//

Na restore, 2.93 gb "other" geheugen..

Na restore, 2.93 gb "other" geheugen.. discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb geprobeerd hierover iets te vinden, maar kan hier niks over terug vinden. Ik heb gisteravond BSD subsystems geinstalleerd via de installer. Eigenlijk omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-01-08, 13:21
M.Sergio M.Sergio is offline
Banned
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 54
Standaard Na restore, 2.93 gb "other" geheugen..

Hallo,

Heb geprobeerd hierover iets te vinden, maar kan hier niks over terug vinden.
Ik heb gisteravond BSD subsystems geinstalleerd via de installer. Eigenlijk omdat hij als update verscheen in de installer. Daarna werkte iPhysics niet meer en kon het apparaat geen nes roms meer vinden. Ook was ik mijn complete library kwijt. Ongetwijfeld zal ik nog meer kwijt geweest zijn.
Nadat ik hem aansloot op mijn computer en probeerde te syncen met itunes herkende itunes mijn iphone als een nieuw apparaat en kreeg ik de optie (zoiets van) "Instellen als nieuw apparaat" of "restoren". Ik heb voor het laatste gekozen.
Toen het syncen klaar was was mijn library idd hersteld (de rest heb ik niet gechecked). Wat mij opviel is dat ik ineens veel minder ruimte overhad dan voorheen.
Het lijkt wel of de herstelde gegevens er BIJ zijn gezet en dat alle oude gegevens nog ergens tussen staan zonder dat ze zichtbaar zijn. Mijn "other" geheugen is namelijk van ong. 1.x gb naar 2.93 gb gegaan.

Hoop dat het een beetje duidelijk is. Weet iemand een oplossing?
Kan ik de telefoon niet helemaal opschonen/resetten en met een schone lei beginnen (zonder dat ik hem opnieuw hoef te jailbraeken/activeren)?

Alvast bedankt.

(Usa 8gb otb 1.1.2 4.6 x.sim)

Laatst gewijzigd door M.Sergio; 26-01-08 om 13:23.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-01-08, 17:34
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Settings > General > Reset > Erase All Content and Settings

Dit is een optie om te proberen. Je zal dan wel alles opnieuw moeten instellen, maar als het goed is, is het dan niet nodig om opnieuw te jailbreaken/activeren!
  #3  
Oud 26-01-08, 17:39
M.Sergio M.Sergio is offline
Banned
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 54
Standaard

Psychonikeo bedankt voor je reactie.

Hoe groot schat je de kans dat het "goed" is?
  #4  
Oud 26-01-08, 17:52
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

99% de firmware wordt niet opnieuw geinstalleerd en het is een standaard optie op de iphone. Mensen met een 'normale' iphone abbo zullen als ze dit doen ook niet opnieuw moeten activeren.
  #5  
Oud 26-01-08, 18:47
M.Sergio M.Sergio is offline
Banned
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 54
Standaard

Ja natuurlijk. Bedankt.
Ik zal mijn bevindingen straks nog even posten voor als toekomstige leden dat ene procentje extra zekerheid nog willen hebben
  #6  
Oud 26-01-08, 19:21
M.Sergio M.Sergio is offline
Banned
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 54
Standaard

Iets te voorbarig geweest.. Na resetten stonden al mijn pictogrammen (en werkend) nog op het springboard, maar waren weg bij (un-)installer. Contacten en library waren wel weg. Gesynced via itunes en bij keuze "als nieuw instellen/ restoren" gekozen voor restoren. Toen zag alles uit als in het begin van het startten van deze topic. Toen nog maar een keer gereset en en gecynced, maar nu voor de optie "instellen als nieuw gekozen". Helaas, nu heb ik 2.88 gb "other" en 4.40 gb free..

Heb je misschien nog andere suggesties? Maak niet meer uit wat ik probeer het gewoon..
  #7  
Oud 26-01-08, 20:45
O.G.'s schermafbeelding
O.G. O.G. is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Apple Store
Berichten: 120
Standaard

updaten of downgraden... als het niet werkt.. 2 x updaten/downgraden achter elkaar naar dezelfde versie...
__________________
My antenna is smaller than yours!
  #8  
Oud 26-01-08, 20:51
M.Sergio M.Sergio is offline
Banned
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 54
Standaard

Bedankt voor je reactie, maar ben zojuist klaar met het hele riedeltje weer opnieuw doen.
Downgraden -> jailbraeken/ activeren -> oktoprep -> updaten
en alles werkt weer naar behoren.

Bedankt.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat is "overige" in het geheugen van de iPhone? timneutel iPhone algemeen 72 02-07-12 16:51
iPhone: zowel in DFU als Restore "iphone isnt eligible" Nilles Jailbreak 0 31-12-10 16:13
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
Mac OS X: Geheugen/capaciteit vol met "andere" vrieswh iTunes 1 25-07-08 10:15
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.