iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   1.1.2 OTB bl 4.6 Unlock (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/5628-1-1-2-otb-bl-4-6-unlock.html)

reddevilx 25-01-08 10:16

1.1.2 OTB bl 4.6 Unlock
 
kan je met een iphone 1.1.2 BL 4.6 nou wel software unlocken (zodat je kunt bellen) of niet?????

zo ja hoe?

hoe zit het met alle drukte over het update naar 1.1.3 heeft dit iets te maken met het unlocken van de iphone of doet iedereen het allleen voor de extra functie van 1.1.3?

graag antwoord heb nu al zoveel gelezen dat ik er zelf niet meer uit kom.

ik heb nu een iphone 1.1.2 otb 4.6 die ik gebruik als dure ipod touch (gejailbraked) en wil er graag mee bellen maar heb geen zin om een Anysim te kopen!!!

Ik las ergens iets da Unlock van 1.1.2 wordt overgeslagen en ze de voorkeur nemen aan de basebend van 1.1.3?

graag antwoord: ik denk namelijk dat niet alleen ik als 1.1.2 gebruiker nu al een maand op een software unlock zit te wachten!!!!!!!

alvast bedankt voor reply!:)

thomba123 25-01-08 10:20

Haha ten eerste is het baseband en geen basement. Verder is BL 4.6 (nog) niet software te unlocken. Naar alle waarschijnlijkheid gaat er geen 1.1.2 unlock komen als we george hotz mogen geloven. De nieuwe firmware en baseband bieden weer allerhande nieuwe oplossingen om te gaan unlocken dus het eerste volgende op het programma is waarsch. de software unlock van 1.1.3

-Rick 25-01-08 10:25

Hi Reddevilx,

Momenteel is er GEEN software unlock beschikbaar voor een OTB 1.1.2 met BL 4.6.
Een kort poosje terug is er wel een H\W unlock gereleasd om je BL 4.6 te downgraden zodat anysim bruikbaar is. Maar hiervoor moet je je telefoon openschroeven, dus ik zou deze persoonlijk niet aanbevelen.

Als je geen *SIM wilt kopen zul je geduld moeten hebben. Echter blijft het de vraag of er ooit wel een softwareunlock komt voor 1.1.2.
als ik het nieuws uit iPhoneland(TM) zo volg dan richt het DevTeam zich momenteel geheel op een unlock voor 1.1.3.

Greetz,
Rick

noebie 25-01-08 10:42

HALLO?

er komt "no service" op het scherm links bovenaan naast Wi-Fi ikoontje
dus geraak ik niet in appsnapp
mvg ronald

Aapvader 25-01-08 10:48

No serive betekent dat je geen gsm signaal binnenkrijgt, dus je kan niet bellen en smsen. Dit heeft echter niets met de AppSnapp manier te maken, dus je zult ergens anders iets fout doen.

reddevilx 25-01-08 13:21

kan ik wel mijn iphone updaten naar 1.1.3 en dan op die unlock wachten of is de enige oplossing zo'n AnySim Turbo SIm enz!!

alvast bedankt voor jullie reacties

soulphlik 25-01-08 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reddevilx (Bericht 48022)
kan ik wel mijn iphone updaten naar 1.1.3 en dan op die unlock wachten of is de enige oplossing zo'n AnySim Turbo SIm enz!!

alvast bedankt voor jullie reacties


Dit is nu ook mijn vraag: Heb momenteel een jailbroken en activated 1.1.2 OTB BL 4.6, Locked.

* Kan je deze upgraden naar 1.1.3 zonder problemen?

* Achteraf (als ie uit is) de 1.1.3 Unlock draaien?

-Rick 25-01-08 14:05

Ik zou jullie beide willen adviseren nog even te wachten. Ook met opgraden naar 1.1.3. . De huidige jailbreak voor 1.1.3. is namelijk niet uitgebracht door het Dev-Team zelf. (maar door een inmiddels ex-lid) de huidige versie van de jailbreak is voor mooi nog niet helemaal uitontwikkeld en zitten nog teveel foutjes in . (Maps werkt niet, GPRS en mail geven ook problemen etc) .

Het DevTeam zelf zal ook een jailbreak (+ waarschijnlijk een unlock) vrijgeven. Ik wacht daar persoonlijk op, ipv een half werkende jailbreak te installeren.

ArB 25-01-08 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Rick (Bericht 48097)
Ik zou jullie beide willen adviseren nog even te wachten. Ook met opgraden naar 1.1.3. . De huidige jailbreak voor 1.1.3. is namelijk niet uitgebracht door het Dev-Team zelf. (maar door een inmiddels ex-lid) de huidige versie van de jailbreak is voor mooi nog niet helemaal uitontwikkeld en zitten nog teveel foutjes in . (Maps werkt niet, GPRS en mail geven ook problemen etc) .

Het DevTeam zelf zal ook een jailbreak (+ waarschijnlijk een unlock) vrijgeven. Ik wacht daar persoonlijk op, ipv een half werkende jailbreak te installeren.

Het gekke is dat het bij de een wel werkt, maar de ander niet. Lijkt er inderdaad op dat het te snel gereleased is door het ex-lid. Dit is trouwens wel de ontwikkelaar van ibrick, dus ik hoop wel dat hij weer bij het dev team terug komt.

noebie 25-01-08 14:12

vind nog steeds de server niet ....

jasperswart 25-01-08 16:18

ECHTE 1.1.2 OTB unlock
 
Mensen,

Ik heb em zelf nog niet geprobeerd, maar heeft iemand hier al ervaring mee?

On the iPhone: 1.1.2 OTB UNLOCKED

Groeten,
Jasper

juulie 25-01-08 16:23

*wordt gek van die irrante mensen die niet verder kijken*

jasperzwart: dat is de (al tijden geleden uitgebrachte ) hw unlock, niets nieuws dus

@ all noobs: doe zelf eens wat moeite; kijk in de wike;op hackintosh;google etc etc
en oja:GEBRUIK DE SEARCH!, want je bent niet de enige met (achterhaalde) vragen en opmerkingen

Aapvader 25-01-08 16:24

@ Juullie

Dat mag zeker gezegd worden, maar dan liever wel op een andere manier.

juulie 25-01-08 16:34

waarom?
wij zijn beiden op dezelfde datum geregistreerd,en ik heb maar een topic geopend: dat ging over de hw unlock van 1.1.2 (me was first :D)
dat betekent dat ik wel search en zelf me dingetjes uitzoek, das tog normaal?

jasperswart 25-01-08 16:45

1000 x sorry
 
Het spijt me verschrikkelijk dat ik irrelevante informatie de wereld heb ingegooid. Ik hoop dat iedereen me kan vergeven voor deze zonde.

juulie 25-01-08 16:49

cmon, jij probeert alleen te helpen, ik begrijp alleen niet dat je zelf niet eerst leest wat het eigenlijk is

Aapvader 25-01-08 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door juulie (Bericht 48341)
waarom?
wij zijn beiden op dezelfde datum geregistreerd,en ik heb maar een topic geopend: dat ging over de hw unlock van 1.1.2 (me was first :D)
dat betekent dat ik wel search en zelf me dingetjes uitzoek, das tog normaal?

Ja ik snap wel waarom je het zegt, maar dan is het nog niet nodig om mensen noobs te noemen en om met capslock te schrijven.

Als je gewoon een keertje normaal waarschuwt, dan letten ze er volgende wel op. En als ze bezig blijven dan zijn er altijd nog de mods die dit op kunnen lossen.

juulie 25-01-08 17:00

ok ik laat het voortaan wel aan de modjes over

maar ook zij hebben vaak genoeg gewaarschuwd, en op ook op vele manieren

Aapvader 25-01-08 17:02

Ja waarschuwen mag hoor, moet ik zelf ook vaak genoeg waarschuwen. Maar ik vraag gewoon of ze daar op willen letten en als ze er niets mee doen dan zijn er de mods om in te grijpen.

Dus van mij mag je waarschuwen maar liever op een normale toon, maarja wie ben ik? ;)

juulie 25-01-08 17:04

is goed

bij deze dus sorry


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:30.