iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   1.1.2 OTB unlocked (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/5237-1-1-2-otb-unlocked.html)

Lau 18-01-08 12:27

[1.1.2 OTB] DONE, 1.1.2 OTB is Now Offically H/W Unlocked
 
Ik hoop echt niet dat ik dit dubbel post, anders excuses

Dit is het nieuws:

On the iPhone: 1.1.2 OTB UNLOCKED

[1.1.2 OTB] DONE, 1.1.2 OTB is Now Offically H/W Unlocked - Hackint0sh

janhh 18-01-08 13:03

Dit is echt he? Ik bedoel het is dikgedrukt en sticky op hackintosh? Ik ben nieuw in de unlock wereld, maar nu is het ff wachten op een ui denk ik, weekje ofzo? En dan los? Hoe ging dat de vorige keer?

esceau 18-01-08 13:04

Voor zover ik het begrijp is dit een HW unlock he? Dit betekent dat je je iPhone open moet gaan halen en een soldeerbout ter hand moet gaan nemen.

Mij niet gezien...

janhh 18-01-08 13:07

H/W is dus hardware haha.. oh well.. wachten we nog heel even, iig een stap in de goede richting

eternia 18-01-08 13:42

1.1.2 OTB unlocked
 
On the iPhone: 1.1.2 OTB UNLOCKED

Voila.

Eelco

Fab1Man 18-01-08 13:45

Hardware unlock waarbij je iPhone open moet. Is een goede stap in de richting, waarbij de bootloader wordt gedowngrade, maar niet het echte kraken van de 4.6 bootloader.

martijn02 18-01-08 13:46

Als ik de eerste link zo lees is dit een manier om de baseband bootloader te downgraden naar 3.9 waarna je anysim kan gebruiken. Dit lijkt goed nieuws voor degene die nog met een gelockte 1.1.2 OTB zitten.

De 2e link is inderdaad een hardware unlock, en voor 99.9% van de gebruikers niet toepasbaar..

Tijn1 18-01-08 13:48

" So, has secpack from 1.1.3 finally been extracted?

Wasn't this step the last one before we see Anysim 1.1.2OTB?