Al veel gestelde vraag maar nergens een goed antwoord over ANYSIM discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Die is er af. Ik 'werk bij' in iTunes ipv 'Herstel'. Anders vliegt OktoPrep er met de update weer af. Ik pieker me suf. Waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Die is er af. Ik 'werk bij' in iTunes ipv 'Herstel'. Anders vliegt OktoPrep er met de update weer af. Ik pieker me suf. Waar gaat het fout?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Unlock
Ik heb een vraagje
Ik heb van iemand een iphone versie 1.1.1 gloednieuw in de doos. Ik heb de jailbreakme gedaan en ik kan in het systeem,maar nu moet ik hem nog unlocken.Ik heb programma anysim erin gezet en het uitgevoerd,maar hij unlocked niet.deze melding krijg ik: Anysim cannot unlock this phone.Anysim will now quit.Please turn off your phone and turn it on again after anysim quits.Ik weet nu niet meer wat ik moet doen.Kan iemand mij hierbij helpen? Met vriendelijke groet Suus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na een wasbeurt toch nog wat leven, maar niet veel | JeroenAlmere | iPhone algemeen | 4 | 23-03-12 13:50 |
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? | stephaniesmeers | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-04-11 18:50 |
Dubbele vraag? kan het antwoord niet echt vinden. | keymaker | iPhone algemeen | 2 | 30-06-10 23:42 |
veel gelezen: maar welke Fm-transmitter is een aanrader ? | andre-nl | iPhone accessoires en onderdelen | 92 | 10-10-09 12:11 |
|
|