iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   iphone geblokeerd door 1.1.3 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/5286-iphone-geblokeerd-door-1-1-3-a.html)

noel1187 19-01-08 12:24

iphone geblokeerd door 1.1.3
 
Hallo mijn naam is Noël, ben een iphone bezitter de 8gb en heb m uit USA door iemand mee laten nemen. Ik bezoek dagelijks het forum om zekers op te hoogte te blijven. Ik hen een grote fout maakt door hem aan te sluiten op Itunes, en deze is update naar 1.1.3 waardoor het appaart niet kan gebruiken. kan iemand mij helpen.

groeten iphone freak...:D

denboris 19-01-08 12:27

downgraden naar 112 zou moeten gaan naar het schijnt, maar bellen zal niet meer gaan, daarvoor moet je wachten toch er een jailbreak is

Nikooos 19-01-08 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door noel1187 (Bericht 43802)
Hallo mijn naam is Noël, ben een iphone bezitter de 8gb en heb m uit USA door iemand mee laten nemen. Ik bezoek dagelijks het forum om zekers op te hoogte te blijven. Ik hen een grote fout maakt door hem aan te sluiten op Itunes, en deze is update naar 1.1.3 waardoor het appaart niet kan gebruiken. kan iemand mij helpen.

groeten iphone freak...:D

Volgens mij is aansluiten op iTunes niet de fout, maar volgens mij wordt er nog 2 keer gevraagd of je echt wil gaan updaten. Daar ligt de fout volgens mij.
Maar goed, zoals hierboven werd vermeld. Bellen is voorlopig niet meer mogelijk..

crunch81 19-01-08 13:38

//Topic verplaatst naar Software Unlock.

Snappaz 20-01-08 22:20

Zie tutorial voor downgrade

profit42 20-01-08 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 43822)
Volgens mij is aansluiten op iTunes niet de fout, maar volgens mij wordt er nog 2 keer gevraagd of je echt wil gaan updaten. Daar ligt de fout volgens mij.
Maar goed, zoals hierboven werd vermeld. Bellen is voorlopig niet meer mogelijk..

En daarbij moet je ook nog iets van 20 min kijken naar de download van 1.1.3 die waarschijnlijk 200+ mb is (waarschijnlijk omdat ik het niet nagekeken heb, maar 1.1.2 190MB oid was).....

Aan de topic starter: Iedereen maakt fouten, maar ga nu niet zeggen dat je een dagelijkse bezoeker van dit forum bent, als je niet eens doorhebt dat je 2 maal op accepteren hebt gedrukt, 200MB gedownload hebt, nogmaals OK gedrukt hebt, bent gaan updaten, zonder dat je het door had....

Zeg dan gewoon dat je stom geweest bent, is helemaal niet erg, kan gebeuren, maar vanaf begin de waarheid spreken helpt altijd bij het zoeken naar een oplossing....

Fresh 20-01-08 22:52

Een hardware hack doet wonderen! Even je iPhone openmaken en je kunt je leven lang anySIMen!

Maarten 20-01-08 22:53

Misschien dat je iets meer informatie kan geven over je telefoon. Wanneer is hij aanschaft? welke firmware versie had je hiervoor? bootloader etc. Als je niet btl 4.6 heb kan je de baseband downgraden volgens de wiki. Heb je het wel, dan zit je nog even met een dure ipod...

Martijn Snels 20-01-08 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 44745)
Een hardware hack doet wonderen! Even je iPhone openmaken en je kunt je leven lang anySIMen!

Verklaar je nader...

Fresh 20-01-08 23:54

Met de hardware hack (zie wiki) kun je je bootloader van 4.6 naar 3.9 downgraden.
En dus wordt een unlock met anySIM mogelijk.

noel1187 21-01-08 23:18

Hoi,

Het is best mogelijk dat ik zonder mijn medeweten tweemaal op de enterknop heb gedrukt, dom zeer dom van mij.
maar het feit is wanneer ik mijn iphone aan de itunes aanschakel dat hij de grote van de hard-disk niet weergeeft, mischien normaal omddat ik nog niet aangelogd ben.

kan er mij iemand uit die vervelende situatie begeleiden en/of helpen.

alvast bedankt.



vriendelijke groet,



noel1187 :)

Destiny 22-01-08 00:06

Je kunt hem sowieso als luxe iPod touch gebruiken. Hiervoor moet je hem downgraden naar 1.1.1 en jailbreaken m.b.v. de appsnapp manier.

Kun je ons het 4e en 5e cijfer van het serie nummer geven ? Staar achterop de iPhone

marshall 22-01-08 10:17

Hi ,


ik heb hetzelfde probleem ... te enthousiast geweest en ongeinformeerd geupdate naar 1.1.3.

Ik kan niets meer.

Ik heb in het serie nummer week 41.

Kan iemand me helpen ? ik ben nieuw met de Iphone en weet niets van bootloaders enz.


Het maakt me niet uit of ik tijdelijk een dure Ipod heb of niet want nu heb ik niets

PS ik heb nu geen beschiking over Wi-Fi


greetz marshall

Aapvader 22-01-08 11:11

https://forum.iculture.nl/f1/ip...9-windows.html

Heb je helemaal geen beschikking over Wi-Fi of alleen omdat hij nu gelocked is?

marshall 22-01-08 11:18

Heb thuis geen Wi-Fi maar kan wel beschikken over Wi-Fi ... daarvoor moet ik even op visite


greetz

marshall

Aapvader 22-01-08 11:19

Dan zul je even op visite moeten, want met Wi-Fi kun je de guide gewoon uitvoeren.

marshall 22-01-08 11:22

Thanx




ga ik doen dan .... welke procedure is nou het best ...het stappenplan of zoals later beschreven staat met 7.6 downgraden naar 1.1.1



greetz

marshal

david007 22-01-08 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marshall (Bericht 45709)
Thanx




ga ik doen dan .... welke procedure is nou het best ...het stappenplan of zoals later beschreven staat met 7.6 downgraden naar 1.1.1



greetz

marshal

Gewoon eve met itunes restoren naar 1.1.1 jailbreaken en dan zit je daar met een dure ipod touch die pas over paar maanden een iphone gaat worden:(

marshall 22-01-08 12:12

Bedankt voor de info.

heb inmiddels iemand gevonden die zegt em weer werkend te kunnen krijgen en dank dat ik dat maar ga proberen.

kost wel wat maar ja een dure Ipod had ik al


greetz


marshall

Aapvader 22-01-08 12:12

@ David

Misschien even de guide doorlezen?

Hij kan wel bellen.

@ Marshall

Als je het stappenplan volgt dan krijg jij hem ook weer aan de praat.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:37.