//

Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script.

Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script. discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn phone is nu voor de 2e keer bij 1.1.2 terecht gekomen, EN IK LAAT EM DAAR! ik heb die Devteam jailbreak gedaan, maar daar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 29-01-08, 18:47
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

mijn phone is nu voor de 2e keer bij 1.1.2 terecht gekomen, EN IK LAAT EM DAAR!
ik heb die Devteam jailbreak gedaan, maar daar vloog Wi-Fi eruit, na een fix (dus dat had ik niet moeten doen, sjowol >anders had ie het nog wel gedaan?<)
En de tweede keer volgens die 'updated jailbreak methode van modiphone.net, en toen bleef hij steeds opnieuw booten..

Ik heb er genoeg van. Ik wil eerst eens duidelijkheid krijgen over wat je wel/niet moet doen, en hoe je alles fixed >.<!

btw. dit kan heeel erg domme vraag zijn, maar hoort hij 7.3GB te laten zien? (700mb voor apps oid?)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 29-01-08, 18:50
atQuest's schermafbeelding
atQuest atQuest is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 201
Standaard

Die duidelijkheid is inderdaad nodig. Eigenlijk zit ik daarom weer op 1.1.3 (via de modiphone methode, dus de updated devteam methode). Zo kan ik zoeken naar een fix, uitproberen e.d.

@Amp: welke fix heb je gedaan, en was deze nodig? (ik ben nu al drie keer naar 1.1.3 gegaan via de modiphone.net methode en heb op de syncfix van modiphone zelf na niks hoeven te repareren).

Weet iemand al waardoor het reboot-recovery mode probleem wordt veroorzaakt?
  #223  
Oud 29-01-08, 19:04
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atQuest Bekijk bericht
Die duidelijkheid is inderdaad nodig. Eigenlijk zit ik daarom weer op 1.1.3 (via de modiphone methode, dus de updated devteam methode). Zo kan ik zoeken naar een fix, uitproberen e.d.

@Amp: welke fix heb je gedaan, en was deze nodig? (ik ben nu al drie keer naar 1.1.3 gegaan via de modiphone.net methode en heb op de syncfix van modiphone zelf na niks hoeven te repareren).

Weet iemand al waardoor het reboot-recovery mode probleem wordt veroorzaakt?
Weet ik niet meer, edgefix, forwardingfix en nog iets, maar 1.1.2 werkt prima, en ik zie nu geen nuttigheid erin om te upgraden en weer het risico te lopen om een uur bezig te zijn met 1.1.* > 1.1.1 >1.1.2 ..

Locateme is leuk, maar niet nauwkeurig, en dus zwaar nutteloos. Ik zou alleen 1.1.3 willen hebben voor die wiggly icons
  #224  
Oud 29-01-08, 20:33
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amp. Bekijk bericht
(-.-)

btw. dit kan heeel erg domme vraag zijn, maar hoort hij 7.3GB te laten zien? (700mb voor apps oid?)
Heeft die van mij ook, maar ben ook onderweg geweest naar 1.1.3 (niet gelukt, heel gedoe gehad en het daar eerst ook maar bij gelaten).
Kan dus zijn dat er nog eea aan update-progs is achtergebleven. Wie heeft een 1.1.2 (of 1.1.1), niet geprobeerd te updaten en kan wat zeggen over de giegs?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #225  
Oud 29-01-08, 20:47
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Heeft die van mij ook, maar ben ook onderweg geweest naar 1.1.3 (niet gelukt, heel gedoe gehad en het daar eerst ook maar bij gelaten).
Kan dus zijn dat er nog eea aan update-progs is achtergebleven. Wie heeft een 1.1.2 (of 1.1.1), niet geprobeerd te updaten en kan wat zeggen over de giegs?
Ik snap em al, logisch, is gewoon de hoeveelheid bits..
Daarom is het bijv 512mb en niet 500, of 1024 en niet 1gb

iPhone heeft ong 7,45gb HD geloof ik? min een beetje voor de OS..
  #226  
Oud 29-01-08, 21:43
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Juust, duidelijk. Zag ook net hier dat het normaal is.

Laatst gewijzigd door ButcherJF; 29-01-08 om 21:44. Reden: verkeerd linkje
  #227  
Oud 30-01-08, 10:42
Kurgann's schermafbeelding
Kurgann Kurgann is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Ben gisteren van 1.1.2 naar 1.1.3 gegaan en ik moet zeggen: geen problemen tot nu toe.

Wi-Fi, SMS, Edge werkt allemaal gewoon.

alleen straks ff kijken of er een oplossing is voor dat 'call forwarding active' schermpje. ik snap zowiezo niet dat ik dat krijg want ik heb wisselgesprek aan staan, dus in theorie hoeft de phone helemaal niet te call forwarden.

heb de geupdate versie van devteam gebruikt.

heb alleen een probleem met de app wallpaper van i-app-a-day.
die slaat om de een of andere reden de wallpapers die ik wil niet op. ligt dat aan 1.1.3?
  #228  
Oud 30-01-08, 11:40
harrys harrys is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kurgann Bekijk bericht
Ben gisteren van 1.1.2 naar 1.1.3 gegaan en ik moet zeggen: geen problemen tot nu toe.

Wi-Fi, SMS, Edge werkt allemaal gewoon.

alleen straks ff kijken of er een oplossing is voor dat 'call forwarding active' schermpje. ik snap zowiezo niet dat ik dat krijg want ik heb wisselgesprek aan staan, dus in theorie hoeft de phone helemaal niet te call forwarden.

heb de geupdate versie van devteam gebruikt.

heb alleen een probleem met de app wallpaper van i-app-a-day.
die slaat om de een of andere reden de wallpapers die ik wil niet op. ligt dat aan 1.1.3?

Volgends de beschrijving zou dit http://www.modiphone.net/repo toegevoegd moeten worden in de installer om jailbreak 1.1.3 te kunnen starten; maar ik zie dus geheel nix. Enig idee? doe ik wat fout?
gr
H
  #229  
Oud 30-01-08, 11:53
mguntenaar mguntenaar is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Loosdrecht
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar mguntenaar
Standaard

Ik heb ook zojuist via http://www.modiphone.net/repo de jailbreak trachten te doen Alleen is mn iphone nu al zo'n 35 minuten aan het rebooten (aan/uit/aan/uit).

Klopt dit ? Want ik durf hem niet echt uit te zetten
  #230  
Oud 30-01-08, 12:04
wovin wovin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 10
Standaard

ik zie een hoop vragen, een hoop problemen en een hoop succes verhalen. Ik zou de mensen willen aanraden die niet super goed onderlegd zijn om eerst eens te wachten op een goede tutorial....met een 100% succesgarantie. Het lijkt eenvoudig maar bij een hoop mensen gaan er toch dingen fout . Ik wacht zelf ook nog even met mijn 1.1.2 OTB jailbreaked. Binnen een paar dagen een easyIsim in huis. Lekker makkelijk en geen gezeur meer, bellen maar!
  #231  
Oud 30-01-08, 14:52
Kurgann's schermafbeelding
Kurgann Kurgann is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mguntenaar Bekijk bericht
Klopt dit ? Want ik durf hem niet echt uit te zetten
het is wel zo dat ie aan het einde een paar keer reset volgens mij , maar zo lang klinkt niet ok.

ik hoop dat het inmiddels al opgelost is, maar anders zou ik hem toch ff zelf uit en aan zetten.

succes!
  #232  
Oud 30-01-08, 15:22
mguntenaar mguntenaar is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Loosdrecht
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar mguntenaar
Standaard

Ik heb m met de home knop en power knop hard aan en uit gezet, echter blijft ie rebooten.

Iig niet het gewenste resultaat.

Gister viel tijdens het jailbreak process de Wi-Fi weg en was mn Iphone weer helemaal schoon (inclusief Autolock die ineens weer op 1 minuut stond en al mn settings waren weg).

Ik vermoed dat ie gedowngrade was naar 1.1.1 ipv de 1.1.2 waar die uit kwam en dus zonder Oktoprep niks heeft kunnen fixen.

Ik denk dat er niets anders op zit dan terug te rollen naar 1.1.1 en weer van vooraf te beginnen

Of heeft iemand andere opties?

Laatst gewijzigd door mguntenaar; 30-01-08 om 15:39.
  #233  
Oud 30-01-08, 17:20
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amp. Bekijk bericht
mijn phone is nu voor de 2e keer bij 1.1.2 terecht gekomen, EN IK LAAT EM DAAR!
ik heb die Devteam jailbreak gedaan, maar daar vloog Wi-Fi eruit, na een fix (dus dat had ik niet moeten doen, sjowol >anders had ie het nog wel gedaan?<)
En de tweede keer volgens die 'updated jailbreak methode van modiphone.net, en toen bleef hij steeds opnieuw booten..

Ik heb er genoeg van. Ik wil eerst eens duidelijkheid krijgen over wat je wel/niet moet doen, en hoe je alles fixed >.<!

btw. dit kan heeel erg domme vraag zijn, maar hoort hij 7.3GB te laten zien? (700mb voor apps oid?)
het is (mij) redelijk duidelijk!
dev gebruikt een andere filesructuur, die van 113 dus! Maar daarom werken apps niet meer, vooral als ze dus ooknog data wegschrijven (wallpaper) of files modificeren (alle fixes).
als jij een file neerzet in een map die de iphone niet herkend dan werkt die app dus niet (logisch) en in het ergste geval krijg je dus crashes.
dus ik zou zeker niet zomaar wallpaper draaien!
als je een btje kan ssh-en moet je maar eens gaan zoekem, de files staan in het 112 pad (ik gok var/root/media ofzo) en die heeft 113 vastnie (en heeft wallpaper dan gemaakt.. En dat hoort niet!
snappie?!
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #234  
Oud 30-01-08, 17:44
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
het is (mij) redelijk duidelijk!
dev gebruikt een andere filesructuur, die van 113 dus! Maar daarom werken apps niet meer, vooral als ze dus ooknog data wegschrijven (wallpaper) of files modificeren (alle fixes).
als jij een file neerzet in een map die de iphone niet herkend dan werkt die app dus niet (logisch) en in het ergste geval krijg je dus crashes.
dus ik zou zeker niet zomaar wallpaper draaien!
als je een btje kan ssh-en moet je maar eens gaan zoekem, de files staan in het 112 pad (ik gok var/root/media ofzo) en die heeft 113 vastnie (en heeft wallpaper dan gemaakt.. En dat hoort niet!
snappie?!
.. Nee, maar ik zie net dat Dev team een officiele jailbreak heeft uitgebracht, met een mooie interface erbij
Alleen zijn de reply's op dat bericht niet heel denderent.. Dev-team releases 1.1.3 Jailbreak GUI on Installer » ModiPhone
Hij staat er bij mij wel bij.. Doen of niet doen?

@ Sjowol, dus hoe moet ik dan installeren dat je wel apps installeert? Vat em niet helemaal..
  #235  
Oud 30-01-08, 17:52
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

a) ik zou nog lekker ff wachtten, totdat je hoort dat het wel werkt! (logisch )
b) geen apps installeren tenzij ze duidelijk aangeven geschikt te zijn voor dev-jailbreak (nog een reden dus om lekker op 112 te blijven for now)
  #236  
Oud 30-01-08, 18:04
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
a) ik zou nog lekker ff wachtten, totdat je hoort dat het wel werkt! (logisch )
b) geen apps installeren tenzij ze duidelijk aangeven geschikt te zijn voor dev-jailbreak (nog een reden dus om lekker op 112 te blijven for now)
Oke heel erg bedankt toch wat duidelijker..
Door al die 1.1.3 topics ben je na een paar reply's al de weg kwijt :x
  #237  
Oud 30-01-08, 18:10
stef1234's schermafbeelding
stef1234 stef1234 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 223
Standaard max geheugen bereikt

heeft er al iemand de melding maximaal geheugen bereikt gehad
dit had ik vandaag nu denk ik dat er nog maar 3mb vrijgeheugen is in de app map

weet iemand hier een oplossing voor
__________________
Iphone 4 16 GB zwart
  #238  
Oud 30-01-08, 18:15
bytedust bytedust is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard

Vandaag geprobeerd om via intaller.app de 'Official 1.1.3. upgrader' van conceited software (DEV team) te upgrade naar 1.1.3. Alles werkte vol automatisch en leek goed te gaan, jep... alles leek het te doen, totdat ik mijn telefoon opnieuw opstarten, toen kwam ik weer terecht in de Emergency Dail menu... een telefoon met FW 1.1.3 waarvan de jailbreak niet meer werkte! Vaag...

Ik ben via 1.1.1. (Oktoprep) naar 1.1.2 gegaan, gejailbreakt, en vandaar uit de 'Official 1.1.3. upgrader' uitgevoerd.

Iemand anders hetzelfde meegemaakt??

Laatst gewijzigd door bytedust; 30-01-08 om 18:18.
  #239  
Oud 30-01-08, 18:21
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stef1234 Bekijk bericht
heeft er al iemand de melding maximaal geheugen bereikt gehad
dit had ik vandaag nu denk ik dat er nog maar 3mb vrijgeheugen is in de app map

weet iemand hier een oplossing voor
Probeer is met de BossTool de applicatie/Fonts en Ringtones te verplaatsen, scheelt een heleboel ruimte.
  #240  
Oud 30-01-08, 18:43
Tjedemich Tjedemich is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Delft
Berichten: 97
Standaard

Heey!

Ik ben niet zo heel erg goed met al die technische dingen van de iPhone dus is het dan wel verstandig om het te doen?
En als im het wil, moet dan mn iWorld eraf? En hoe ziet het met de Nederlandse taal die ik erin heb gezet?

Alvast bedankt!

Tjedemich
__________________
iPhone: 21-01-2008,
Fw. 3.0 NL
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps van een Jailbroken Device naar een Non-Jailbroken Device overzetten DonThierry Archief 2 22-04-11 17:25
Jailbroken 3.0.1 naar -> ? (3.1/..) MrNilo Archief 7 14-10-09 18:54
1.1.3 (Jailbroken) naar 1.1.4 Lorsk8 Unlock [archief] 7 16-04-08 15:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:23.