//

Niet meer uit standby???

Niet meer uit standby??? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een aantal keren gehad dat ik mijn Iphone (1.1.2. OTB, Stealth Sim) niet uit de standby stand krijg. Na het indrukken van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-08, 00:26
ros1982 ros1982 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 17
Standaard Niet meer uit standby???

Ik heb nu een aantal keren gehad dat ik mijn Iphone (1.1.2. OTB, Stealth Sim) niet uit de standby stand krijg. Na het indrukken van de standby toets blijft het scherm zwart. Ik krijg weer beeld zodra ik hem in de oplader doe, gebeld wordt of in mijn dock plaatst.

Het is erg vervelend want als ik hem niet uit de standby stand krijg dan kan ik er verder niets mee doen. Iemand hier ook problemen mee of tips hoe het te verhelpen is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-08, 01:13
Rutger's schermafbeelding
Rutger Rutger is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nabij R'dam
Berichten: 65
Standaard

Heb zelf ook 1.1.2 met een Xsim en heb het heeel af en toe. Dit werkt: houd de sleep/wake button en de homebutton beide ingedrukt totdat de iphone reboot. Je krijgt appeltje in het scherm en hij start gewoon opnieuw op. Handig als je geen stopcontact oid bij de hand hebt.
  #3  
Oud 28-04-08, 14:01
sofietje sofietje is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik had het ook een keer en heb hem toen in de docking gezet. Ik heb een 1.1.4. Ik hoop dat het bij deze ene keer blijft. Heeft het te maken met een fout in de software?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 komt niet uit standby JonCamaro iPhone algemeen 0 20-02-11 13:03
standby , aan/uit knop werkt niet meer Quintin iPhone algemeen 9 02-02-11 15:18
Iphone 3G komt niet meer uit standby olafweller iPhone algemeen 1 09-11-10 17:25
aan/uit standby knop werkt niet meer laurensxeon iPhone algemeen 12 24-10-08 23:04
iPhone komt niet uit standby. Kermi iPhone algemeen 9 24-06-08 13:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.