//

OTB 1.1.2 van jailbreak to restore

OTB 1.1.2 van jailbreak to restore discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Eindelijk mijn OTB 1.1.2 iPhone ontvangen met b.loader 4.6, productieweek 48. Duidelijke handleiding gevolgt en keurig gedowngrade naar 1.1.1 op aan MacOSX systeem. Vervolgens met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-01-08, 21:51
dengine dengine is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 12
Standaard OTB 1.1.2 van jailbreak to restore

Eindelijk mijn OTB 1.1.2 iPhone ontvangen met b.loader 4.6, productieweek 48.
Duidelijke handleiding gevolgt en keurig gedowngrade naar 1.1.1 op aan MacOSX systeem. Vervolgens met installer oktoprep erop gezet en toe geupgrade naar 1.1.2. Laatste stap zou moeten zijn het Jailbreaken middels het jailbreak.jar bestand .... Dat lijkt goed te gaan tot het laaste seconden.

Volgens de handleiding zou de phone nu vanzelf moeten rebooten ... meerdere malen zelf. In tegenstelling tot wat de handleiding vermeld schiet de phone in recovery mode en van rebooten is geen sprake. Ik heb dit ritueel nu een keer of 6 gedaan en kan nou niet zeggen dat ik er erg opgewonden van raak.

Inmiddels kan ik het downgraden geblindoekt maar zou toch liever een oplossing of oorzaak hebben voor deze issue. Alle hulp/tips zijn welkom. Voor de duidelijkheid, ik draai op Mac OsX 10.4 met de laatste versie van iTunes 7.6.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-08, 22:57
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dengine Bekijk bericht
Eindelijk mijn OTB 1.1.2 iPhone ontvangen met b.loader 4.6, productieweek 48.
Duidelijke handleiding gevolgt en keurig gedowngrade naar 1.1.1 op aan MacOSX systeem. Vervolgens met installer oktoprep erop gezet en toe geupgrade naar 1.1.2. Laatste stap zou moeten zijn het Jailbreaken middels het jailbreak.jar bestand .... Dat lijkt goed te gaan tot het laaste seconden.

Volgens de handleiding zou de phone nu vanzelf moeten rebooten ... meerdere malen zelf. In tegenstelling tot wat de handleiding vermeld schiet de phone in recovery mode en van rebooten is geen sprake. Ik heb dit ritueel nu een keer of 6 gedaan en kan nou niet zeggen dat ik er erg opgewonden van raak.

Inmiddels kan ik het downgraden geblindoekt maar zou toch liever een oplossing of oorzaak hebben voor deze issue. Alle hulp/tips zijn welkom. Voor de duidelijkheid, ik draai op Mac OsX 10.4 met de laatste versie van iTunes 7.6.
De handleiding voor windows heeft nog een extra stap in vergelijk met die van MacOS. Hier wordt gezegt dat als je de jailbreak software voor 18-11-2007 hebt gedownload je nog een extra stap moet doen. Ik heb geen idee of deze ook voor de Jailbreak m.b.v. MacOS moet worden uitgevoerd maar mischien een idee om daar eens na te kijken.
Zie hoofdstuk "Activatie 1.1.2" op onderstaande link.

https://forum.iculture.nl/f1/ip...2-windows.html
  #3  
Oud 17-01-08, 23:03
Capser's schermafbeelding
Capser Capser is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 23
Standaard

Het probleem dat die niet wil rebooten had ik ook. Maar volgens mij moet je gewoon even geduld hebben, want na een derde keer proberen lukte het bij mij ook. Aan het eind van de jailbreak komt die volgens mij in het emergency call menu voor dat hij moet reboten. En dan moet je een 30 sec. wachten en dan reboot die.
  #4  
Oud 17-01-08, 23:08
dengine dengine is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 12
Standaard

Goed nieuws ..... ik heb inmiddels opnieuw geupgrade naar 1.1.2. maar dan in mijn VMWare omgeving (windows XP) .. en vervolgens gejailbreaked ..... en het is gelukt!!
Wel even een tip voor andere gebruikers .... haal even de laatste versie van java op anders kan het niet goed werken. Ik ben een blij mens .... nu nog wachten op de xsim .... Iig dank voor de reacties ...
  #5  
Oud 18-01-08, 00:20
KitchenPilot KitchenPilot is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 52
Standaard

hahaha super dat het je gelukt is. Geniet van je iPhone.. en nu op naar 1.1.3...Later als deze klaar is om te unlocken*...

*NU KAN DAT NOG NIET !!
__________________
IS THIS CHICKEN ? Your shirtshop online. Where you decide what we will print.
Kitchen Pilot Conceptual Design | Graphic Design | Web Solutions
pixelmarket.nl Personal Portfolio
  #6  
Oud 18-01-08, 23:51
Gideon's schermafbeelding
Gideon Gideon is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Hallo

na 4 weken wachten heb ik eindelijk mijn iphone binnen, ben hard bezig met jailbreaken, nu heb ik verbinding en ga naar jailbreakme.com en klik ik op de onderste optie, zoals het moet, en nu gebeurd er verder niets... heb al gedowngrade naar 1.1 etc... heeft iemand hier ervaring mee?
Gideon
  #7  
Oud 20-01-08, 10:29
noebie noebie is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: zoersel
Berichten: 29
Standaard

hallo dengine,

blij te horen dat uw toestel werkt
en blijkbaar gewoon...softwarematig
wat ik niet begrijp is dat hier blijkbaar wordtverteld dat men een extra kaartje moet kopen om hem aan de praat te krijgen turbosim etc
welke weg heeft u gevolgt?

groetjes
ronald
  #8  
Oud 20-01-08, 11:34
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Voor een iphone 1.1.2 OTB moet je eerst downgraden naar 1.1.1, oktoprep installeren, upgraden naar 1.1.2 en dan jailbreaken.
Nu werkt je iPhone zoals een Ipod Touch.
Een software unlock is er nog niet voor 1.1.2, dus indien je met je iphone wil bellen en smssen moet je een *sim gebruiken en iWorld installeren.
Voor informatie over *sims kijk je best even in het hardware-unlock forum.
  #9  
Oud 20-01-08, 12:13
KitchenPilot KitchenPilot is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 52
Standaard

Ronald/noebie: dengine zit nu in de sneeuw, dus reageer ik wel even voor hem.
Zoals Ocin zegt; hij kan alles gebruiken, behalve de telefoon functie, hier heeft hij
een xsim voor besteld.. Succes met unlocken..
  #10  
Oud 20-01-08, 12:24
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gideon Bekijk bericht
Hallo

na 4 weken wachten heb ik eindelijk mijn iphone binnen, ben hard bezig met jailbreaken, nu heb ik verbinding en ga naar jailbreakme.com en klik ik op de onderste optie, zoals het moet, en nu gebeurd er verder niets... heb al gedowngrade naar 1.1 etc... heeft iemand hier ervaring mee?
Gideon

Probeer het eens met je telefoon aan de usb en itunes open. Bij mij werkt het dan perfect...
  #11  
Oud 20-01-08, 17:29
noebie noebie is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: zoersel
Berichten: 29
Standaard

kitchenpilot,

bedankt voor de info, ik zal er één dezer ook eens aan beginnen....

GRTZ
  #12  
Oud 20-01-08, 17:36
Gideon's schermafbeelding
Gideon Gideon is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Het is eindelijk helemaal voor elkaar, en werkt perfect! De server van jailbreakme lag er ff uit denk ik... turbosim besteld op ebay en is donderdag binnen,
ff afwachten,
Bedankt voor de reacties!
  #13  
Oud 20-01-08, 17:38
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gideon Bekijk bericht
Het is eindelijk helemaal voor elkaar, en werkt perfect! De server van jailbreakme lag er ff uit denk ik... turbosim besteld op ebay en is donderdag binnen,
ff afwachten,
Bedankt voor de reacties!
Hoeveel heb je betaald voor die Turbosim en is het een echte Bladox Turbosim?
Veel plezier nog met je iPhone
  #14  
Oud 20-01-08, 19:17
Gideon's schermafbeelding
Gideon Gideon is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Naja het is volgens mij geen echte bladox Turbosim... daar kom je ook moeilijk aan, en ze vragen er belagelijke prijzen voor... meerwaarde? weinig, iedereen adverteerd ook met andere namen terwijl het dezelfde xxxsims zijn...
Mijne kost 50 euro, op ebay, het is dezelfde als een simfreer, die werkt gegarandeerd.. kijk maar in het forum,
Ik laat het weten als ik hem binnen heb...
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
OTB 1.1.3 restore naar 1.1.1 / 1.1.2 Bealeo Unlock [archief] 13 07-02-08 21:05
Turbosim 1.1.2 otb restore wil niet lukken Ghoul Unlock [archief] 21 06-02-08 13:08
1.1.2 OTB Jailbreak werkt niet jam Unlock [archief] 43 02-02-08 17:19
1.1.2 OTB UK jailbreak guide djgns Unlock [archief] 1 24-01-08 22:48
Jailbreak en activeren 1.1.2 OTB Daniel B Archief 2 28-11-07 00:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:19.