//

Turbo Sim en Iphone 1.1.1 firmware

Turbo Sim en Iphone 1.1.1 firmware discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik voel mij niet aangevallen hoor. Het is alleen moeilijk om de zaak te versnellen. Zoals ik had gezegd, we werken er vandaag verder aan....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 10-10-07, 12:35
pcmarket pcmarket is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Tessenderlo
Berichten: 155
Stuur een bericht via MSN naar pcmarket
Standaard Turbosim

Ik voel mij niet aangevallen hoor. Het is alleen moeilijk om de zaak te versnellen. Zoals ik had gezegd, we werken er vandaag verder aan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #62  
Oud 10-10-07, 12:44
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Ik weet niet hoe het met jullie zit mensen,

Maar ongeacht de kosten, als je dit leest: http://www.iphoneclub.nl/2261/oorlog...hone-dev-land/ en iPhoneBrick - iphone-elite - Google Code

Waarbij je dus leest dat iUnlock en Anysim de BASEBAND van de iPhone verneuken en je iPhone bricked kan raken op deze manier, bij een upgrade naar 1.1.1.

Dit gaat toch wel riskant worden straks als je met een iPhone in Nederland zit, zonder garantie en hij raakt bricked

Kom op mensen, sign up voor deze Turbo Sim actie van PCMarket, dan blijft iig je baseband ongemoeid! En mss een hoop kopzorgen!

En dat de inkoopactie niet zo loopt, lijkt me meer te komen, omdat mensen hier niet kijken of lezen, ook vanwege topic title mss ? In deze topic staat genoeg info om het interessant te maken lijkt me.

Laatst gewijzigd door TJB; 10-10-07 om 14:21.
  #63  
Oud 10-10-07, 14:21
Johan Johan is offline
• iOS 1.1.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 22
Standaard

Ik ben ook geinteresseerd in de actie, maar sommige dingen zijn nog niet helemaal duidelijk volgens mij voor iedereen.

Is het namelijk zo dat je met een out-of-the-box 1.1.1 iPhone deze methode kan toepassen? Sommige beweren van wel en anderen weer niet.
  #64  
Oud 10-10-07, 14:22
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Ik heb dat allemaal hier uitgezocht en beschreven, Johan:

https://forum.iculture.nl/iphon....html#post5495
  #65  
Oud 10-10-07, 14:28
Johan Johan is offline
• iOS 1.1.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 22
Standaard

Ik had het ook gelezen, maar een paar posts erna werd het volgende gezegd:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freek Bekijk bericht
Nilles, werkt niet op een met 1.1.1 geleverde en naar 1.02 gedowngrade iPhone, en ook niet op een met 1.02 geleverde die niet is unlocked geweest en daarna is geup- en weer gedowngrade. Dus werkt alleen met de derde optie.
Daar reageerde niemand op dat het niet klopt. Vandaar mijn vraag Maar als het is zoals je zegt dan wil ik ook wel mee doen. Ik hou de actie iig in de gate!
  #66  
Oud 10-10-07, 14:37
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Ik heb heel het hackintosh forum uitgepluisd, staan linkjes bij, waar metalrat die de turbo sim muppet's guide gemaakt heeft, bevestigd of het werkt of niet. Waar Freek dat vandaan haalt, snap ik ook niet. Maar ik kan natuurlijk ook het nooit 100% zeker weten, aangezien ik hier ook nog geen Turbo Sim heb om het te testen. Maar heb er wel veel vertrouwen in na wat ik allemaal heb gelezen. Verder, je kan altijd genoeg info erover vinden op het hackint0sh en bladdox forum.

Als die inkoopactie niet opschiet, moet het toch maar via Ebay dan ofzo . Ik hoop dat daarom de inkoopactie wel goed gaat. @PCMarket, wat denk je dat de levertijd is, van jou bestelling tot bij ons ?

Laatst gewijzigd door TJB; 10-10-07 om 14:43.
  #67  
Oud 10-10-07, 15:07
licious licious is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard wachten is niet relaxed...

Ik heb net mijn silvercard gekregen en ben nu nog aant wachten op mijn schrijver.. ik had sowieso een nieuwe nodig want ik schrijf regelmatig kaarten voor mn satteliet... (ofja.. dat deed ik tot mijn schrijver kortsluiting kreeg hehe )

Nog ff en dan kan ik testen of supersim werkt en ik zal het hier bevestigen, als het werkt zet ik screenshots alles.. en zo niet, ja dan raar ik het natuurlijk af.. maar ja iemand moet 't proberen he .

Grts luca
  #68  
Oud 10-10-07, 15:25
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

GL Luca,

TurboSim != Supersim, dus we hebben er weinig aan, maar het is wel leuk eens wat supersim info te horen.

Ik lees overal dat supersim 100% incompatible is met de 1.1.1 baseband, en Turbo Sim is wel compatible met de 1.1.1 baseband. Vandaar apple mss de activatie optie in heeft gebouwd, om zulke dingen tegen te gaan. Er gaan steeds meer belletjes rinkelen hier. Dubbele beveiliging buiten alleen de baseband.

Laatst gewijzigd door TJB; 10-10-07 om 15:28.
  #69  
Oud 10-10-07, 15:33
licious licious is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard mmm...

Ik heb een beetje gelezen over turbo en supersim en krijg ook overal dubbele antwoorden, de ene zegt dat 't werkt de ander niet.

Het verschil tussen super en turbo sim is dat bij turbo een extra module de "informatie" bevat en superim hard coded op simkaart is..

Wie weet werkt 't.. zou iig. super zijn.
Duim voor me
  #70  
Oud 10-10-07, 15:35
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door licious Bekijk bericht
Ik heb een beetje gelezen over turbo en supersim en krijg ook overal dubbele antwoorden, de ene zegt dat 't werkt de ander niet.

Het verschil tussen super en turbo sim is dat bij turbo een extra module de "informatie" bevat en superim hard coded op simkaart is..

Wie weet werkt 't.. zou iig. super zijn.
Duim voor me

Ik denk dat je wel gelijk heb idd, het zijn 2 totaal verschillende oplossingen, maar in the end komt het op hetzelfde neer. Mss werkt Supersim wel zodra 1.1.1 jailbreaked en activated kan worden, net zoals bij Turbo Sim. Dus dat zou hetzelfde probleem met 1.1.1 momenteel zijn voor beide dan!

Ik duim voor je, let us know !

P.S. Waar heb jij de programmer en silvercard gekocht ?
  #71  
Oud 10-10-07, 16:00
licious licious is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard hehe

Nou mijn plan was meer dat ik de telefoon downgrade naar 1.0.2 (heb k al gedaan) en dan dmv de supersim ermee kan bellen.

Ik heb mijn silvercard bij S@TK@Y - Satelliet & Digitale Techniek besteld.. ze bellen je meteen op en duwen hem op de bus. En ik heb de cardreader bij Astrasat Online Satellietshop - Kies voor kwaliteit,service en de laagste prijs Astrasat is voor u a besteld. Onder rembours en hij zou vandaag normaal moeten aankomen, maar ik heb gewerkt tot 14.30 dus het kan zijn dat ie nog terug moet komen..

Ik heb mijn kaart al en als iemand het ook wilt proberen hier een handige tut voor het snijden van de kaart. Cutting down a large sim card

Hoop echt dat 't werkt, voor mij maar ook voor anderen die een oplossing willen voor een 1.1.1 virginphone ...
  #72  
Oud 10-10-07, 16:03
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Dit is zeer interessant Luca, Thanks voor alle info !

Ben erg benieuwd!
  #73  
Oud 10-10-07, 16:05
licious licious is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard hehe

ik vind het ook erg spannend... en als het zou werken dan mogen 3 mensen mijn cardwriter komen gebruiken no charge haha... maken we eens lijst ..

de silvercard zul je wel zelf moeten regelen ...
maarja.. wachten op die TNT bezorger is vervelend.. zal ws morgen pas zijn .. heb nog 1 uurtje hehe..
  #74  
Oud 10-10-07, 16:07
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Je kunt toch gewoon de AT&T sim-kaart over de ander heen leggen en dan overtrekken en uitknippen of zie ik dit nou helemaal verkeerd.....
  #75  
Oud 10-10-07, 16:10
licious licious is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard

ik dacht dat eerst ook, maar het is vrij moeilijk ervoor te zorgen dat de chip precies goed zit. Tenzij jij een doorzichtige simkaart hebt lijkt me dit idee nogal riskant.

Heb je dit al geprobeert misschien?
  #76  
Oud 10-10-07, 17:02
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Kunnen we de Turbo Sim inkoop actie, niet in een nieuwe topic voortzetten ?

Misschien dat er zo meer mensen interesse hebben ?

We posten hier van alles door elkaar.
  #77  
Oud 10-10-07, 18:43
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Nu we het toch over supersim hebben,

Ik zag dat iPhoneclub al een testje had gedaan met pre-paid kaarten en de supersim methode. Je sim-kaart moet namelijk v1 zijn om de KI te kunnen achterhalen. Nieuwere sim-kaarten zijn v2 of v3. Dus het lijkt dat alleen T-Mobile pre-paid gaat werken met supersim.

http://www.iphoneclub.nl/1353/iphone...simkaart-test/
  #78  
Oud 10-10-07, 20:18
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Unlike SuperSim, schijnt TurboSim met alle simkaarten te werken,behalve de 3G USIM sim-kaarten:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door http://www.hackint0sh.org/forum/showpost.php?p=17340&postcount=9
Citaat:
Originally Posted by Sassha
Coooool!! Can some1 confirm that this is working with V2/V3 SIM cards??? Great JOb!
Yes. It works with all SIM cards (apare from 3G USIM)
Ja wat is nu precies een 3G Usim kaart en wat niet? Ben ik nog niet achter, iemand hier het wel weet ?


Na dagen lezen en lezen ben ik er bijna heilig van overtuigd nu dat een TurboSim de beste unlocking methode is. Vooral omdat niemand met je baseband loopt te *****n, wat helaas wel moet bij een software matige unlock. En juist door die baseband verneuking met AnySim en iUnlocker, zijn veel phones bricked nu met het updaten naar 1.1.1, precies zoals apple van te voren waarschuwde.

TurboSim is erg slecht leverbaar op het moment van bladox zelf, de inkoop actie hier, moet ff goed opgezet worden lijkt me ? En anders zit er niks op dan ergens te bestellen.

Laatst gewijzigd door TJB; 10-10-07 om 20:21.
  #79  
Oud 10-10-07, 21:17
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TJB Bekijk bericht
Ja wat is nu precies een 3G Usim kaart en wat niet? Ben ik nog niet achter, iemand hier het wel weet ?
Nou kwam er niet achter, dus KPN maar gebelt (heb KNP Prepay). Aardige vrouw, wist eerst even niet waarover ik het had, maar toen ik het een en ander uitlegde wat het verschil was, zei ze dat alleen abbonomenten met UMTS, dus USIM kaarten hebben. Daar val ik dus buiten dus TurboSim zou goed moeten werken.

Het is moeilijk uit te zoeken of je nu een 3G USIM heb of niet, als iemand nog een handige tip heeft, graag!

Zoiezo zullen we deze niet hebben, neem ik aan, aangezien: http://www.hackint0sh.org/forum/show...ght=USIM+Turbo

Laatst gewijzigd door TJB; 10-10-07 om 21:25.
  #80  
Oud 11-10-07, 00:34
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

De inkoopactie is naar het "Te Koop Aangeboden" forum verplaatst: Inkoopactie TurboSIM.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Turbo-sim ..???? Nealz Archief 1 03-04-08 21:40
België: contacten op sim na turbo sim mathphone Overige providers België 2 17-01-08 18:44
Turbo sim programmeren Arne2606 Unlock [archief] 4 17-01-08 01:49
Restore en Turbo-sim mpijnacker Unlock [archief] 5 21-12-07 13:47
Iphone Unlocked met Turbo Sim Paolo_Totti Archief 1 06-11-07 01:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:36.