//

Update naar 1.1.2 van 1.1.1 OTB foutgegaan wat nu???

Update naar 1.1.2 van 1.1.1 OTB foutgegaan wat nu??? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Titel niet echt duidelijk maar ik wist ook niet wat ik er dan in moest zetten Ik heb mijn iphone 1.1.1 laats geprobeerd te update ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-01-08, 23:16
Mikelmaster Mikelmaster is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard Update naar 1.1.2 van 1.1.1 OTB foutgegaan wat nu???

Titel niet echt duidelijk maar ik wist ook niet wat ik er dan in moest zetten

Ik heb mijn iphone 1.1.1 laats geprobeerd te update naar 1.1.2 alle stappen goed gevolgd maar het werkte niet ben toen maar weer terug naar 1.1.1 gegaan en wou alles weer werkend krijgen voor ik weer een poging naar 1.1.2 zou gaan proberen! Mijn probleem is alleen dat ik nu niet meer kan bellen. Alles lukte weer jailbreak ging goed, anysim zei ook dat de unlock succesful was maar ik krijg no service linksboven en als ik naar carrier wil gaan in settings dan krijg ik een error! Mijn modem firmware is 04.02.13_G geworden!

Het was een 1.1.1 OTB week 44

Heeft iemand enig idee welke tutorial ik moet volgen of een paar simpele stappen om dit op te lossen. Begin nu namelijk wel een beetje slecht te gaan op het idee dat me iphone het niet meer gaat doen .

Alvast bedankt voor reactie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-08, 23:17
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Dit is juist. Pak er even de unlock guide voor windows in de wiki bij!
  #3  
Oud 16-01-08, 00:14
Mikelmaster Mikelmaster is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard

https://forum.iculture.nl/f1/ip...2-windows.html

ik heb deze gevolgd en heb net de jailbreak gedaan voor versie 1.1.2 ik moest de iphone rebooten, daarna zou hij vanzelf nog een keer rebooten en dan zou de iphone gejailbreakt moeten zijn, (vanzelf rebooten deed hij nog wel) dit is echter niet het geval en ik kan alleen emergency call doen!

Wat nu???

Laatst gewijzigd door Mikelmaster; 16-01-08 om 02:56.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na update naar .4.3.2 geeft hij error 1013 wat nu? superzemie Archief 2 27-04-11 19:45
iPhone 1e gen.: van 2.2.1 naar 3.0 maar slecht ontvangst!! wat nu? Jaouad Unlock 2 31-01-10 13:23
iPhone: Wat te doen als je geen bars krijgt na de update naar 3.0 Eric Cartman Jailbreak 15 07-07-09 04:47
Van 1.1.1 weer terug naar otb 1.0.2 mogelijk? MP3-junky Archief 1 25-10-07 00:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.