//

Iphone vast gelopen

Iphone vast gelopen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, hetvolgende is aan de hand, Ik heb een programma via installer gedownload en geinstalleerd genaamd "categorizer" maar na het installeren startte ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-02-08, 11:05
Danny313NL Danny313NL is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 7
Standaard Iphone vast gelopen

Beste mensen,

hetvolgende is aan de hand,

Ik heb een programma via installer gedownload en geinstalleerd genaamd "categorizer" maar na het installeren startte ik het programma op en sloot het weer af,

NU heb ik alleen een leeg springboard, en ik bedoel HELEMAAL LEEG,
geen enkel icoontje meer..

het rare is dat er linksbovenaan het scherm i.p.v. vodafone nu alleen ipod staat, maar ik kan nog WEL gebeld worden.. alleen zelf kan ik niet een gesprek starten want ik heb geen icoontje meer om in mijn contacten te komen,

Heel vaag, maar ik wil t wel oplossen,

zou dit te doen zijn i.c.m. iBrickr om op die manier de applicatie "categorizer" te verwijderen..?

Helllluuuuppp

Groetjes Danny
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-08, 12:09
Marquez Marquez is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Stuttgart
Berichten: 58
Standaard

Hmmm het programma waarschuwt hier ook voor! Of sloot het programma echt onmiddelijk af bij jou? Ik had het gedownload en kreeg na openen meteen een popup dat sommige mensen een leeg springboard kregen, dus je moest 'allow to hide icons' uitzetten en ze via customize onzichtbaar maken. Ik heb het uiteindelijk zelf ge-uninstalled omdat ik het een vaag en slechtwerkend programma vond. Maar sorry, heb verder geen antwoord op je vraag! Ik denk dat er veel mensen zijn met een oplossing!
  #3  
Oud 02-03-08, 01:56
kartingboy16 kartingboy16 is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik zit nu met hetzelfde probleem... Had het beter ook maar niet gebruikt maarja nu is het zo he... Is op versie 1,1,2
Is er hier al een oplossing voor gevonden??? Ik ga nu zelf proberen voor de jailbreak 1,1,3 te instaleren en in het beste geval werkt alles weer....
Grtz

Laatst gewijzigd door kartingboy16; 02-03-08 om 02:01.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Springboard is vast gelopen. peaceman iPhone algemeen 4 23-02-10 12:25
iphone vast gelopen wippe1973 Archief 1 15-07-09 12:45
Iphone vast gelopen Jaap007 iPhone algemeen 2 03-07-09 13:08
Vast gelopen iPhone melding Repair Needed Remcoblaakman iPhone algemeen 11 22-11-08 19:02
Vast gelopen iPhone na upgrade! dnto-_- iPhone algemeen 0 15-09-08 18:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:54.