//

1.1.3 verzetten applicatie --> PROBLEEM

1.1.3 verzetten applicatie --> PROBLEEM discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste modders ik heb 1.1.3 geinstalleerd en alles werkte perfect maar per ongeluk door gepiel heb ik een disk space vergroter gedownload (programma om apps ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-01-08, 18:11
phranck phranck is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard 1.1.3 verzetten applicatie --> PROBLEEM

Beste modders

ik heb 1.1.3 geinstalleerd en alles werkte perfect
maar per ongeluk door gepiel heb ik een disk space vergroter gedownload (programma om apps te verplaatsen naar grote geheugen ipv 300 mb geheugen) terwijl ik het al handmatig al had gedaan en dat levert problemen op want heb dus mijn programma's 2x verplaatst waarvan 1x met programma en 1x ikzelf via de command regels.

anyway ik heb nu dus alles bijna terug maar de pictrogrammen (normaal hidden) demoapp, fieldtest en contacts staan op mijn springboard. Is er al een programma zoals customize of xlaunch ofzoiets wat met 1.1.3 werkt zodat ik ze weer kan hiden?

En ik ben er dus nu net achter gekomen dat calander, maps, Itunes en SMS niet meer werkt. Als ik er in wil springt hij automatisch terug naar het springboard

help? Want kan ik hier aan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-08, 19:14
phranck phranck is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard

hallo
ik loop nu hond uit te laten met iphone (safari werkt wel ) en bedacht me of het mogelijk was al de applivaties uit de zelf gemaakte var map te knippen en terug te plakken naar de oorspronkelijke map en dan de doorverwijzing vd officiele applicatiemap naar de varmap te verwijderen

2 vragen zou dit goed gaan vanwege links in de applicaties? Hoe verwijder je de doorverwijzing?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G reservekopie naar 3G S verzetten ozzyfrozzy Archief 3 22-10-09 09:07
Probleem opbouw applicatie wvy iPhone Apps 2 15-09-09 13:55
probleem bij applicatie synchroniseren?? volonte Archief 1 17-01-09 18:04
Probleem met sms applicatie xXsmileXx iPhone algemeen 3 15-01-08 17:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:51.