//

Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script.

Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script. discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben via installer script geupdate naar 1.1.3 en ik moet zeggen bijna perfect. Het enige is dat mijn SMS app het helemaal niet wil doen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 29-01-08, 01:06
redhead redhead is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 64
Standaard

Ben via installer script geupdate naar 1.1.3 en ik moet zeggen bijna perfect.
Het enige is dat mijn SMS app het helemaal niet wil doen. Ik krijg wel op mijn springboard dat er een sms'je binnen is gekomen.
Maar als ik op SMS druk dan krijg ik een lege SMS box en daarna springt die weer terug naar het springboard.
Idem bij call-log.

Weet iemand een fix? Is wel gemakkelijk als ik mijn sms'jes kan lezen.
Ik had de iPhone voor de zekerheid helemaal leeg gemaakt, zelf reset van de settings gedaan (via instellingen).

Maar hoe krijg ik het nu goed?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 29-01-08, 01:57
mrmark's schermafbeelding
mrmark mrmark is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam, Nederland
Berichten: 55
Standaard

weer een vraagje hiero, aangezien ik hier op een campus zit waar ze klaarblijkelijk de toegang tot de Apple website hebben beperkt/geblocked.

als ik deze methode uitvoer wordt de update dan gedownload van de Apple website zelf of vanaf een mirror?
Als het vanaf de website van Apple zelf wordt gedownload dan kan ik het hier niet uitvoeren, dan zal ik naar een coffeebar moeten met wireless waar ik hem dan moet downloaden.

hopelijk kan iemand mij hier antwoord op geven.
__________________
Mark de Jong.com - MacBook Pro 15" - iPhone 32Gb
  #203  
Oud 29-01-08, 02:34
pauldevos pauldevos is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 10
Standaard

De installatie is bij mij gelukt alleen heb ik nu een probleem met mn installer. De installer sluit na het uitpakken van de bestanden af. Nu komt dit volgens mij door de 300MB kwestie en dit wil ik oplossen via deze weg (https://forum.iculture.nl/f1/ip...aller-app.html).

Probleem is echter dat mijn SSH schakelaar verdwenen is en de error 'connection refused' wordt gegeven. Logisch, SSH staat niet aan. Weet iemand een alternatieve methode?
  #204  
Oud 29-01-08, 05:06
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pauldevos Bekijk bericht
De installatie is bij mij gelukt alleen heb ik nu een probleem met mn installer. De installer sluit na het uitpakken van de bestanden af. Nu komt dit volgens mij door de 300MB kwestie en dit wil ik oplossen via deze weg (https://forum.iculture.nl/f1/ip...aller-app.html).

Probleem is echter dat mijn SSH schakelaar verdwenen is en de error 'connection refused' wordt gegeven. Logisch, SSH staat niet aan. Weet iemand een alternatieve methode?
SSH opnieuw installeren
  #205  
Oud 29-01-08, 05:38
chappa chappa is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Standaard

De update is na lang proberen gelukt ik ben alleen mijn smsjes kwijt die opgeslagen waren op mijn iphone. Dit komt waarschijlijk omdat eerste keer fout ging heb toen 1.1.2 ge-jailbreakt moest ik in itunes een keuze maken van sycroniseren als bestaande of als nieuw iphone voor nieuwe heb gekozen. Mijn telefoonnummers heb ik nog maar ben allleen smsjes kwijt kan ik dit nog op enige manier terug halen ??
  #206  
Oud 29-01-08, 13:52
rogierdj rogierdj is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 5
Standaard

Grrr...

Alles netjes gedaan en nu blijft ie hangen in een oneindige restart.. Heeft iemand hier een oplossing voor?
  #207  
Oud 29-01-08, 14:03
pauldevos pauldevos is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
SSH opnieuw installeren
Heb gezocht maar heb geen idee hoe ik dit gemakkelijk kan doen met mijn mac.
  #208  
Oud 29-01-08, 14:43
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Hm, dus als ik het goed begrijp, werkt die nieuwere versie beter van iPhonedef softjailbreak?

- Moet ik als ik wil upgraden naar 1.1.3, alle 3rd party apps erafgooien, maar ook UIiphoneformat etc. naar origneel zetten? of maakt dat niet uit.. Heb namelijk de nummerherkenning erop gezet?
  #209  
Oud 29-01-08, 14:53
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

godverdegodverdegodver.

Ik had een werkende 1.1.3 via deze dit script (kom van 1.1.2 unlocked af).... nu heb ik m'n foon geprobeerd te resetten (home+sleep indrukken tot het appeltje en dan alles loslaten) maar daar is schijnbaar iets mee misgegaan... ik krijg nu een CD-tje in beeld met de iphone-stekker erbij. Als ik de stekker erin stop zegt iTunes dat de iPhone in herstel mode zit.

OPGELOST: iBrickr 0.9.1 kon 'm gelukkig uit de restore mode halen!

Laatst gewijzigd door stefimke; 29-01-08 om 15:01. Reden: zelf opgelost:
  #210  
Oud 29-01-08, 15:01
martijn02 martijn02 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amp. Bekijk bericht
Hm, dus als ik het goed begrijp, werkt die nieuwere versie beter van iPhonedef softjailbreak?

- Moet ik als ik wil upgraden naar 1.1.3, alle 3rd party apps erafgooien, maar ook UIiphoneformat etc. naar origneel zetten? of maakt dat niet uit.. Heb namelijk de nummerherkenning erop gezet?
Ik had de UIiphoneformat laten staan, maar deze werd door de update (devteam) overschreven, dus het heeft net zo weinig zin om hem weg te gooien als om hem te laten staan.
  #211  
Oud 29-01-08, 15:05
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefimke Bekijk bericht
godverdegodverdegodver.

Ik had een werkende 1.1.3 via deze dit script (kom van 1.1.2 unlocked af).... nu heb ik m'n foon geprobeerd te resetten (home+sleep indrukken tot het appeltje en dan alles loslaten) maar daar is schijnbaar iets mee misgegaan... ik krijg nu een CD-tje in beeld met de iphone-stekker erbij. Als ik de stekker erin stop zegt iTunes dat de iPhone in herstel mode zit.

OPGELOST: iBrickr 0.9.1 kon 'm gelukkig uit de restore mode halen!
Daar is iets mis gegaan met de software...niet met jouw manier van resetten. Ik had hetzelfde probleem.
  #212  
Oud 29-01-08, 15:07
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pauldevos Bekijk bericht
Heb gezocht maar heb geen idee hoe ik dit gemakkelijk kan doen met mijn mac.
staat in de installer openssh
  #213  
Oud 29-01-08, 15:18
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
staat in de installer openssh
Micheal, heb jij 1.1.3 erop staan? wat vind jij ervan dan?
Ik ben nu die nieuwe release van modiphone.net erop aan het zetten..

- Zal ik anders een topic proberen te maken met 'known issues en allicht + oplossingen'?
  #214  
Oud 29-01-08, 15:22
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
Daar is iets mis gegaan met de software...niet met jouw manier van resetten. Ik had hetzelfde probleem.
Deze manier van resetten werkt niet meer.. ik heb 't nog een keer geprobeerd door home+sleep ingedrukt te houden tot 't appeltje en weer hoppa in de restore mode!

GVD. Het werkt nog niet soepel. Nu is m'n Wi-Fi opeens dood. Volgens m'n settings ben ik verbonden met een Wi-Fi AP maar ik kan niks Wi-Fi'en.
  #215  
Oud 29-01-08, 15:26
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

gotvere*** hij was aan het installeren dus, en nu blijft hij maar rebooten, nu staat hij in restoremode geloof ik, wat moet ik nu doen? weer terug naar 1.1.1? ----> ben ik nu aan het doen >.< ik ga dus NIET meer naar 1.1.3!

Laatst gewijzigd door Amp.; 29-01-08 om 15:28.
  #216  
Oud 29-01-08, 15:38
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

zijn in de update alle fixes opgenomen voor alle problemen die er zijn?
  #217  
Oud 29-01-08, 15:53
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amp. Bekijk bericht
Micheal, heb jij 1.1.3 erop staan? wat vind jij ervan dan?
Ik ben nu die nieuwe release van modiphone.net erop aan het zetten..

- Zal ik anders een topic proberen te maken met 'known issues en allicht + oplossingen'?
Ik heb 113 erop staan heb beide jailbreaks geprobeerd die van nate en van het dev team. Beiden functioneren goed. Er zijn bugs maar die hebben reguliere gebruikers ook.

Een nieuwe topic maken brengt verwarring denk ik van de verschillende manieren van jailbreaken. Mensen vinden hun weg wel naar de goede threads.
  #218  
Oud 29-01-08, 16:45
quelake quelake is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Ik heb 113 erop staan heb beide jailbreaks geprobeerd die van nate en van het dev team. Beiden functioneren goed. Er zijn bugs maar die hebben reguliere gebruikers ook.

Een nieuwe topic maken brengt verwarring denk ik van de verschillende manieren van jailbreaken. Mensen vinden hun weg wel naar de goede threads.
Mij lijkt het eigenlijk juist WEL een goed idee. Het is bijna ondoenlijk om je door alle forum threads heen te worstelen op zoek naar een oplossing voor je probleem. Er wordt zoveel naar de bekende weg gevraagd, dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Het zou daarom volgens mij een uitstekend idee zijn. Problemen die veel voorkomen zijn; Bluetooth/Wi-Fi ligt eruit, Syncen lukt niet meer, etc. Het zou handig zijn als dat soort problemen + eventuele oplossingen in een aparte thread behandeld zouden worden. Er moet daar dan ook geen ruimte zijn voor mensen die vragen stellen als;

"kan ik hiermee ook m'n 1.1.3 OTB iPhone upgraden?!"

of

"moet ik mn iPhone nu opnieuw met anySim gaan bewerken?"

terwijl dat soort vragen al 85x behandeld zijn.

etc.

Just my two cents!

Laatst gewijzigd door quelake; 29-01-08 om 16:46. Reden: typo's gecorrigeerd
  #219  
Oud 29-01-08, 17:02
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefimke Bekijk bericht
Deze manier van resetten werkt niet meer.. ik heb 't nog een keer geprobeerd door home+sleep ingedrukt te houden tot 't appeltje en weer hoppa in de restore mode!

GVD. Het werkt nog niet soepel. Nu is m'n Wi-Fi opeens dood. Volgens m'n settings ben ik verbonden met een Wi-Fi AP maar ik kan niks Wi-Fi'en.

Nou, ik weet waarom m'n Wi-Fi en EDGE eruit liggen, tip: INSTALLEER het ASprefFIX package NIET!!!!! (zou edge settings moeten fixen). Het doet iets fout waardoor zowel EDGE als Wi-Fi niet meer werken. De vraag is nu hoe ik op z'n minst Wi-Fi weer terugkrijg zodat ik weer dingen van de installer kan draaien. Dan kan ik wellicht de soft upgrade nog een keer draaien... ??? Kan dat als je al op 113 zit?
  #220  
Oud 29-01-08, 17:10
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

alex heeft hetzelfde probleem als ik in mijn repo! (heeft ie files van me "geleend"? of ik van hem? )
de filesystem voor dev-team updates is anders!
als je dev-team hebt gejailbreakt draai dan GEEN FIXES!
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps van een Jailbroken Device naar een Non-Jailbroken Device overzetten DonThierry Archief 2 22-04-11 16:25
Jailbroken 3.0.1 naar -> ? (3.1/..) MrNilo Archief 7 14-10-09 17:54
1.1.3 (Jailbroken) naar 1.1.4 Lorsk8 Unlock [archief] 7 16-04-08 14:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:13.