//

Turbosim op andere sim kaart plaatsen.

Turbosim op andere sim kaart plaatsen. discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Ik zat namelijk met de vraag of er mogelijkheid was de turbosim met meerdere sim kaarten te gebruiken, hiermee wil ik bedoelen de turbosim ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-01-08, 20:01
Bahemath Bahemath is offline
Banned
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 47
Standaard Turbosim op andere sim kaart plaatsen.

Hey

Ik zat namelijk met de vraag of er mogelijkheid was de turbosim met meerdere sim kaarten te gebruiken, hiermee wil ik bedoelen de turbosim van mijn sim kaart halen en te gebruiken op een sim kaart van een vriend?

Ik heb namelijk geen behoefte meer aan men turbosim daar ik kon unlocken met anysim. Die vriend heeft bootloader 4.6 daarom zou ik hem mijn turbosim willen geven. Als dit zou werken met zijn simkaart tenminste... Ik heb de turbosim in zijn iphone getest met mijn sim kaart maar ik was niet zeker als het nu nog zal werken met die van hem.


Bedankt alvast



Let's try and keep the Iphone hacking scene alive...


(Ook dank aan de mods, pascal, en nog anderen die me hielpen om mijn eigen toestel te unlocken. Ben nu trotse 1.1.2 Iphone gebruiker met anysim)


Graag had ik ook geweten waar ik voor een deftige prijs aan turbosim, xsim of anysim kaartjes kan geraken...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-01-08, 20:06
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Hoi Bahemath,

Je kan gewoon turbosim gebruiken op een andere simkaart, je moet natuurlijk wel even het hoekje eruit knippen, en misschien Applesaft setten (ben ik niet helemaal meer zeker van).

Turbosim ed info kan je in de wiki terugvinden

Gr. Amp
  #3  
Oud 28-01-08, 20:12
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Volgens mij is het inderdaad voldoende om Applesaft even te draaien om de TurboSIM opnieuw te programmeren (als het al nodig is)
  #4  
Oud 29-01-08, 11:03
Prime Prime is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: E-Troid
Berichten: 110
Standaard

Waarschijnlijk dat je wel eerst je TS moet resetten voordat je wederom applesaft gaat draaien tbv. een andere SIM kaart.
TS loopt namelijk vast bij het 2 maal draaien van het progje applesaft ivm. slechte set commando wat hij dan krijgt.

Het resetten heb ik al ooit hier beschreven in de volgende topic :
https://forum.iculture.nl/f14/i...html#post30323
__________________
...If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with stupidity...
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 22:46
Nieuwe Vodafone kaart op nep turbosim = No Sim melding Faithz Archief 11 09-04-08 20:34
Turbosim / andere SIM unlockmogelijkheden Joost91 Unlock [archief] 3 13-02-08 21:25
Sim kaart knippen voor Turbosim (vodafone) lhy Unlock [archief] 2 12-01-08 15:07
Andere sim kaart F50 Archief 0 27-10-07 12:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.