jailbreakme doet het niet discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ben bezig mijn iphone aan het unlocken via deze methode: Unlock the iPhone - the simple tutorial! Ik zit aan de stap dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
jailbreakme doet het niet
Hallo
Ik ben bezig mijn iphone aan het unlocken via deze methode: Unlock the iPhone - the simple tutorial! Ik zit aan de stap dat ik naar jailbreakme.com moet surfen, echter krijg ik volgende melding op de iphone: "Safari can't open the page because it can't find the server". Als ik op mijn laptop controleer, werkt jailbreakme.com echter wel. Tips om hoe ik verder moet? thnx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
even via een proxy proberen zoals vtunnel.com kijken of ie het dan wel doet!
Edit auhoewel dan klopt de useragent waarschijnlijk niet... Mischien ff rebooten en opniew proberen Greetz, Stiruam Laatst gewijzigd door Stiruam; 18-01-08 om 18:07. |
|
|||
|
|||
vtunnel
als ik naar vtunnel surf krijg ik een identieke melding
|
|
||||
|
||||
Ben je wel goed verbonden?? dus heb je dns en ip nummer al
EDIT: mensen die dit probleem ook hebben en volgens mij staat de oplossing ook tussen https://forum.iculture.nl/f18/i...et-vinden.html Trouwens er zijn al stuk of 5 topics over deze vraag het licht volgens mij gewoon aan je router of modem
|
|||
|
|||
thnx, zal deze route volgen!
|
|
|||
|
|||
ff router checken
|
|
||||
|
||||
Ik had iets gelezen over dat je je Wi-Fi verbinding zonder beveiliging moest gebruiken tijdens het jailbreaken. Geen mac-filter of andere soort beveiliging dus.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
http://jailbreakme.com doet niet meer!!! | nhl | Unlock [archief] | 1 | 16-03-08 18:31 |
|
|