No Service discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had eerst een goedwerkende 1.1.1 iphone, maar ik wou gaan upgraden naar 1.1.2 alles gedaan alleen kreeg ik de 1.1.2 jailbreak niet voor elkaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
No Service
Ik had eerst een goedwerkende 1.1.1 iphone, maar ik wou gaan upgraden naar 1.1.2 alles gedaan alleen kreeg ik de 1.1.2 jailbreak niet voor elkaar dus ik restore naar 1.1.1 alles gedaan Anysim enz, maar nu zegt die dat ik geen bereik heb.
Wat moet ik doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je daar anysim 1.2u gebruikt? Als dat zo is dan zie je pas in 112 dat je weer bereik hebt.
|
|
||||
|
||||
Ja ik heb anysim 1.2u gebruikt.
Probleem alleen is dat ik bij de laatste jailbreak van 1.1.2 een error krijg en dus niet 112 gejailbreaked krijg. Iemand een oplossing zodat ik alsnog bereik krijg of 112 gejailbreaked krijg. (Als ik een xxxSim koop zou dat dan gewoon werken, anders ga ik dat doen) |
|
||||
|
||||
Installeer oktoprep en update naar 1.1.2. Niet herstellen naar 1.1.2 maar updaten. Dan de windows.bat gebruiken
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
xD Volgens mij snapt meneer het niet meer helemaal Als je me toevoegt op msn kan ik je live hulp geven!
Wat je dus moet doen (laten we even opnieuw beginnen): Downgraden naar 1.1.1 Jailbreaken Oktoprep installeren (check installer) Updaten via iTunes naar 1.1.2 Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Is het mogelijk dat dat komt doordat mijn pc geen verbinding met mijn iPhone kan maken?
Want als ik op 1.1.1 jailbroken zit en ik wil met WinSCP me iPhone verbinden dan lukt dat niet conection timeout Laatst gewijzigd door iFonzie; 29-01-08 om 19:40. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: No service / Searching / No Service probleem op iPhone 4 maar niet direct naar jailbr | kura | Jailbreak | 2 | 04-05-11 11:58 |
iPhone: no service | micronikje | Jailbreak | 0 | 15-01-11 19:04 |
No service | Deniz | Unlock [archief] | 0 | 13-02-08 17:16 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
Help: No Service | IBoner | Odido (T-Mobile) | 11 | 29-09-07 11:00 |
|
|