//

Updaten naar 1.1.3, maar Apple website niet bereikbaar

Updaten naar 1.1.3, maar Apple website niet bereikbaar discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil op het moment gaan updaten, maar ik kom erachter dat de updater het firmware bestand rechstreeks van de Apple website download.Nou zit ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-08, 02:28
mrmark's schermafbeelding
mrmark mrmark is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam, Nederland
Berichten: 55
Standaard Updaten naar 1.1.3, maar Apple website niet bereikbaar

Ik wil op het moment gaan updaten, maar ik kom erachter dat de updater het firmware bestand rechstreeks van de Apple website download.Nou zit ik hier in China op een campus waar ze controle hebben over het internet wat ik hier gebruik en daarbij komt er ook bij kijken dat ik helemaal niet op de Apple website terecht kan. Wat er dus voor zorgt dat ik die firmware ook niet kan downloaden via de installer.


Nou heb ik de firmware al wel eerder gedownload vanuit een internetcafe en op mijn computer geplaatst. Dus de firmware is al wel binnen, maar nog niet op de iPhone.
Vraag: Is er misschien een manier waarop ik de firmware gewoon naar mijn iPhone kan kopieren en dat de installer dan gewoon die firmware gebruikt om te installeren?


Zo scheelt het ook weer een extra download tijd en kan het proces gewoon doorgaan.
Misschien dat er iemand mij hiermee kan helpen. In ieder geval alvast harstikke bedankt.
__________________
Mark de Jong.com - MacBook Pro 15" - iPhone 32Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-08, 02:36
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

ik zou zeggen in het wiki onder firmware? Ben er alleen niet zeker van of hij het dan ook niet van de apple site haalt.
  #3  
Oud 31-01-08, 03:12
mrmark's schermafbeelding
mrmark mrmark is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam, Nederland
Berichten: 55
Standaard

Maar de firmware van 1.1.3 heb ik al gedownload op mijn laptop, dus die hoef ik niet meer opnieuw te downloaden. Het enige wat ik wil weten is of ik deze firmware bestand ook gewoon via SSH bijvoorbeeld naar mijn iPhone kan kopieren naar een bepaalde map waardoor de s/w upgrade van het DEV team dan deze firmware gebruikt en hem niet nog een keer opnieuw gaat downloaden.

... bespaart me een hoop tijd en problemen omdat ik de Apple website niet eens kan bereiken vanaf hier.
  #4  
Oud 31-01-08, 11:17
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

mja als je het op de nate manier doet vind hij je firmware zelf op je telefoon. Hoe het met de DEV upgrade doet weet ik niet.
  #5  
Oud 31-01-08, 11:22
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Staat hier uitgelegd hoe het te doen, succes !

http://george.zjlotto.com/index.php/...ak-113-issues/
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #6  
Oud 31-01-08, 13:33
mrmark's schermafbeelding
mrmark mrmark is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam, Nederland
Berichten: 55
Standaard

dan nog een vraagje. waar staat precies dat installatie script dat je dan moet aanpassen door een paar lijnen uit te commenten?

//edit:
ok, ik heb het al gevonden. je moet dus het install.sh aanpassen en daar die regels aanpassen van dit installatie pakketje Official Jailbreak 1.1.3 with Syncfix (dat je overigens uit moet pakken en dmv SSH moet uploaden naar / (de root)

Laatst gewijzigd door mrmark; 31-01-08 om 14:06. Reden: vraag opgelost
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: website GreenPois0n niet bereikbaar AlonzoMusic Jailbreak 12 12-02-11 23:52
iPhone 3G: Updaten oude versie maar niet naar 3.1.3. flyboy Unlock 2 09-05-10 15:51
iPhone 3G, wel signaal maar niet bereikbaar i-Ed iPhone algemeen 11 16-08-09 15:19
Ik zie updaten niet zitten maar wil t wel zeppo Unlock [archief] 6 05-02-08 21:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:05.