iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   1.1.3 kopen ???? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/5175-1-1-3-kopen.html)

gmlens 17-01-08 13:03

1.1.3 kopen ????
 
:)Hi allemaal, binnen twee weken ga ik een iphone kopen in NY, nu met die nieuwe software 1.1.3 zouden jullie er ook 1 meebrengen, of zal het waardeloos worden, daar ik zeker een 1.1.3 zal krijgen, ik heb ook reeds een kingsim gekocht (nog niet ontvangen) moet ik vragen of ze die nog niet uitleveren? of zal hij wel werken als de software gekraakt is

dave c 17-01-08 13:28

Hello,
Ik ben pas terug uit de States, heb daar een aantal iphones gekocht in Apple Store en meegebracht. 60% hiervan had nog de 1.1.1 software en slechts 40% had de 1.1.2 versie. Het is dus niet zeker of je de 1.1.3 al gaat verkrijgen.
Toch succes

Ocin 17-01-08 13:29

Je hebt nog 2 weken tijd om te beslissen, tegen dan zal je zien hoe ver het dev-team staat met een oplossing.
Ik verwacht dat een jailbreak er snel zal komen, een software unlock daarentegen zal nog even duren vrees ik.
Over dat kingsim kaartje, indien je nog zou kunnen annuleren: doen!
De kans dat dit kaartje nog zal werken is vrij klein, bladox turbosim en silvercard hebben meer kans om te werken.

Voor mensen zonder V1 sim-kaart hoop ik dan ook dat hierdoor de prijzen van Bladox turbosim niet nog verder zullen stijgen.

david007 17-01-08 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dave c (Bericht 42433)
Hello,
Ik ben pas terug uit de States, heb daar een aantal iphones gekocht in Apple Store en meegebracht. 60% hiervan had nog de 1.1.1 software en slechts 40% had de 1.1.2 versie. Het is dus niet zeker of je de 1.1.3 al gaat verkrijgen.
Toch succes

Dit wil niet zeggen dat je geen 1.1.3 OTB krijgt hang vanaf waar je de telefoon haalt ik zou maar eve checken voordat je koopt of kopen pakketje dicht houden en als het de 1.1.3 is terug brengen want het gaat volgens mij lang duren voordat die unlockd is

Werken die turbosim en andere sim solutions nou wel op de 1.1.3 of niet

Ocin 17-01-08 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door david007 (Bericht 42447)
Dit wil niet zeggen dat je geen 1.1.3 OTB krijgt hang vanaf waar je de telefoon haalt ik zou maar eve checken voordat je koopt of kopen pakketje dicht houden en als het de 1.1.3 is terug brengen want het gaat volgens mij lang duren voordat die unlockd is

Werken die turbosim en andere sim solutions nou wel op de 1.1.3 of niet

Zolang er geen jailbreak is kan niemand daarop antwoorden.

david007 17-01-08 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ocin (Bericht 42451)
Zolang er geen jailbreak is kan niemand daarop antwoorden.

Jewel hoor :p mensen hebben de phone gewoon geactiveerd met de at&t plan en de turbosim werkte niet maar op sommige plaatsen staat dan xsim ofzo wel werkt ksnap het niet meer:confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:16.