//

Niet uit DFU te kicken

Niet uit DFU te kicken discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 1.1.2 OOB liggen, die per ongeluk is geupgrade naar 1.1.3 (dus ik neem aan incl. de baseband. Ik heb geprobeerd het toestel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-01-08, 22:16
LucPaquay LucPaquay is offline
• iOS 13.4.1
• 9.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Thorn
Berichten: 51
Standaard Niet uit DFU te kicken

Ik heb een 1.1.2 OOB liggen, die per ongeluk is geupgrade naar 1.1.3 (dus ik neem aan incl. de baseband. Ik heb geprobeerd het toestel te downen, maar loop steeds tegen het probleem op dat ik het niet uit de recoverymode kan krijgen als ik restore naar 1.1.1
Ik kan het toestel wel downen naar 1.0.2, krijg het ook gejailbreaked, maar als ik het naar 1.1.1 restore krijg ik het toestel niet tot leven gewekt. APPTap geprobeerd, iBrickr (geeft groen scherm) geen oplossing. Ik heb ook iPhoneinterface geprobeerd. Maar niets werkt.
En toch lees ik in alle forums dat het zou moeten werken. Eerlijk gezegd, weet ik momenteel niet wat te doen. Volgens mij is de juiste weg via 1.1.1 oktoprep upgrade 1.1.2 En bellen kan pas weer als die zon veel vroeger opkomt!!
Kan in de forums geen oplossing vinden, graag jullie reaktie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-08, 23:07
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Heb ik ook een keer gehad. Hij ging van zwart naar groen toen ik hem met iBrikr uit recovery mode wou uithalen.

Als ik me goed herinner heb ik toen mijn PC + iPhone gereboot en toen krijg ik hem wel uit Recovery mode met reboot van iBrikr. Je kan het ook even op een andere PC proberen.

Feit is trouwens wel dat je straks een mooie "iTouch" hebt als je hem werkend hebt met 1.1.1 of 1.1.2

Succes.

Laatst gewijzigd door Grample; 27-01-08 om 23:10.
  #3  
Oud 27-01-08, 23:17
Wichert Wichert is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 20
Standaard

kan je de iPhone nooit meer als een telefoon gebruiken?! dit is gebeurd via itunes, toch? en wat als dit is gebeurd terwijl je 1.1.3 via dev-methode hebt geupgrade?!
__________________
iPhone 1.1.2 OTB -> 1.1.3 gejailbreakt en unlocked! it is amazing!
  #4  
Oud 27-01-08, 23:20
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wichert Bekijk bericht
kan je de iPhone nooit meer als een telefoon gebruiken?! dit is gebeurd via itunes, toch? en wat als dit is gebeurd terwijl je 1.1.3 via dev-methode hebt geupgrade?!
Zeg nooit nooit

Omdat iTunes ook je baseband upgrade kun je iPhone niet meer als telefoon gebruiken aangezien er nog geen hack is om baseband te downgraden voor iPhones die al 1.1.2 OTB waren.

OTB 1.1.3 kun je op dit moment ook niet unlcoken met welke methode dan ook. Alleen als iPod touch gebruiken
  #5  
Oud 27-01-08, 23:24
Wichert Wichert is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 20
Standaard

@grample baseband word toch alle geupgrade via de 'echte' update via itunes, maar niet als je het via de jailbreak methode doet, heb ik dat correct?!

En een turbosim kan toch wel de oplossing zijn? van een 1.1.2 OTB, heb ik t over...
  #6  
Oud 27-01-08, 23:36
LucPaquay LucPaquay is offline
• iOS 13.4.1
• 9.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Thorn
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wichert Bekijk bericht
kan je de iPhone nooit meer als een telefoon gebruiken?! dit is gebeurd via itunes, toch? en wat als dit is gebeurd terwijl je 1.1.3 via dev-methode hebt geupgrade?!

Ja grote verschil is dat dit de originele update betreft, gewoon suf op ok drukken als iTunes de update aanbiedt. En jawel het toestel zal wel kunnen bellen, maar dat kan pas als de unlock voor 1.1.3 beschikbaar komt.
V.w.b het rebooten, dat heb ik al uitgebreid geprobeerd. Het probleem is al bijna een week oud, elke dag wordt er wel iets geprobeerd om het te verhelpen. Het is trouwens wel een Vista PC, maar hier heb ik al zeker 40 iPhones mee gekraakt. Maar allicht kan ik proberen of ik het met XP wel voor mekaar krijg. Jullie horen het als het lukt. Maar niemand een ander idee om het te fixen??
Gr. Luc
  #7  
Oud 27-01-08, 23:42
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LucPaquay Bekijk bericht
Ja grote verschil is dat dit de originele update betreft, gewoon suf op ok drukken als iTunes de update aanbiedt. En jawel het toestel zal wel kunnen bellen, maar dat kan pas als de unlock voor 1.1.3 beschikbaar komt.
V.w.b het rebooten, dat heb ik al uitgebreid geprobeerd. Het probleem is al bijna een week oud, elke dag wordt er wel iets geprobeerd om het te verhelpen. Het is trouwens wel een Vista PC, maar hier heb ik al zeker 40 iPhones mee gekraakt. Maar allicht kan ik proberen of ik het met XP wel voor mekaar krijg. Jullie horen het als het lukt. Maar niemand een ander idee om het te fixen??
Gr. Luc
Ten eerste, Je zit vast met een ipod toch voor een heeeele tijdje je hebt zowieso de secpack van de volgende update nodig de 1.1.4 dus en dannog is het niet zker of je dan je baseband kunt downgraden. Je kan nu ook niet de hardware methode gebruiken omdat de nieuwste baseband nog niet te kraten is. En turbosim enzo zullen mischeen ook niet werken met de nieuwe baseband En probeer eve met een mac
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #8  
Oud 27-01-08, 23:46
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wichert Bekijk bericht
@grample baseband word toch alle geupgrade via de 'echte' update via itunes, maar niet als je het via de jailbreak methode doet, heb ik dat correct?!

En een turbosim kan toch wel de oplossing zijn? van een 1.1.2 OTB, heb ik t over...
Baseband wordt inderdaad alleen geupdate als je via iTunes naar 1.1.3 gaat of als je OTB 1.1.3 hebt dan staat de nieuwe baseband al op.

Als je een werkende 1.1.1 of 1.1.2 hebt dan kun je zonder problemen naar 1.1.3 gaan met Dev Team methode of Nate's want hierbij wordt de baseband niet geupdate.

TuroSIM is ook geen oplossing als je de nieuwste baseband hebt met 4.6 boatloader iPhone.

Edit: david007, nieuwe baseband is hardwarematig wel te unlocken.

Laatst gewijzigd door Grample; 27-01-08 om 23:49.
  #9  
Oud 28-01-08, 00:08
W Smelt W Smelt is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

EDIT
Totaal zinloze bijdrage. Sorry


Laatst gewijzigd door W Smelt; 28-01-08 om 00:31.
  #10  
Oud 28-01-08, 00:22
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door W Smelt Bekijk bericht
Volgens mij gaat het hier toch echt om baseband 4.03.13. Kijk maar naar de plaatjes in die thread.

Gr.


Wout
Uhh ja ? 4.03.13 is de nieuwste baseband en die is HWmatig wel te unlocken. Daar gaat die topic over.
  #11  
Oud 28-01-08, 14:32
LucPaquay LucPaquay is offline
• iOS 13.4.1
• 9.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Thorn
Berichten: 51
Standaard

Even terug naar de vraag! Hoe kan ik het toestel uit de DfU kicken?? Ik heb trouwens niet de beschikking over een Mac. Dat zou misschien de enige oplossing kunnen zijn.
Gr. Luc
  #12  
Oud 28-01-08, 17:33
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Downgrading your 1.1.3 iPhone or iPod touch - The Unofficial Apple Weblog (TUAW)

Kijk hier eens even naar.

FSBoot vanuit iPhuc moet iets doen volg gewoon deze handleiding zou ik zeggen.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS komt niet uit DFU/recovery robijnv Jailbreak 0 20-01-11 20:28
iPhone: kom niet uit recovery mode en al helemaal niet in DFU S a n d e R Jailbreak 5 24-08-09 14:42
iPhone 1e gen.: niet meer uit DFU mode arcovandermeij Unlock 4 29-06-09 10:58
Iphone niet uit dfu mode speedyj Archief 1 20-07-08 13:49
Kom niet uit DFU mode na downgrading dnzl Unlock [archief] 1 19-11-07 19:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:20.