[1.1.3] Wallpaper discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag geupdate naar 1.1.3 met de dev team jailbreak. Alles doet het maar de wallpaper.app doet het niet goed hij start wel en werkt wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag geupdate naar 1.1.3 met de dev team jailbreak. Alles doet het maar de wallpaper.app doet het niet goed hij start wel en werkt wel maar als ik een wallpaper toevoeg aan me camera roll of wallpaper library komen ze er niet bijtestaan
![]() ![]() Iemand tips??
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS iPhone 4 ![]() Laatst gewijzigd door david007; 28-01-08 om 14:08. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij moet ik gewoon in de wallpaper.app zelf iets veranderen want volgens mij hebben de mappen van 1.1.3 een andere naam gekregen waardoor wallpaper.app ze niet meer goed neerzet ofniet??
|
|
||||
|
||||
![]() De vraag stellen is hem beantwoorden
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hahah pfff waar hebben we anders jullie voor
![]() Ik heb dat al gedaan maar de probleem is ik weet niet hoe ik de wallpaper.app plist kan openen om aantepassen waar hij die afbeeldingen opmoet slaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() ![]() EDIT:Ik heb het gevonden maar als ik het aanpas loopt wallpaper.app vast :S Dit: /private/var/root/Media/DCIM/100APPLE/ Moet dit zijn: /private/var/mobile/Media/DCIM/100APPLE/ Iemand die dit kan fixen? Laatst gewijzigd door david007; 28-01-08 om 01:31. |
|
||||
|
||||
![]() Niemand die me hiermee kan helpen
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wallpaper | swabbelke | Jailbreak apps en thema's | 7 | 24-09-10 18:53 |
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon | xzero | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 21:13 |
wallpaper | teunis | Archief | 7 | 20-02-08 16:09 |
Wallpaper | ArB | Ringtones en Wallpapers | 1 | 02-02-08 00:49 |
|
|