//

iPhone echt stuk

iPhone echt stuk discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, na lang zoeken en proberen, ben ik dan maar naar een collega 'unlocker' geweest dat ik kende van uit de business. geloof het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-01-08, 16:00
soemy soemy is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 80
Exclamation iPhone echt stuk

Hey allemaal,

na lang zoeken en proberen, ben ik dan maar naar een collega 'unlocker' geweest dat ik kende van uit de business.

geloof het of niet, maar we hebben zeker al samen 4 uur op dat toestel staan zwoegen en zweten.

iPhone 8gb sn: 7t741***** dus originele FW 1.1.1 bl 3.9

de historie ken ik niet volledig, ze wouden updaten, maar er was iets misgegaan, dan gerestored, OK, terug geupdate, maar niet gelukt.
weer restoren, en dan kregen ze allerlei cijfertjes op het scherm.
Weer gerestored en nu... yellow triangle, please connect to iTunes.
ik weet niet op welke versie we zitten.
sluit ik ze aan op iTunes, dan krijg ik de melding dat er een iPhone aangetroffen is in herstelmodus, SHIFT+HERSTELLEN en FW 1.0.2/1.1.1/1.1.2/1.1.3 allemaal geprobeerd, maar geen enkel van hun loopt door.
Ook dit toegepast op zowel MAC/XP pc's, geen resultaat.
aansluiten op mac, en independance openen, vind hij zelfs de iphone niet.
met iBrickr zegt hij ofwel boot the phone -> als ik dat doe, groen scherm van NOK
of downgrade naar 1.0.2, maar dan sluit hij weer af tijdens het willen herstellen. Of zegt iBrickr, this is normal, iTunes is beeing gumpy again, en klik Fix It, ma der gebeurd niet veel
aansluiten op verschillende usb poorten -> NOK
uninstall van iTunes, Quicketime en Apple mobile devices -> NOK


Meestal sluit de telefoon het herstel proces direct af nadat de software uitgepakt is en ze de iPhone klaarmaken voor herstelling.
Naar gelang de software versie ik er wil opzetten krijg ik verschillende errorcodes, heb code 1604/1611 het meeste. als ik er FW 1.0.2 oplaadt dan krijg ik error code 2003 direct na het uitpakken.

Een keertje kregen we gisteren opeens het apple logo met wieltje, en zo matrix achtig groene strepen op het scherm, heel fijntjes zo, wel mooi als screensaver, maar niet als install screen... een tikje op de achterkant verhielp dit terug. welliswaar hebben we dit maar 1 keer tegengekomen op die 5 uur dat ik me der al mee bezig heb gehouden.
Ik persoonlijk denk dat hij zwaar is verkracht...

ik zie het licht aan het eind van de tunnel niet meer.
ik vrees dat ik die vriend ga moeten teleurstellen. er is waarsschijnlijk ook weinig kans op garantie zeker?

Het is niet dat we beginnelingen zijn, maar dees gaat mijn petje te boven, jammergenoeg :-|

ik hoor het wel van jullie!
mvg
sim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-08, 21:36
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Mocht je er echt niet uitkomen wil ik hem wel van je overnemen, ik heb er hier 1tje waar ik wat onderdelen voor nodig heb
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 stuk Aartmans iPhone algemeen 5 23-09-10 20:24
Iphone stuk? Thibaut1993 iPhone algemeen 14 24-03-10 19:02
Iphone Stuk Rene3g Odido (T-Mobile) 5 08-12-08 21:00
Oplader in iPhone stuk Semmm iPhone algemeen 5 03-10-08 20:03
Iphone echt stuk of niet stienes longin Unlock [archief] 11 15-05-08 10:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:59.