Wat gaat nextsim vanavond uit hun hoed toveren? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Modbreak: Dit topic is niet de juiste plek voor dit soort vragen. Gebruik de zoekfunctie...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Laatst gewijzigd door Nikooos; 26-01-08 om 20:08. |
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jeez, wat een reactie zeg! Van welke leverancier kun je verwachten dat ze je sim willen omruilen voor een nieuwer type? En waar baseer je op dat je je iPhone zou 'verzieken'? Worst case scenario is dat je met een jailbroken 1.1.3 iPhone zit die niet je simkaart accepteert. Dan kun je een andere Xsim proberen, wachten op een software unlock of restoren naar een oudere firmware. Mits je uiteraard niet zomaar via iTunes naar 1.1.3 upgrade he, maar dat moge duidelijk zijn.
|
||||
|
||||
![]() Ja het is wat kort door de bocht natuurlijk, maar zo kwam het op mij over. Ik dacht ook dat het in dit geval gewoon ging over een volledige upgrade naar 1.1.3 en niet om de soft upgrade die nu uit is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | T-Mobile | 2 | 03-08-08 23:16 |
THTouch komt vanavond uit! (zondag 8 juni 2008) | tommehh | Jailbreak apps en thema's | 39 | 17-06-08 17:47 |
1.1.3 is uit, developers zitten op hun gat? | Martijn Snels | Jailbreak apps en thema's | 3 | 09-02-08 16:54 |
Nextsim direct uit China halen? | rick1 | Archief | 0 | 11-12-07 13:40 |
|
|