//

ik heb een probleem, hulp gezocht!

ik heb een probleem, hulp gezocht! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een probleem, ik zal de situatie ff uitleggen: september iphone gekocht (1.0.2, jailbreaked en unlocked) vandaag besloot ik eindelijk eens up te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-01-08, 20:23
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard ik heb een probleem, hulp gezocht!

Hallo,

ik heb een probleem, ik zal de situatie ff uitleggen:

september iphone gekocht (1.0.2, jailbreaked en unlocked)
vandaag besloot ik eindelijk eens up te daten.. naar 1.1.1 ging prima, jailbreak en unlock ook.. ik besloot om maar meteen voor 1.1.2 te gaan:

toen oktoprep geinstalleerd -> 1.1.2 update in itunes uitgevoerd -> toen had ik dus een ongeactiveerde 1.1.2 iphone, ik wil hem jailbreaken dus ik voer windows.bat uit maar dit is geen succes.. hij zegt dat alles succesvol is gegaan en dat ie na een paar x opnieuw opstarten is gejailbreaked, maar dat is dus niet het geval..

nu is het wel zo dat ik mijn T-mobile sim er nog in had zitten en niet die van AT&T.. is dit het probleem ? en volgens mij had ik itunes ook nog draaien.. misschien dat dat het probleem is geweest..

het komt erop neer dat ik een manier moet zien te vinden om hem te jailbreaken, maar via windows.bat werkt het echt met geen mogelijkheid..

restore in itunes naar 1.1.1 is ook niet mogelijk omdat ie niet is gejailbreaked..

wie o wie kan mij helpen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-08, 20:49
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Je kan restoren naar 1.1.1 door de iphone uit te zetten en dan weer aan met je vingers op de home en sleep button Laat na 10 sec. de sleep button (bovenop) los. De homebutton vasthouden tot itunes zegt dat hij een telefoon heeft die hersteld moet worden. Dan downgraden naar 1.1.1 oktoprep erop en dan weer updaten naar 1.1.2 en dan windows.bat draaien. Maakt niet uit dat je t mob er in zit tenzij die een pincode heeft dan is het handiger om de at&t te gebruiken.
  #3  
Oud 17-01-08, 20:50
pipono123 pipono123 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik heb er niet echt veel verstand van, maar misschien kan je alles weer opnieuw doen als je hem naar de fabrieksinstellingen zet door door hem via itunes op je pc te upgraden naar 1.1.3 dan tijden het upgraden hem los maken van je computer en hem daarna weer in je pc doen en reseten naar fabrieks instellingen.

Ik weet niet of dit werkt dus kan je beter wachtend op advies van andere mensen die er meer verstand van hebben
  #4  
Oud 17-01-08, 21:02
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

update: kheb via iphoneinterface.exe de recovery-mode gestart en via itunes een restore naar 1.1.1 gedaan, maar nu wil ie via AppSnapp ook niet jailbreaken :S ookal heb ik hem zichtbaar staan in itunes.. 10x geprobeerd maar als hij naar activatiescherm gaat reboot ie niet :S

ik snap er niks meer van..

Laatst gewijzigd door Benny; 17-01-08 om 21:04.
  #5  
Oud 17-01-08, 21:11
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Benny de appsnapp kan soms even duren Dus probeer het nog eens een keer
  #6  
Oud 17-01-08, 21:30
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

yesssss ineens pakt ie hem wel

nu kwestie van unlocken, updaten en jailbreaken thanks !!
  #7  
Oud 17-01-08, 21:30
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pipono123 Bekijk bericht
Ik heb er niet echt veel verstand van, maar misschien kan je alles weer opnieuw doen als je hem naar de fabrieksinstellingen zet door door hem via itunes op je pc te upgraden naar 1.1.3 dan tijden het upgraden hem los maken van je computer en hem daarna weer in je pc doen en reseten naar fabrieks instellingen.

Ik weet niet of dit werkt dus kan je beter wachtend op advies van andere mensen die er meer verstand van hebben
Dat is heel gevaarlijk wat je daar zegt. upgrade naar 1.1.3 en je kan niks meer met je iphone.
Alleen downgraden, en daar gaan de bel/sms functie.
  #8  
Oud 18-01-08, 00:54
wicher wicher is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Hengelo
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pipono123 Bekijk bericht
Ik heb er niet echt veel verstand van, maar misschien kan je alles weer opnieuw doen als je hem naar de fabrieksinstellingen zet door door hem via itunes op je pc te upgraden naar 1.1.3 dan tijden het upgraden hem los maken van je computer en hem daarna weer in je pc doen en reseten naar fabrieks instellingen.

Ik weet niet of dit werkt dus kan je beter wachtend op advies van andere mensen die er meer verstand van hebben
Zeg dan niets... Zo help je anderen aan een ibrick!
__________________
fw 1.12 en t9 nederlands!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Heb een groot probleem bprocee Unlock 4 04-01-11 09:25
iPhone: Hulp nodig, heb een franse iphone hersteld!! Pauw001 Jailbreak 8 26-05-10 10:20
Ik heb een probleem snverhallen Koopinformatie Nederland 11 29-09-09 17:00
Hulp gezocht voor een nieuwe ontwikkelaar juulie Ontwikkelen voor iOS 4 02-04-09 11:27
Heb een probleem met SMS en Contacten invoegen misterdj Archief 1 17-07-08 16:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:29.