//

iPhone van Mac naar Windows

iPhone van Mac naar Windows discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb een iPhone van een vriend liggen die problemen met windows had. Hij werd niet meer zichtbaar in iTunes als hij aangesloten werd. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-08, 15:12
desmodus desmodus is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 46
Standaard iPhone van Mac naar Windows

Hi,

Ik heb een iPhone van een vriend liggen die problemen met windows had. Hij werd niet meer zichtbaar in iTunes als hij aangesloten werd. Hij had 1.1.1 software met AnySIM unlocked.
Nu heb ik hem op een Mac (via oktoprep) ge-update naar 1.1.2 en unlocked. Wat ik wel moest doen is de iPhone een naam geven ( Set up as a new iPhone )....en dus koppelen aan mijn Mac.

De gegevens (foto's, contacts en SMS) van mijn vriend staan er nog wel op.

Wat gebeurt er nu als hij de iPhone weer in zijn Windows PC plugt? Zelf heb ik geen PC's dus kan het niet uitproberen. Het lijkt mij dat er net zoals bij een iPod een melding komt of je je iPhone aan die PC wilt koppelen....

Heeft iemand trouwens ook dat probleem gehad, dat de iPhone niet meer door je PC werd herkend? Zit er op een PC ook een iTunes SyncServices map die je weg kan gooien?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-08, 15:37
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Wanneer hij hem aansluit op zijn Windowsmachine zal iTunes de melding geven dat de iPhone is gekoppeld aan een andere iTunes, met daarbij de vraag of hij hem aan deze wil koppelen. Daarna kan hij probleemloos met iTunes syncen. Wanneer hij niet in iTunes zichtbaar wordt, is dat vaak te wijten aan het programma iTunes. Het kan een verkeerde versie zijn (te oud) of het mobiledevice.dll bestand is aangetast. Vaak is het dé- en opnieuw installeren van iTunes hiervoor de oplossing.
__________________
iPhone 8GB - AppleTV - MacBook Pro - Airport Extreme
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud 3gSpeed iTunes 2 20-12-10 18:59
Mac OS X: iPhone reservekopie van windows hdd naar mac. ultimateme iTunes 0 12-11-10 14:32
Mac OS X: overschakeling van windows naar mac kris77 iTunes 8 02-01-10 15:45
Mac OS X: iPhone en overstappen van windows naar mac erik127 iTunes 2 07-04-08 15:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.