//

1.1.3 jailbreak (iPhone Dev Team) nu beschikbaar

1.1.3 jailbreak (iPhone Dev Team) nu beschikbaar discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door vanhuet Ik heb nu een xsim van kingsim. Zo'n ding wat je over je eigen simkaart heen doet. Klopt mijn beredenering ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #341  
Oud 27-01-08, 21:05
fabie1's schermafbeelding
fabie1 fabie1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Almere
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanhuet Bekijk bericht
Ik heb nu een xsim van kingsim. Zo'n ding wat je over je eigen simkaart heen doet. Klopt mijn beredenering dat ik nog steeds moet kunnen bellen omdat de baseband niet update? Ik heb nu 1.1.2 en werkt als een zonnetje op KPN netwerk.
Ja dit klopt
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 27-01-08, 21:08
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

IDD ik snap er geen hout meer van...haha. Ik heb een vraag nu werkt sync enzo nog niet maar daar zijn fixes voor... zullen die opgenomen worden in de update van de 1.1.3 softupgrade? heb namelijk gene zin om alles te fixen... alleen ff nederlandse t9 enzo installeren maar mail en Sync enzo moeten voor mij direct werken....
  #343  
Oud 27-01-08, 21:11
vanhuet vanhuet is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik snap dat je het irritant vind. Met putty, ssh, scp etc. heb ik meer dan genoeg ervaring. Ik snap drommels goed wat dat is en wat het doet. Ik werk al meer dan 10 jaar met unix systemen.

iPhones zijn behoorlijk nieuw voor me en ik heb geen zin om de iphone die ik net 3 dagen heb te bricken naar een ipod. Vandaar mijn vraag of de sim methoden nog zullen werken om ermee te kunnen bellen.

Volgens mij kun je die mail-notificatie ook gewoon uitzetten in je settings van dit forum.
  #344  
Oud 27-01-08, 21:15
Dwevbob Dwevbob is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
graag gedaan (en doneren wordt natuurlijk gewaardeerd)
Paypal-acount problemen op dit moment, maar zodra die (komende week) weer uit de weg zijn komt er een donatie van deze kant aan...


Citaat:
en nee de t9 werkt (nog) niet op 1.1.3 ook niet met deze jailbreak (filesysteem blijft hetzelfde)
Werkt wel als ik de NL bestanden hernoem in bijv. DE bestanden? Ik schrijf eigenlijk zelden of nooit in het Duits, dus zou dat best overleven.
  #345  
Oud 27-01-08, 21:16
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanhuet Bekijk bericht
Ik snap dat je het irritant vind. Met putty, ssh, scp etc. heb ik meer dan genoeg ervaring. Ik snap drommels goed wat dat is en wat het doet. Ik werk al meer dan 10 jaar met unix systemen.

iPhones zijn behoorlijk nieuw voor me en ik heb geen zin om de iphone die ik net 3 dagen heb te bricken naar een ipod. Vandaar mijn vraag of de sim methoden nog zullen werken om ermee te kunnen bellen.

Volgens mij kun je die mail-notificatie ook gewoon uitzetten in je settings van dit forum.
dan weet je ook vast hoe een zoek functie werkt (in jouw geval gaat het erom dat die vraag in deze topic al meerdere malen is beantwoord.. het antwoord is ja dit werkt dus...)
en mijn mailnotificatie uitzetten is geen optie.. anders kan ik mensen nieteer helpen met de repo (wel is er iets mis met de site iphoneclub.... normaal krijg je maar 1 mail en dan nieteer tot je op het topic bent geweest.. nu blijft het maar binnenstromen.. allemaal van deze topic! kan dat gefixed worden??
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #346  
Oud 27-01-08, 21:22
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dwevbob Bekijk bericht
Paypal-acount problemen op dit moment, maar zodra die (komende week) weer uit de weg zijn komt er een donatie van deze kant aan...
Werkt wel als ik de NL bestanden hernoem in bijv. DE bestanden? Ik schrijf eigenlijk zelden of nooit in het Duits, dus zou dat best overleven.
kom maar op met die poen!! (ja nadere gebruikers, neem een voorbeeld aan bob... stelletje stingy nederlanders!
en die t9 (je zit in het verkeerde topic daarvoor) kan idd (alleen heeft het duits toetsenbord weer andere tekens toch? dus zou je engels moeten vervangen)maar ik doe dat niet in de repo (want destructief) sorr
t9 voor 113 komt direct in de repo als hij bexchikbaar is!
  #347  
Oud 27-01-08, 21:26
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard

Is er al iets bekend over problemen met Wi-Fi? Ik heb de indruk dat m'n Wi-Fi snelheid echt ruk is... En dat was met 1.1.2 zeker niet het geval.

Verder lijkt alles naar behoren te werken;

Jonas
  #348  
Oud 27-01-08, 21:31
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Sorry, misschien een beetje offtopic.. maar hoe kan ik weer downgraden?
Recovery mode werkt niet.. (homebutton + aan/uit-knop samen werkt niet, en bij 'enterrecovery' in iphoneinterface.exe gaat hij er meteen weer uit als ik iTunes open), en als ik het gewoon zonder DFU probeer.. dan krijg ik error 1606.
Ligt dat misschien aan de iTunes versie? (7.6)
  #349  
Oud 27-01-08, 21:45
Dwevbob Dwevbob is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 86
Standaard

@ BadSide: gebruik je de goed ecombi voor de DFU-mode, staat op ve4el plekken verkeerd. Power en Home tegelijk ingedrukt houden, vasthouden tot je Apple-logo ziet. Dan Power los en Home ingedrukt houden tot je USBpluf plus iTunes-logo ziet.

@ Sjowol: sorry, even iets te enthousiast en inderdaad in het verkeerde topic.

Wat betreft de locatiefunctie in Maps en Navizon: Navizon staat in Installer en hoeft alleen maar geïnstalleerd te worden, dus je hoeft geen account aan te maken o.i.d.
Maar LocateMe (ook in Installer) doet het volgens mij veel beter...
  #350  
Oud 27-01-08, 21:47
tbeumer@ tbeumer@ is offline
• iOS 8.0
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 319
Standaard

Mensen, kijk even in het Forum naar volautomatische update via installer!
Net gedaan, binnen 10 min op 1.1.3. met OTB 1.1.2. bl 4.6 en stealthsim
  #351  
Oud 27-01-08, 21:52
sic139 sic139 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 493
Standaard

maar doet 1.1.3 t nu goed bij iedereen? Dus ook syncen van contacten en kalender, nummerweergave enz enz?
  #352  
Oud 27-01-08, 21:57
gammela gammela is offline
• iOS 2.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dwevbob Bekijk bericht
@ BadSide: gebruik je de goed ecombi voor de DFU-mode, staat op ve4el plekken verkeerd. Power en Home tegelijk ingedrukt houden, vasthouden tot je Apple-logo ziet. Dan Power los en Home ingedrukt houden tot je USBpluf plus iTunes-logo ziet.

@ Sjowol: sorry, even iets te enthousiast en inderdaad in het verkeerde topic.

Wat betreft de locatiefunctie in Maps en Navizon: Navizon staat in Installer en hoeft alleen maar geïnstalleerd te worden, dus je hoeft geen account aan te maken o.i.d.
Maar LocateMe (ook in Installer) doet het volgens mij veel beter...

Welke Source heb je toegevoegd dat je locatme hebt in installer?? bij mij staat er niks
  #353  
Oud 27-01-08, 22:04
Dwevbob Dwevbob is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 86
Standaard

@ gammela: sorry, die heb ik er al een tijdje in staan en had daarom niet door dat die niet bij de 'originele' sources hoorde. Wat je moet toevoegen is:
h t t p : / / soneso.com/iphone (en natuurlijk zonder de extra spaties).

Google Maps en LocateMe vinden bij mij trouwens dezelfde positie (allebei 2 straten verder ), maar LocateMe zoomt meteen in en dat vind ik een stuk prettiger, zie je meteen waar je staat...
  #354  
Oud 27-01-08, 22:13
f1aap f1aap is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dwevbob Bekijk bericht
@ gammela: sorry, die heb ik er al een tijdje in staan en had daarom niet door dat die niet bij de 'originele' sources hoorde. Wat je moet toevoegen is:
h t t p : / / soneso.com/iphone (en natuurlijk zonder de extra spaties).

Google Maps en LocateMe vinden bij mij trouwens dezelfde positie (allebei 2 straten verder ), maar LocateMe zoomt meteen in en dat vind ik een stuk prettiger, zie je meteen waar je staat...
Ik zou niet enkel blind vertrouwen op Locate Me. Hier in Amsterdam plaats hij me in een ander stadsdeel, Navizon is wat wispelturig (foutmarge van 1 straat zeg maar) terwijl Google Maps tot nu toe iedere keer spot on is. Had vanmiddag op de hoek van de van Baerle en PC zelfs een zo precieze meting dat het rondje verhoudingsgewijs niet veel groter was dan een auto.
  #355  
Oud 27-01-08, 22:24
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard

Ik zit met een probleem op 113, kan niet meer inloggen via sftp, krijg een melding dat de hostkey verification failed. Nu is dat een groot probleem als je een paar dingen wil veranderen, zoals de sync problemen enz.

Ook synct m'n mail niet, las dat er problemen waren met contacten en calender... Maar van mail heb ik nog niets gelezen, iemand die hier meer van weet?
Het gaat hier om de update van het defteam, dus daar werkt de mailfix in installer niet voor zeker?

Groeten
jonas
  #356  
Oud 27-01-08, 22:31
iBasIx iBasIx is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 21
Standaard

Toen ik update naar 1.1.3 via de installer en er langer dan een uur stond dat ik een Sandwich kon gaan eten, heb ik een reset gedaan met Home Sleep button. Eenmaal opnieuw opgestart kwam ik erachter dat 1.1.3 er op stond!!!!!

Alles werkt nog goed en heb gelukkig geen foutjes nog kunnen ontdekken, toch ben ik niet zeker of alles wel goed gegaan is, omdat ik niet zo'n bericht gehad heb.

Iemand dit ook gehad??

En de True/False fix om de Forwarding Call Active pop up bij het bellen weg te halen met com.apple.carrier.plist kan ik niet meer vinden in 1.1.3, weet iemand hoe ik dit met 1.1.3 kan fixen??

Voor de rest is alles volgens mij perfect...
  #357  
Oud 27-01-08, 22:33
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

http://ifoneguide.nl/113 als repo toevoegen...
  #358  
Oud 27-01-08, 22:39
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dwevbob Bekijk bericht
@ BadSide: gebruik je de goed ecombi voor de DFU-mode, staat op ve4el plekken verkeerd. Power en Home tegelijk ingedrukt houden, vasthouden tot je Apple-logo ziet. Dan Power los en Home ingedrukt houden tot je USBpluf plus iTunes-logo ziet.
Werkt ook niet... Als ik ze allebei ingedrukt hou zie ik na een tijdje de slider om hem uit te zetten.. en als ik ze dan ingedrukt blijf houden gaat hij gewoon uit.. en als ik ze nog langer ingedrukt blijf houden gebeurd er niks.. en kan ik hem gwn weer aan zetten met het knopje bovenin...
  #359  
Oud 27-01-08, 22:51
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BadSide Bekijk bericht
Werkt ook niet... Als ik ze allebei ingedrukt hou zie ik na een tijdje de slider om hem uit te zetten.. en als ik ze dan ingedrukt blijf houden gaat hij gewoon uit.. en als ik ze nog langer ingedrukt blijf houden gebeurd er niks.. en kan ik hem gwn weer aan zetten met het knopje bovenin...
Heb ik ook even gehad, geen reden tot paniek...
Wat je moet doen is:
Beide ingedrukt houden, tot je scherm zwart wordt, en dan de uitknop loslaten en de homeknop vast blijven houden... Kan ff duren, al het weer niet lukt, nog eens herhalen...

Zo heb ik het opgelost gekregen.

Zijn er nog mensen waar smsD niet bij werkt?

Groeten
Jonas
  #360  
Oud 27-01-08, 22:55
iBasIx iBasIx is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
http://ifoneguide.nl/113 als repo toevoegen...
Dit werkt niet met 1.1.3 en heeft het ook niet gedaan met 1.1.2 en 1.1.1, daarom wil ik het handmatig doen, weet iemand welke file ik moet hebben?

Jammer ook dat summerboard nog niet werkt.
 



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.