//

Doorbraak: 1.1.3 jailbreak (Nate True) nu beschikbaar

Doorbraak: 1.1.3 jailbreak (Nate True) nu beschikbaar discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ik krijg via winscp geen connectie meer met mijn iphone... zit er sterk aan te denken om 1.1.2 terug te plaatsen en te wachten op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #441  
Oud 25-01-08, 19:57
TokTok1908's schermafbeelding
TokTok1908 TokTok1908 is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Almere
Berichten: 122
Standaard

ik krijg via winscp geen connectie meer met mijn iphone...

zit er sterk aan te denken om 1.1.2 terug te plaatsen en te wachten op de officiele update van het devteam
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #442  
Oud 25-01-08, 19:58
tychop tychop is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 53
Standaard

Conformatie: 1.1.2 OTB 4.6 iPhone met StealthSIM vlekkeloos geupgrade naar 1.1.3 met b.v. MacBook Pro
  #443  
Oud 25-01-08, 20:00
Chester2 Chester2 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

Mijn iPhone hangt na de install van de softpackage al meer dan 45 minuten op het boot scherm met het Apple logo.

Het is (was?) een iPhone 1.1.1 van week 44, dus BL 3.9 denk ik.

Ik heb al met beide knoppen geprobeerd te resetten, maar ik krijg alleen maar een Apple logo.

Iemand een idee?
  #444  
Oud 25-01-08, 20:06
dutran's schermafbeelding
dutran dutran is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: asdasdasd
Berichten: 89
Standaard

als ik terug ga naar 1.1.1 met me turbosim, moet ik hem dan weer met at&t die dingen doen? ik heb namelijk me at&t simcard niet meer...
  #445  
Oud 25-01-08, 20:10
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post "Officiële" iPhone Dev Team jailbreak zeer snel beschikbaar, problemen met alternatie

De ruzie in iPhone Dev Team-land is nog steeds niet voorbij. Na het vrijgeven van de alternatieve jailbreak voor iPhone firmware 1.1.3 maant het iPhone Dev Team iedereen vooral om te wachten op de meer "officiële" release.

Lees verder over: "Officiële" iPhone Dev Team jailbreak zeer snel beschikbaar, problemen met alternatieve methode

Tag:
  #446  
Oud 25-01-08, 20:10
gise gise is offline
• iOS 4.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 66
Standaard

maakt niet uit, als je maar geen pass/pincode op je sim heb
  #447  
Oud 25-01-08, 20:12
Sergoke Sergoke is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 34
Standaard

Die 1.1.3 jailbreak lijkt dus nog niet helemaal betrouwbaar. Bij mij ging het nagenoeg perfect. Alleen location functie in Google ging in eerste instantie niet, maar na een paar keer een harde reset ging het plots toch werken. Bijna alle contacten waren hun land kwijt, dus die ook opnieuw moeten instellen. Google kon dus de locatie niet vinden? (ook al staat er Belgie in de contactinfo, bij 'edit' ga je dan zien, dat het land voor Google ontbreekt.)

Bij mij merkte ik ook, dat een heleboel software verdwenen was, maar een herinstallatie hielp niet. Wanneer je de iPhone aansluit op de pc, via WinSCP, zie je dat er nog softwaremappen in de iphone zitten. Ik heb die er dan via WinSCP verwijdert en dan gewoon via installer opnieuw geinstalleerd. Dan werkte het wel! (redelijk veel software is voorlopig niet bruikbaar onder 1.1.3) dus ik kan inderdaad maar aanraden om nog effe te wachten tot er een beter jailbreak voorhanden is.

Jailbreak 1.1.3 heeft inderdaad veel kleine foutjes... Niet echt bezwaarlijk, maar kom, als't makkelijker kan... gewoon ff wachten dan.

Laatst gewijzigd door Sergoke; 25-01-08 om 20:16.
  #448  
Oud 25-01-08, 20:21
Chester2 Chester2 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

Modbreak:
Onnodige kick: eenmalige waarschuwing

  #449  
Oud 25-01-08, 20:22
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

inmiddels de derde keer dat ik 1.1.3 erop heb gezet en wederom probleemloos. Eerste keer was van 1.1.2 naar 1.1.3, maar had ik dus problemen met apps die ik niet ge-uninstalled had. Bleek later opgelost, maar goed, ik was al gerestored.

Toen ging ik dus rechtstreeks van 1.1.1 naar 1.1.3 en had ik problemen met onder andere de mail die het wachtwoord niet onthield en de standaard ringtones die niet werkten.

Toen heb ik er dus voor gekozen om opnieuw terug te gaan naar 1.1.1, te oktopreppen, naar 1.1.2 en daarna weer naar 1.1.3
De problemen lijken nu allemaal opgelost: Ringtones werken weer in ieder geval
  #450  
Oud 25-01-08, 20:23
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Op restten met bijde knoppen daarna meteen alleen de Homebutton ingedrukt houden en je komt in restore! Daarna een restore file uit de Firmware tropic in de wiki halen en die met Shift-Klik restoren naar je iPhone Stel dat je het niet snapt lees dan even Downgrade en Restore Suc6 maat!

Greetz, Stiruam
  #451  
Oud 25-01-08, 20:23
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutran Bekijk bericht
als ik terug ga naar 1.1.1 met me turbosim, moet ik hem dan weer met at&t die dingen doen? ik heb namelijk me at&t simcard niet meer...
Dit moet volgens mij wel. Tenminste ik heb het wel gedaan de twee keer dat ik terug ben gegaan naar 1.1.1 Met je eigen simkaart kan je namelijk niet die jailbreak doen door *#307# te bellen enzo. Dan geeft hij een melding en kan je niet verder.
  #452  
Oud 25-01-08, 20:25
sigi666 sigi666 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 29
Standaard

Hoi,
Klein vraagje, ik heb het hier nog niet zien voorbijkomen.
Ik ben dus een van de stommerikken die vorige week z'n iPhone geupgrade hebben. Hij staat nu in 1.1.3 en kan er dus niks mee doen.
Zal deze procedure me helpen en ga ik hem dan kunnen gebruiken?
En moet ik dan ook eerst downgraden of kan ik meteen met de nieuwe iBrickr aan de slag?

Groetjes
  #453  
Oud 25-01-08, 20:29
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sigi666 Bekijk bericht
Hoi,
Klein vraagje, ik heb het hier nog niet zien voorbijkomen.
Ik ben dus een van de stommerikken die vorige week z'n iPhone geupgrade hebben. Hij staat nu in 1.1.3 en kan er dus niks mee doen.
Zal deze procedure me helpen en ga ik hem dan kunnen gebruiken?
En moet ik dan ook eerst downgraden of kan ik meteen met de nieuwe iBrickr aan de slag?

Groetjes
Deze procedure gaat je dan niet helpen. Door die per ongeluk upgrade van jou heb je namelijk de baseband van de iphone veranderd. Deze is niet terug te zetten voorlopig..
  #454  
Oud 25-01-08, 20:31
Sergoke Sergoke is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 34
Standaard

Aan TokTok, normaal wil dat zeggen dat er waarschijnlijk geen SHH op je iPhone zit. Open-SHH, kun je donwloaden via een kleine update met Community Sources (is een progje van NullRiver. Link voor in AppTapp is Installer.app Beta ) Kijk of deze link erin staat bij je sources, is dat zo, dan moet je Community Sources eerst downloaden, herstarten en dan moet je na deze install, openSSH kunnen terugvinden in AppTapp. Hier vindt je ook meer uitleg over die/jou toestand met OpenSSH: Ste Packaging - No more iPHUCing around.

Nog een tip, als je in je AppTapp, het progje 'Services' kunt downloaden, ga je ook meteen zien of SHH wel degelijk op je iPhone staat. Wanneer je Services opstart krijg je de mogelijkheid om een en ander af/aan te leggen. (Wi-Fi, Bluethoot, EDGE, SHH) Is SHH aanwezig, dan heb je daar een button voor staan in Services. Ontbreekt SHH, dan zal ook deze knop ontbreken. Zo kun je zien of SHH wel op de iphone correct is geinstalleert.

Laatst gewijzigd door Sergoke; 25-01-08 om 20:38.
  #455  
Oud 25-01-08, 20:37
royleeuw royleeuw is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 20
Standaard

Ik ben zojuist begonnen met het upgraden van 1.1.1 naar 1.1.3.
Ik loop vast op het volgende, nadat ik de stappen met ibrickr succesvol heb uitgevoerd dien ik de 1.1.3 soft upgrade te installeren. Dit lukt echter niet, nadat de software is gedownload geeft hij de volgende melding:
Your iPhone is not ready to upgrade. See "More Info".

Echter als ik naar more infor ga zie ik niets verschijnen. Wat kan de oorzaak hiervan zijn en hoe kan ik dit oplossen? Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
  #456  
Oud 25-01-08, 20:38
Emiin' Emiin' is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 273
Standaard

Dus als ik het goedbegrijp is deze alleen voor bootloader 3.6 ? =(
  #457  
Oud 25-01-08, 20:38
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door royleeuw Bekijk bericht
Ik ben zojuist begonnen met het upgraden van 1.1.1 naar 1.1.3.
Ik loop vast op het volgende, nadat ik de stappen met ibrickr succesvol heb uitgevoerd dien ik de 1.1.3 soft upgrade te installeren. Dit lukt echter niet, nadat de software is gedownload geeft hij de volgende melding:
Your iPhone is not ready to upgrade. See "More Info".

Echter als ik naar more infor ga zie ik niets verschijnen. Wat kan de oorzaak hiervan zijn en hoe kan ik dit oplossen? Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
Lijkt op een dat het ibrickr gedeelte niet goed is verlopen. Als ik jou was zou ik dat nog een keer proberen. Dus gewoon van begin af aan dus.
  #458  
Oud 25-01-08, 20:40
royleeuw royleeuw is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 20
Standaard

Dat heb ik net inderdaad gedaan. Echter ook de 2e poging levert hetzelfde resultaat.

Ik werk met windows vista, maar zie dat andere mensen daar geen problemen mee hebben gehad.
  #459  
Oud 25-01-08, 20:44
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Ik heb altijd problemen met mijn vista... Probeer eens op een xp dat helpt altijd bij mij!

Greetz, Stiruam

Laatst gewijzigd door Stiruam; 25-01-08 om 20:50. Reden: typfout
  #460  
Oud 25-01-08, 20:47
sic139 sic139 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 493
Standaard

Modbreak:
Onnodige toevoeging

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
to good to be true ? LinQ Archief 1 02-03-08 03:05
Doorbraak? frado Archief 10 04-02-08 11:58
iPhone: Ringtone geluid fix na 1.1.3 jailbreak via Nate True's methode. Guest-20180415213811 Jailbreak 2 29-01-08 15:40
Nog een doorbraak? soulphlik Archief 7 27-01-08 23:44
Jailbreak voor 1.1.2 is beschikbaar. bwbboot Unlock [archief] 10 22-12-07 21:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.