van unlock naar activate naar oeps??? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ben nu reeds een week aan het bronselen met deze f"&$$** iphone,heb zo één en ander bekomen,maar na het naamgeven en de restore naar 1.1.2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
van unlock naar activate naar oeps???
ben nu reeds een week aan het bronselen met deze f"&$$** iphone,heb zo één en ander bekomen,maar na het naamgeven en de restore naar 1.1.2 is de hele zaak de mist in gegaan.ik heb toen een restore naar 1.1.1 gedaan met daarna een ibrick,maar na het ingeven van de url's krijg ik en "edit" url scherm.
geen "info" en geraak niet verder.itunes wil zelfs niet verschijnen na inpluggen van iphone. begin hier toch stillaan de moed te verliezen. ice |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
heb zo wat verder zitten sleutelen en ondertussen de handleiding van aapvader aan het toepassen,en die lukt beter dan de vorige.alleen ik zit hier in een zéééér slechte ontvangsthoek.ga morgenvroeg terug op kantoor proberen om de appsnapp gedownload te krijgen en dan verder thuis het ding bewerken.
ik eindelijk eens te kunnen bellen of zo,heb hem nu sinds 1 week van januari. Ice |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 4.0 updaten naar 4.2.1 met behoud van unlock | MJay1 | Jailbreak | 3 | 13-02-11 10:35 |
iPhone 3G: Updaten van 3.0 naar 4.0.1 met unlock | bengek | Unlock | 3 | 30-11-10 17:54 |
iPhone: Jailbreak van 3.0 naar 4.0 (iphone 3g) + unlock ! | zorphion | Jailbreak | 1 | 13-07-10 18:26 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 09:58 |
verkeerd imei nummer na unlock van 1.02 naar 1.1.1 | maxschoenmakers | Unlock [archief] | 2 | 28-10-07 02:04 |
|
|