iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Stealth sim, Begrijp ik het nou goed? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/5240-stealth-sim-begrijp-nou-goed.html)

broom45 18-01-08 14:12

Stealth sim, Begrijp ik het nou goed?
 
Hallo,

Recent een stealh sim gekocht, wordt morgen geleverd.

Wanneer ik deze in de iphone doe kan ik bellen met v 1.1.2 (toch?)

Door alle topics over v 1.1.3 raak ik even de draad kwijt. Ik kan toch gewoon in de lengte der dagen blijven bellen met me stealth sim en v 1.1.2?

En dan over een tijd wanneer er een perfecte oplossing is gevonden voor een hogere versie gewoon overstappen?

Het enige wat ik zal missen uit v 1.1.3 is het nederlandse woordenboek? of is het alleen een nelderlands toetsenbord?

bedankt!

Tijn1 18-01-08 14:22

Als je niet een update doet dan kan je gerust door blijven bellen/smsen,
niks aan het handje

Als je hem jailbreakt en installer er op hebt dan kan je uit sjowel en fresh repository (zie wiki) er een T-9 op zetten en alles in het nederlands

fedorr 18-01-08 14:23

Ja, je kan met stealth sim bellen en gebeld worden in 1.1.2. Na verloop van tijd zal er ook een oplossing komen voor 1.1.3 en misschien wel een volledige software unlock.
In 1.1.3 is volgens de meest betrouwbare berichten (apple zelf) nog niets Nederlands geintegreerd. Berichten dat er Nederlandse taalbestanden op staan bleken een vertaalfout te zijn van een Amerikaan die dacht dat Deutsch een Nederlandse vertaling van Dutch was.

broom45 18-01-08 14:29

Ok dat is fijn te horen dat je niet met het gevoel rondloopt dat er al een oplossing is, maar dat je hem niet kan gebruiken.

Is het ook een oplossing om gewoon met v1.1.2 te blijven lopen met stealth sim en wanneer hij vervolgens in nl uitkomt dat we dan gewoon een bestaande sim van t-mobile kunnen activeren? of praat ik nu onzin?

Tijn1 18-01-08 14:39

Nee want je blijft een buitenlandse iphone hebben

broom45 18-01-08 14:42

Ok, ik denk dat ik er persoonlijk niet zoveel problemen mee zou hebben wanneer ik niet zo vaak kan updaten. Als ik maar kan bellen en muziek luisteren.

fedorr 18-01-08 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door broom45 (Bericht 43197)
Is het ook een oplossing om gewoon met v1.1.2 te blijven lopen met stealth sim en wanneer hij vervolgens in nl uitkomt dat we dan gewoon een bestaande sim van t-mobile kunnen activeren? of praat ik nu onzin?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 43212)
Nee want je blijft een buitenlandse iphone hebben

Ja, dit is wel mogelijk. Mensen met een Amerikaanse iPhone hebben hun telefoon ook zonder problemen bij O2 geregistreerd via iTunes toen deze in Engeland uitkwam.
Als hij in Nederland uitkomt kan je gewoon je iPhone updaten en een abo afsluiten bij de betreffende provider. Ik ben het absoluut van plan, want ik wil graag alle functies hebben dus ook visual voicemail. Ook is het daarna wat makkelijker om te updaten.

saintraw 28-01-08 11:33

is het inmiddels al mogelijk om met 1.1.3 (jailbroke) en een stealth sim te bellen werkt dit al....!!!

broom45 28-01-08 14:16

Bij mijn weten is dit nog niet mogelijk. Wanneer het mogelijk is zal het wel van de daken worden geschreeuwd.

tbeumer@ 28-01-08 14:20

Ik heb een Iphone OTB 1.1.2. bl 4.6 een softupgrade gedaan naar 1.1.3. en deze werkt nog steeds uitstekend met stealthsim!

macmichael 01-02-08 09:29

Ja hoor, dat werkt met stealthsim prima.
Ik heb er trouwens nog twee liggen .....

alextam 01-02-08 14:26

Hé op de franse site vond ik dit: Belgium iPhone Forum - www.belgium-iphone.com / SOLUCE DE DÉSIMLOCKAGE 1.1.3 OOB BASEBAND 04.03.13_G POUR 75€ Waarschijnlijk is het dus wel mogelijk om toch een 1.1.3 OTB te unlocken.

tomgbelgium 01-02-08 16:34

hi Macmichael,
maak je gebruik van de modem versie 04.03.13_G?
Hoe heb je dit dan gedaan?

mvg,

Tom

Modbreak:
Lees even goed zijn opmerking


Jordane 04-02-08 12:01

Aanverwant vraagje
 
Hé mensen,

Ik lees jullie discussie over de stealthsim en vroeg me af of jullie mij kunnen helpen. Ik heb afgelopen week een nieuwe IPhone (OTB) in de V.S. gekocht. Het wordt deze week door een vriend van mij meegenomen.

Nou vroeg ik mij af wat de beste manier is om de IPhone gebruikklaar te maken (zodat ik ermee kan bellen, internetten etc.)? Is zo een stealthsim aan te raden? Of hebben jullie betere ervaringen met andere hardware oplossingen?

Much obliged als jullie jullie wijsheid met mij zouden willen delen.

gr. Jordane


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:20.