//

bootloader 4.6 wat nu?

bootloader 4.6 wat nu? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, dank voor iedereen die mij tot nu toe geholpen heeft! ik ben mijn bootloader wezen checken en daar kwam bootloader 4.6 uit. ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-01-08, 16:13
gossen gossen is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 8
Standaard bootloader 4.6 wat nu?

hallo, dank voor iedereen die mij tot nu toe geholpen heeft!
ik ben mijn bootloader wezen checken en daar kwam bootloader 4.6 uit. ik heb versie 1.1.1 met bootloader 4.6 kan dat eigenlijk wel? ondat de meeste met bootloader 4.6 versie 1.1.2 hebben.

dus wat nu?
turbosim? of wachten tot er een bootloader update uitkomt.
en wat zijn eigenlijk de na- of voordelen van de turbosim tegenover het softwarematig unlocken.

oja zou het verstandig zijn om te updaten naar 1.1.2?

alvast bedankt!
john.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-08, 16:26
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Hmm das vreemd xD en je hebt hem nieuw of 2e hands? Als je werkelijk 4.6 hebt moet je een hacksimmetje kopen... Of veel gedult hebben en wachten op een software unlock... Of een hardware unlock doen

Updaten naar 1.1.2 kan geen kwaat zolang je maar Oktoprep draait

Verder is er een zoekfunkie waarmee je gegarandeerd antwoord op je vragen kan vinden xD

Greetz, Stiruam
  #3  
Oud 20-01-08, 16:28
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

voordeel van turbosim is dat hij (waarschijnlijk) ook werkt met toekomstige updates, omdat hij herprogrammeerbaar is en niets verandert aan de software (logisch ook)
softwarematig heeft als voordeel dat het gratis is maar dit gaat (nog) niet met bootloader 4.6
of je gaat wachten hangt ervan af of je het waard vindt om te wachten....
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 16:25
Dual Sim, wat werkt wel en wat niet? wouter2190 iPhone algemeen 3 11-07-10 19:52
Bootloader versies wat is het verschil. forum.bericht Unlock [archief] 8 15-03-08 20:59
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? Pietje123456 Archief 11 15-10-07 11:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:53.