//

Dubbele media mappen normaal?

Dubbele media mappen normaal? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een 1.1.2 OOTB 04.12.12_G, die is via 1.1.1 gejailbreaked en een heeft daarna upgrade naar 1.1.2 gekregen (bellen met een Turbo Sim). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-08, 09:03
Dwevbob Dwevbob is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 86
Standaard Dubbele media mappen normaal?

Ik heb hier een 1.1.2 OOTB 04.12.12_G, die is via 1.1.1 gejailbreaked en een heeft daarna upgrade naar 1.1.2 gekregen (bellen met een Turbo Sim). Recent zonder enig probleem een upgrade naar 1.1.3 gedaan met de link in Installer van Sendowski. 1.1.3 werkte nog niet met een paar programma's die ik belangrijk vond dus weer terug naar 1.1.2 via 1.1.1

Tot daar geen enkel probleem, maar nu krijg ik regelmatig de mededeling dat ik ruimte te kort kom en of ik wat foto's of video's wil verwijderen. Omdat ik dat vreemd vond (één korte video, 10 foto's en ongeveer 10 mp3's was alles wat er op stond en ook niet meer programma's dan daarvoor) ben ik met Cyberduck (SFTP) door m'n iPhone gaan struinen en kom het volgende tegen:

Ik blijk een dubbele media mappen te hebben, er staat er één in var/root/ en één in private/var/root.

Ik gebruik in iTunes 7.6 de optie om handmatig dingen naar m'n iPhone te zetten en zie dat de door iTunes gesyncte bestanden in var/root/Media/iTunes_Control/Music terecht komen terwijl de handmatig gesleepte bestanden in private/var/root/Media/iTunes_Control/Music terecht komen.

Kortom, de nieuwe functie van iTunes lijkt 'schuldig' aan de twee directories, maar is dat ook de reden van het plotselinge ruimtegebrek? En hoe kom ik van het ruimtegebrek af? In de Wiki wordt vooral over oudere Firmware-versies gesproken en in het item Disk Full staan Terminal commando's die niet lijken te werken (iPhone met USB verbonden met Mac, eerste commando in Terminal - mkdir /private/var/Applications - geeft 'Permissions Denied').

Staat de upgrade naar 1.1.3 misschien nog op de iPhone? Zo ja, weet iemand waar die staat? Mis ik iets in Terminal wat niet in de Wiki staat? Ik zit op Mac OS X 10.5.1, moet ik even een Mac met 10.4 er bij halen?

Alle hulp wordt op prijs gesteld, want ben hier nu al aardig wat uurtjes mee bezig...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-08, 12:29
Dwevbob Dwevbob is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 86
Standaard

Nog even een beetje aanvullende informatie: ik heb inmiddels BossTool gevonden en geïnstalleerd en heb 12 MB van 300 MB vrij en 7348 MB van 7440 MB vrij.

Ik lees hier dat er standaard zo'n 50 MB van de 300 MB vrij zou moeten zijn. Heb er aardig wat programma's en games op staan en het BSD subsystem, maar heb het allemaal opgeteld en heb zo'n 12,5 MB totaal en zou dus zo'n 25 MB 'kwijt' zijn(?).
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is dit normaal?!? jailbreakme Archief 7 20-02-11 09:33
Wat is normaal verbruik? NICO! iPad algemeen 3 20-07-10 18:04
Normaal of niet ...? Jasn Unlock [archief] 3 08-05-08 19:27
no service op at&t normaal ducky Unlock [archief] 2 10-02-08 13:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.