iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   DFU mode met 1.1.3 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/5941-dfu-mode-1-1-3-a.html)

stefsegers 28-01-08 22:31

DFU mode met 1.1.3
 
Hey allen,

Ik heb via modmyiphone en de installer de 1.1.3 jailbreak uitgevoerd. Volgens mij is deze na meer dan 60 minuten goed uitgevoerd. Echter zit ik nu in DFU mode en zit daarin vast!!!

Hoe kom ik uit DFU mode?

Stef

awenger 28-01-08 22:57

independece (Mac OS X) / iBrickr (Winodws)

In het vervolg wel graag even de zoekfunctie gebruiken

stefsegers 29-01-08 08:36

IBrickr inderdaad op Windows... heb helaas een Mac....

Daarom meteen Independence geprobeerd omdat dit 1 van mijn favo programma's is.
Helaas niet werken dus! Daarom deze vraag op het forum

S.

tr1pp3r 29-01-08 09:37

Hey
ik zit met hetzelfde probleem
dfu mode
via de sendowski methode en via de MMI methode,

handmatige methode levert mij een iphone met een bootlogo (apple) op en doet niks verder.

dfu mode is NIET uit te komen via iBrickr of Independence... iemand voor ons een oplossing ?

Zal eens zoeken dalijk of er niet al iemand met soortgelijke problemen is, maar door de bomen het bos niet meer zien in sommige topics is usual :)

cheers



EDIT:
Zover als ik kan zien/lezen/vinden is een upgrade eindigend DFU mode gewoon failed...
Eentje die blijft hangen in het apple logo ook failed.

Blijkbaar kan mijn iphone niet naar 1.1.3? k heb hem wederom restored naar 111 -> 112 update met oktoprep, en ik ga nu nogmaals de mod my ifone installer proberen...

:)

stefsegers 29-01-08 11:53

Ik heb my ifone installer gedaan en kom dus in DFU mode terrecht....

Ik denk dat ik inderdaad weer naar mijn 1.1.2 otb terug ga en dan terug naar 1.1.1. -> 1.1.2 NL

tr1pp3r 30-01-08 14:21

Ik heb succesvol 1.1.3 erop gekregen.

Echter

Orginele dev team methode (ssh in terminal (osx) werkte NIET, deze boote uiteindelijk in een vasthangend apple logotje.
(2-3x uitgevoerd zonder goed resultaat).

Vervolgens de MMI installer geprobeerd na 2x opgegeven, als laatste nog de sendowski installer gepakt, deze resultuurden allen in een iphone in DFU mode (mislukte upgrade dus).


Dag erna kwam IjailbreakMeMobile uit...

Mensen deze werkt PERFECT!, ik kreeg met geen mogenlijkheid 1.1.3 erop, mijn phone wou gewoon niet... (iedere x terug naar 1.1.1, oktoprep -> 1.1.2 kost tijd, en gaat mateloos irriteren)

maar die ijailbreakmobile werkte perfect, in 1x
er zijn 2 versies
de 1.1.1 versie is die van NATE TRUE (NIET GEBRUIKEN! crap!!)
en de 1.1.2 versie is de DEV TEAM met een minimale aanpassing op het eind (waar hoogstwaarschijnlijk mij upgrade wel door voltooid ditmaal).

Geen sync issues,
geen sms issues, geen mail issues.
youtube werkt
safari werkt perfect, geen nummer ID issues ? tenminste ik zie gewoon de contact names als iemand mij belt...
draait perfect, en ik zit op ongeveer 3 springboards vol met apps alles werkt goed :)

enige wat ik echt mis, is summerboard om die mega lelijke orignele dock te wijzigen (momenteel handmatig gedaan) en een springboard background wallpaper...

cheers :)

stefsegers 30-01-08 16:51

Bedankt voor de tip Ik kom nu in DFU mode en kom er niet meer uit.
Ik kan dus weer opnieuw beginnen :mad:

Ik heb een 1.1.2 OTB toestel. Ik denk dat dat gewoon nog niet goed te doen is.

Helaas weer terug naar 1.1.1 en maar wachten op een goed alternatief!

tr1pp3r 30-01-08 17:33

Zelfs met ijailbreakmemobile of de nieuwe officiele dev team installer ?

Mja ik kan je 1 ding zeggen, als je persee wilt, blijven proberen...

Mij is het ook na 8-10 x proberen pas daadwerkelijk gelukt.

en fout doen kan je niet veel , dus het ziet er uit als een kwestie van geluk, en goede combinatie van installeren / handelen ofzo.

Ik vind het alsnog maar een vaag systeem, en begrijp niet dat ze dit zo konden releasen... alle hulde aan t dev team, maar een jailbreak methode met een itunes update erin lijkt mij stukken stabielen als een aangepaste flash file... evenals een baseband die bij de firmware hoort ;)

cheers en succes alsnog!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:18.