//

[1.1.3] Problemen met bellen na gebruik oordopjes

[1.1.3] Problemen met bellen na gebruik oordopjes discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ha, Ik zit met het volgende: * Ik luister naar de ipod door de oordopjes * Iemand belt, ik trek de oordopjes eruit (praten in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-02-08, 12:17
vivified vivified is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Standaard [1.1.3] Problemen met bellen na gebruik oordopjes

Ha,

Ik zit met het volgende:
* Ik luister naar de ipod door de oordopjes
* Iemand belt, ik trek de oordopjes eruit (praten in het niets is iets waar ik niet aan kan wennen)
* Ik neem op, maar hoor niks. De iPhone denk dat de oordopjes er nog steeds inzitten!
* Vervolgens kan ik pas weer normaal bellen als ik de iPhone uitzet, en weer aan.

Op 1.1.1 werkte dit allemaal wel perfect, maar na de upgrade dus niet meer. Heeft iemand anders dit probleem ook? Zou het helpen om weer te downgraden naar 1.1.1 en de upgrade opnieuw te proberen? Ik heb de jailbreak van Nate gedaan (mac versie), maar zag dat er nu ook een nieuwere versie is die vanuit installer werkt. Of leveren die jailbreaks een identiek resultaat?

Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-08, 12:22
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vivified Bekijk bericht
Ik heb de jailbreak van Nate gedaan (mac versie), maar zag dat er nu ook een nieuwere versie is die vanuit installer werkt. Of leveren die jailbreaks een identiek resultaat?

Thanks!

Zie ondermeer hier
  #3  
Oud 01-02-08, 16:22
vivified vivified is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Standaard

Dank! Na het volgen van die methode lijken mijn oordopjesproblemen opgelost te zijn!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bellen met oordopjes met microfoon = geruis? GTFO iPhone algemeen 1 14-10-10 19:08
problemen met mijn uitgang voor oordopjes Barrybe50 iPhone algemeen 4 17-05-09 13:54
Problemen met bellen Martijn030 Odido (T-Mobile) 9 13-05-09 10:11
Problemen met bellen Nesta iPhone algemeen 0 02-09-08 12:09
Problemen met bellen Bobbies Unlock [archief] 3 15-11-07 17:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:51.