//

Hulp bij pech onderweg

Hulp bij pech onderweg discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk niet dat ik de enige wanhopige iPhone bezitter ben, die via eindeloos zoeken in alle topics en van alles proberen op het punt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-01-08, 17:58
friesbertie friesbertie is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 67
Exclamation Hulp bij pech onderweg

Ik denk niet dat ik de enige wanhopige iPhone bezitter ben, die via eindeloos zoeken in alle topics en van alles proberen op het punt staat zijn phone dan maar in de plomp (in mijn geval de Amstel) te gooien. Nou ja, bijna. Zelf zou ik het ontzettend prettig vinden als ik iemand live zou kunnen spreken om te kijken hoe mijn probleem opgelost kan worden. Is het een idee om, als er mensen zijn met verstand van zaken, en tijd, en zin zijn, een soort lijst te maken van mensen over heel Nederland en België verspreid, die eventueel slachtoffers met patiënt willen/kunnen ontmoeten? Of telefonisch te woord staan? Ik denk dat het voor de iphonedummies zoals ik een uitkomst zou zijn als ik bij iemand langs zou kunnen komen. Moet natuurlijk wel goed geregeld worden, niet bij nacht en ontij etc, maar na filtering en afspraak.
Ik zit in Amsterdam en zou graag iemand in die omgeving raadplegen....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-08, 19:10
Rutger's schermafbeelding
Rutger Rutger is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nabij R'dam
Berichten: 65
Standaard

Hey Bert,

Ik zie dat je nog niet eerder een vraag hebt gesteld op dit forum (maar misschien andere topics hebt gelezen). Als je hier je probleem plaatst, gaat de discussie puur om jouw probleem, zo komen we er wel uit. Wat is het probleem precies? Welke firmware heb je, welke boatloader, waar loop je vast, wat heb je al gedaan of geprobeerd? Als je geen idee hebt waar ik het over heb, plaats dan maar gewoon wanneer en waar je je iPhone hebt gekocht en wat je ermee hebt gedaan tot nu toe, dan weten iig iets.
  #3  
Oud 19-01-08, 21:05
friesbertie friesbertie is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 67
Standaard

OK, daar gaat ie dan. USA 8GB otb 1.1.2 (dacht ik, 4.6 bootloader (eind dec. NY)) Door een kennis gekraakt en geactiveerd. Werkte (op telefoneren na) prima. Simfreerkaart ontvangen, geprobeerd iWorld te draaien, ging niet, gemeld op forum, conclusie, hij draait op 1.1.1. Nu zelf aan de slag want kennis was weg. Geprobeerd via de duidelijke handleiding (Getting Started iPhone Modding OS X current - ModMyiFone - Wiki) te up en downgraden en jailbreaken (weet niet meer precies wat al niet). Dat gaat goed. 1 na laatste plaatje op eerste blz (iNdependance) zegt onderaan: Status:connected to iPhone . Firmware 1.1.1 . not activated . AFC connection . jailed. Dat staat ook op datzelfde scherm op mijn Mac., dus hij draait inderdaad op 1.1.1 en is niet geactiveerd. Dan ga ik verder met blz 2. (*#307 etc etc) dat gaat goed tot het moment van verbinding zoeken met Wi-Fi. Dus de stap 'add new URL' 2 x (prefs:1F en nog een keer met AppSnapp. Als ik daarna: klik de eerste home page button, the one pointing prefs://1F zou ik in het settingsmenu moeten komen maar dat gebeurd niet. Ik zit dan nog steeds in het 'all contacts' scherm, edit url: prefs:1F . Herhaaldelijk geprobeerd vanaf *#307 etc. Maar het lukt niet om in Wi-Fi te komen.
  #4  
Oud 20-01-08, 14:13
Rutger's schermafbeelding
Rutger Rutger is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nabij R'dam
Berichten: 65
Standaard

Probeer het eens met
prefs:
in plaats van
prefs://1F

Dan kom je in settings
  #5  
Oud 20-01-08, 14:16
friesbertie friesbertie is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 67
Standaard

Klopt. Inmiddels nu via een windows machine t/m stap 22 van de tutorial va iclarified gekomen. Dan gaat het mis. ipv wereldbol scherm met slide to unlock krijg ik, nadat appsnap is geinstalled, dus dat emergency scherm, daarna wordt het zwart en als ik dan op de home toets druk weer het wereldbolletje met slide for emergency.....
Wat nu??
  #6  
Oud 20-01-08, 15:48
Rutger's schermafbeelding
Rutger Rutger is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nabij R'dam
Berichten: 65
Standaard

Ken het probleem. Vlak voordat je op het punt staat AppSnapp te installeren, moet je even iTunes opstarten. Niets mee doen, gewoon alleen aanzetten. Dan AppSnapp installeren en dan doet ie het wel. Mocht ie het niet doen (komt wel eens voor) dan moet je even AppSnapp opnieuw proberen, wederom met iTunes aan. Succes!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verzoek om hulp bij installeren en wat op te letten bij 4.2.1 GM. Hionimi Archief 16 22-11-10 19:25
fring problemen (hulp); handig bij kijken bij baby marco_sire Archief 1 26-08-10 08:57
heel veel pech neophron iPhone algemeen 14 17-08-10 18:36
Pech Lexvanl iPhone algemeen 14 06-08-10 16:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:24.