1.1.2 OTB UK jailbreak guide discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, iemand die een link heeft naar een guide voor een UK iphone te jailbreaken? Bij de guides in de wiki zie ik meestel enkel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
1.1.2 OTB UK jailbreak guide
Beste,
iemand die een link heeft naar een guide voor een UK iphone te jailbreaken? Bij de guides in de wiki zie ik meestel enkel US staan. Ik werk op een mac, misschien handig om te vermelden. Grtz PJ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt gewoon de US guides volgen, de bootloader heeft niets te maken met de jailbreak.
https://forum.iculture.nl/f1/ip...-nl-maken.html
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Custom 4.3.1. thethered Jailbreak guide gevonden, werkt dit? | EnderQ | Jailbreak | 27 | 03-04-11 23:41 |
OTB 1.1.2 van jailbreak to restore | dengine | Unlock [archief] | 13 | 20-01-08 20:17 |
Na jailbreak guide werkt iphone niet meer | Nixo | Unlock [archief] | 3 | 01-12-07 19:31 |
[ULTIMATE GUIDE] Going from iPhone v1.1.1 to v1.1.2 / Jailbreak & Unlock | mwagena | Unlock [archief] | 292 | 28-11-07 12:12 |
Jailbreak en activeren 1.1.2 OTB | Daniel B | Archief | 2 | 28-11-07 01:46 |
|
|