer.app weer gebruiken, alleen dat krijg ik dus niet zomaar terug.

Kan ik zonder problemen restoren (gewoon mbv 1.1.2 firmware file) en dan weer jailbreaken zodat ik Installer.app weer terug heb?

blahblah 15-01-08 22:00

Goeie vraag, hier ben ik ook in geinteresseerd. Wat zijn de stappen om zo'n phone weer helemaal default te krijgen?

Destiny 15-01-08 22:05

Nee dit kan niet. Je moet dan eerst even downgraden naar 1.1.1. Met de appsnapp manier jailbreaken/activeren. Daarna weer oktoprep installeren en updaten.
Jailbreaken/activeren met jailbreaker.jar. Daarna iWorld installeren en je kunt weer bellen.

anySIM1.2.1u hoef je niet meer te draaien

blahblah 15-01-08 22:09

Met downgraden bedoel je restoren naar 1.1.1?

AllStar 16-01-08 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door destiny (Bericht 41447)
Nee dit kan niet. Je moet dan eerst even downgraden naar 1.1.1. Met de appsnapp manier jailbreaken/activeren. Daarna weer oktoprep installeren en updaten.
Jailbreaken/activeren met jailbreaker.jar. Daarna iWorld installeren en je kunt weer bellen.

anySIM1.2.1u hoef je niet meer te draaien

Weet je dit 100% zeker? Want 1.1.2 heeft een nieuwe baseband right, dus kan ik dan nog wel jailbreaken etc. in 1.1.1?

EDIT: confirmed, werkt prima :)

Mikelmaster 16-01-08 19:14

Destiny
Ik heb ook alle stappen al gehaald om mijn 1.1.1 te update naar 1.1.2!
Ik zit op het moment vast op het punt van de jailbreak van 1.1.2, ik heb de jailbreak.jar al gedraaid, gereboot daarna ging hij nog een keer vanzelf rebooten en dan zou hij het moeten doen maar ik blijf echter vast zitten met emergency call en de jailbreak werkte dus niet!

Heb jij enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt voor reactie

Destiny 16-01-08 19:29

Dat ligt waarschijnlijk of aan je pc of aan het jailbreak bestand wat je gebruikt.

Gebruik de jailbreak software uit de gids 1.1.1 naar 1.1.2 windows
Als je die hebt gebruik raad ik je aan om een andere pc te pakken. Of gewoon het in 1 keer goed te doen en een mac te kopen :):p

Mikelmaster 16-01-08 20:07

Ik heb het nu geprobeerd vanaf me laptop en nu krijg ik de melding dat ik eerst oktoprep moet runnen!
Is het dan de bedoeling dat ik weer ga downgrade en weer opnieuw die stappen en upgrade of is er een andere manier?

AllStar 17-01-08 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mikelmaster (Bericht 42034)
Ik heb het nu geprobeerd vanaf me laptop en nu krijg ik de melding dat ik eerst oktoprep moet runnen!
Is het dan de bedoeling dat ik weer ga downgrade en weer opnieuw die stappen en upgrade of is er een andere manier?

Post van Destiny wel gezien / gelezen? :confused:

>

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door destiny (Bericht 41447)
Nee dit kan niet. Je moet dan eerst even downgraden naar 1.1.1. Met de appsnapp manier jailbreaken/activeren. Daarna weer oktoprep installeren en updaten.
Jailbreaken/activeren met jailbreaker.jar. Daarna iWorld installeren en je kunt weer bellen.

anySIM1.2.1u hoef je niet meer te draaien



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.