kom niet in de settings discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zie wel de settings icoon ,maar als ik op de settings icoon druk dan komt er niks ,maar dan zie ik gewoon een blanco ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
kom niet in de settings
ik zie wel de settings icoon ,maar als ik op de settings icoon druk dan komt er niks ,maar dan zie ik gewoon een blanco schermpje??
mvg Davy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer je iPhone even te resetten door de Home-knop en Power-knop net zolang gelijktijdig ingedrukt te houden tot het scherm vervaagt en de iPhone uitschakelt. Zet deze daarna weer aan en probeer het nog eens.
|
|
|||
|
|||
al gedaan maar lukt gewoon niet
|
|
||||
|
||||
Zet eens bij de link naar een contact prefs:/1F en klik er dan eens op mischien doet ie het dan... Anders even een restore doen!
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
hij deed het in het begin goed ,maar daarna werkte het niet meer
en als ik restore doe moet ik die methode doen met shift of alleen maar op restoren klikken ? en moet ik ook in restore mode zijn???? mvg davy Laatst gewijzigd door ducky; 25-01-08 om 21:06. |
|
||||
|
||||
Shift ingedrukt houden en op Restore/Herstellen drukken, dan verschijnt er een map waar je de juiste firmware van je Iphone kan selecteren. Als je niet de juiste Firmware file bezit, dan kan je deze downloaden vanuit de Wiki.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help! kom er niet uit! | jailbreakme | Jailbreak | 0 | 06-03-11 20:54 |
iPhone: kom er niet uit | bbf | Jailbreak | 3 | 28-12-10 12:36 |
Theme Settings (Winterboard Settings) | Timmeh_ | Jailbreak apps en thema's | 15 | 01-09-09 10:47 |
iPhone: kom niet uit recovery mode en al helemaal niet in DFU | S a n d e R | Jailbreak | 5 | 24-08-09 14:42 |
Kan niet meer in de Settings | bbc | iPhone algemeen | 10 | 16-07-08 20:04 |
|
|