iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Slider ?! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/5724-slider.html)

Emiin' 26-01-08 15:02

Slider ?!
 
Beste iPh0ners,

Ik ken iemand die een probleem heeft met z'n iPhone,
Namelijk z'n slider zit vast ... je kunt'm niet meer gebruiken
Het is een 1.1.1 bootloader 3.6 waarschijnlijk dan
Wat kan ik het beste doen ? downgraden naar 102 ofzo?

crunch81 26-01-08 16:27

7 van de 10 x is het een hardware probleem, heel kort door de bocht: Scherm vervangen, kost ongeveer 190 euro in Nederland. Het kan natuurlijk ook een software probleem zijn, dus altijd eerst alle mogelijke software oplossingen proberen voordat je andere dingen gaat doen. Je kan proberen de Iphone te herstellen, te resetten en/of naar 1.1.2 gaan, al deze mogelijke handleidingen staan in de Wiki op dit forum, daar kan je zoeken.

Als dat allemaal niks helpt, dan lijkt het erop dat je een probleem hebt met het scherm zelf. Je kan DEZE handleiding proberen, hiermee verplaats je het icoon "instellingen" en verhoog je de gevoeligheid van je scherm, dit kan voor veel mensen een uitkomst bieden. Bij een aantal is het probleem hierdoor opgelost.

Als dat ook niet helpt dan is een schermvervanging niet te voorkomen.

Succes.

Nikooos 26-01-08 16:28

Ik neem aan dat je al een paar keer hebt geprobeerd te rebooten?
Andere mogelijk is natuurlijk dat je touchscreen gedeelte defect is, maar ik denk dat een restore naar 1.1.1 ook voldoende is. Downgraden lijkt me niet nodig.

Emiin' 26-01-08 17:37

Oké bedankt, ik ga eerst die Wiki van die touch gevoeligheid proberen daarna ga ik het gewoon is restore doen naar 111 en jailbreaken, hopen dat het werkT

crunch81 26-01-08 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emiin' (Bericht 49167)
Oké bedankt, ik ga eerst die Wiki van die touch gevoeligheid proberen daarna ga ik het gewoon is restore doen naar 111 en jailbreaken, hopen dat het werkT

Nee! De gevoeligheid aanpassen moet je als laatste redmiddel doen. Eerst alle andere software oplossingen proberen en de gevoeligheid aanpassen als laatste.

Emiin' 26-01-08 17:46

Oké ... dan ga ik eerst met een restore beginnen ... ik hoop dat ie gaat werkén :)

Emiin' 27-01-08 16:30

Yep nu zit ik weer met het probleem, als ik hem in restore mode zet en iTunes open, shift+herstellen de 1.1.1.ipsw aanklik zegt ie het is niet mogelijk om de iPhone te herstellen (fout1)
Iemand ?

Emiin' 27-01-08 17:12

Mensen, Restore lukt niet
Ik heb alles al geprobeerd die schermgevoeligheid gaat ook niet want deze iPhone komt pas uit doos ... en is nog niet Jailbroken .. IEMAND PLS !?

macfreaker 27-01-08 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emiin' (Bericht 50018)
Mensen, Restore lukt niet
Ik heb alles al geprobeerd die schermgevoeligheid gaat ook niet want deze iPhone komt pas uit doos ... en is nog niet Jailbroken .. IEMAND PLS !?

Dan is het toch een garantie geval en kan je deze toch laten repareren of omruilen !

Emiin' 27-01-08 17:21

Oké, ik heb ondertussen zeer snel kunnen zijn, ik krijg de slider open ...!
nu zitk @ Emergency calls natuurlijk maar daar slaagt ie ook vast ... ik ben niet zo snel om *307*# in te typen Heeft iemand hier een oplossing voor ? (Dang heel m'n iPhone is frozen)

O.G. 27-01-08 21:20

Ik weet niet of de eerste release van de jailbreak-methode van 1.1.3 kan helpen, maar je zou NU kunnen proberen om de phone te downgraden / upgraden en opnieuw naar jouw versie kunnen gaan...

probeer ook 2x achter elkaar naar b.v. 1.1.1 te updaten. :)

Emiin' 28-01-08 21:17

LukT niet ....

Emiin' 29-01-08 17:40

nvm, close deze maar


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:27.