downgrade 1.1.3 -> 1.1.1 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand toevallig hoe je een geupdate 1.1.3 weer downgrade naar 1.1.1 of 1.0.2. Wanneer ik de iphone in restore mode zet en wil downgraden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
downgrade 1.1.3 -> 1.1.1
Weet iemand toevallig hoe je een geupdate 1.1.3 weer downgrade naar 1.1.1 of 1.0.2. Wanneer ik de iphone in restore mode zet en wil downgraden via Itunes krijg ik de volgende foutmelding:
De Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1). Deze melding krijg ik ook met Itunes 7.6 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
deze misschien? |
|
|||
|
|||
Deze methode werkt voor firmware 1.1.2 en lager (shift +restore). Met 1.1.3 en baseband 04.03.13G lukt dit niet, hoewel ik wel lees dat het mogelijk is om de firmware te downgraden.
|
|
||||
|
||||
Die fout kun je negeren, gewoon doorgaan met de guide.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb geprobeert te downgraden naar 1.1.2/1.1.1 en 1.0.2 maar bij alle versies dezelfde foutmelding (1). |
|
||||
|
||||
Voor diegene die OTB 1.1.3 willen downgraden en foutmelding " De Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1)" krijgen dan kunnen ze het volgende doen:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ga het dadelijk meteen uittesten.
|
|
||||
|
||||
Vooral Goed lezen !
Dus niet downgraden naar 1.0.2 in iBrikr maar zodra je daarop klikt krijg ik iTunes (iTunes moet je dus open laten als je iBrikr opent) melding dat er een iPhone is gevonden in Recovery mode en dan doe je Shift-Restore en downgraden naar 1.1.1 |
|
||||
|
||||
Ik heb hier ook een soortgelijk probleem met een geupdate iPhone. Na de update naar 1.1.3 werkte de iPhone heel fraai als iPod. Downgraden, naar welke versie dan ook, lukt niet. Omdat ik geen Windows computer heb (iBrickr), ben ik op zoek naar een oplossing onder Mac OSX. Heeft iemand een idee ?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Was ik al bang voor dat die guid niet duidelijk genoeg was of veel mensen niet aandachtig genoeg lezen. Lees mijn post hier even. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je tip |
|
|||
|
|||
Na het herstellen uit de restore mode gehaald via Ibrickr maar ik krijg een groen display i.p.v. een rood display. Hoe nu verder.
|
|
|||
|
|||
downgraden naar 1.02 lukt wel. Enig idee om naar 1.1.1 te gaan
|
|
||||
|
||||
In de guide staat dat je bij 1.1.1 2x moet restoren, dus restore 1.1.1, boot met iBrickr -> groen scherm, restore 1.1.1, boot met iBricker -> rood scherm. Misschien werkt dat bij 1.0.2 ook.
|
|
||||
|
||||
PC + iPhone rebooten en met iBrikr rebooten en als dat niet lukt dan nog een keer restoren zoals Aapvader zei.
Laatst gewijzigd door Grample; 28-01-08 om 16:52. |
|
|||
|
|||
Hier een probleem :
Had 1.1.3, die crashte en toen moest ik restore. Geprobeerd met iNdependence uit restore mode te krijgen, wilde niet lukken. - Eerst gerecoverd naar 1.1.2 - Toen gedowngrade naar 1.1.1 [officiele firmware ooit, 1.1.1 OTB] Anysim gaf hier een error, maar toch doorgegaan omdat ik al op 1.1.2 was geweest en Oktoprep er op gezet. - Toen 1.1.2 erop gezet en jailbreak.jar proberen te draaien, maar deze geeft de error, dat ik al eens Oktoprep heb gedraaid voor dat ik update naar 1.1.2. Wat kan ik nu nog doen, alle officiele wegen werken dus niet meer ??
|
||||
|
||||
Hallo Kitchenpilot,
Hoe heb je 1.1.2 erop gekregen ? |
|
|||
|
|||
ik krijg 1.1.2 er wel op, maar niet werkend..
ik heb hem gerecoverd naar 1.1.2 en gerecoverd naar 1.1.1 en toen geupdate naar 1.1.2.. option klik op recovery gedaan in itunes, en dan de 1.1.2/1.1.1 opzoeken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: downgrade 06.15.00 | cesaf | Unlock | 16 | 24-09-11 12:08 |
Downgrade 4.2.1 | Hiibb | iPhone algemeen | 10 | 13-12-10 10:42 |
iPod touch: Downgrade | IpodDemon | Jailbreak | 9 | 28-07-10 08:52 |
iPod touch: Downgrade 4.0 --> 3.1.3 | yari1996 | Jailbreak | 6 | 24-07-10 13:37 |
downgrade 4.0 --> 3.13 | Pieleplint | Jailbreak | 0 | 23-07-10 22:33 |
|
|