SMS Backup discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond allemaal, Ik wil misschien vanavond overgaan naar 1.13 (heb nu 1.12 OTB via NextSim) Wat ik me afvraag is er een mogelijkheid dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Goedeavond allemaal,
Ik wil misschien vanavond overgaan naar 1.13 (heb nu 1.12 OTB via NextSim) Wat ik me afvraag is er een mogelijkheid dat je je smsjes kan backupen en later weer kan terug zetten? Aangezien ik verwacht dat deze worden verwijdert bij een upgrade? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() sms blijft behouden, geen probleem
je kunt er eventueel isms voor gebruiken geloof ik
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
![]() En als je een hele schone 1.13 wilt dus eerst ff alles eraf gooit hoe kan je ze dan wel backuppen?
Want met SMSD kan je wel een backup maken maar kan je die ook weer importeren? |
|
|||
|
|||
![]() importeren kan niet weer...
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Check dit eens: [wiki]SMS berichten exporteren[/wiki]
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup SMS | CWH | Desktop-applicaties | 8 | 02-11-10 09:52 |
Backup apps / Cydia / SMS / notes / instellingen | sniffertje | Archief | 1 | 27-04-10 16:06 |
Volledige backup & restore (incl. SMS) | wdekreij | iPhone algemeen | 4 | 18-07-09 13:44 |
Nieuwe installatie 3.0 met alleen sms backup | Thyzb | iPhone algemeen | 0 | 18-06-09 21:42 |
Verwijdere sms-en herstellen van backup op pc? | Giel538 | iPhone algemeen | 2 | 15-11-08 20:23 |
|
|