//

van unlock naar activate naar oeps???

van unlock naar activate naar oeps??? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ben nu reeds een week aan het bronselen met deze f"&$$** iphone,heb zo één en ander bekomen,maar na het naamgeven en de restore naar 1.1.2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-01-08, 20:45
ice ice is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard van unlock naar activate naar oeps???

ben nu reeds een week aan het bronselen met deze f"&$$** iphone,heb zo één en ander bekomen,maar na het naamgeven en de restore naar 1.1.2 is de hele zaak de mist in gegaan.ik heb toen een restore naar 1.1.1 gedaan met daarna een ibrick,maar na het ingeven van de url's krijg ik en "edit" url scherm.

geen "info" en geraak niet verder.itunes wil zelfs niet verschijnen na inpluggen van iphone.
begin hier toch stillaan de moed te verliezen.


ice
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-01-08, 20:47
O.G.'s schermafbeelding
O.G. O.G. is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Apple Store
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ice Bekijk bericht
ben nu reeds een week aan het bronselen met deze f"&$$** iphone,heb zo één en ander bekomen,maar na het naamgeven en de restore naar 1.1.2 is de hele zaak de mist in gegaan.ik heb toen een restore naar 1.1.1 gedaan met daarna een ibrick,maar na het ingeven van de url's krijg ik en "edit" url scherm.

geen "info" en geraak niet verder.itunes wil zelfs niet verschijnen na inpluggen van iphone.
begin hier toch stillaan de moed te verliezen.


ice
Downgrade naar 1.0.2 en dan naar 1.1.1 (als je een groene scherm krijgt of je hebt hetzelfde probleem nog steeds, dan nog een keer een "update" naar 1.1.1).
__________________
My antenna is smaller than yours!
  #3  
Oud 27-01-08, 20:50
ice ice is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

heb zo wat verder zitten sleutelen en ondertussen de handleiding van aapvader aan het toepassen,en die lukt beter dan de vorige.alleen ik zit hier in een zéééér slechte ontvangsthoek.ga morgenvroeg terug op kantoor proberen om de appsnapp gedownload te krijgen en dan verder thuis het ding bewerken.
ik eindelijk eens te kunnen bellen of zo,heb hem nu sinds 1 week van januari.

Ice
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 4.0 updaten naar 4.2.1 met behoud van unlock MJay1 Jailbreak 3 13-02-11 11:35
iPhone 3G: Updaten van 3.0 naar 4.0.1 met unlock bengek Unlock 3 30-11-10 18:54
iPhone: Jailbreak van 3.0 naar 4.0 (iphone 3g) + unlock ! zorphion Jailbreak 1 13-07-10 19:26
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 10:58
verkeerd imei nummer na unlock van 1.02 naar 1.1.1 maxschoenmakers Unlock [archief] 2 28-10-07 03:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:18.