iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Noodzaak van AT&T sim bij Unlock 1.1.2 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/6271-noodzaak-at-and-t-sim-unlock-1-1-2-a.html)

dsimons 01-02-08 14:43

Noodzaak van AT&T sim bij Unlock 1.1.2
 
Hallo,

Ik lees bij stap 2 van de Voorbereiding in deze handleiding
Unlock 1.1.2


dat ik een at&t sim kaartje nodig heb.

Moet deze echt gebruiken en hoe kan ik hier aankomen. Ik wil wel gewoon mijn vodafone sim gaan gebruiken.

Ik krijg morgen een iphone 1.1.1 en wil deze naar fw 1.1.2 updaten.

Gr Dave

ControlSje 01-02-08 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dsimons (Bericht 53905)
Hallo,

Ik lees bij stap 2 van de Voorbereiding in deze handleiding
Unlock 1.1.2


dat ik een at&t sim kaartje nodig heb.

Moet deze echt gebruiken en hoe kan ik hier aankomen. Ik wil wel gewoon mijn vodafone sim gaan gebruiken.

Ik krijg morgen een iphone 1.1.1 en wil deze naar fw 1.1.2 updaten.

Gr Dave

De telefoon wordt normaliter geleverd met een AT&T SIM erin.

Nikooos 01-02-08 14:57

Je krijgt morgen je iphone en hebt nu al problemen. Als je de iphone uit de doos haalt dan zit er al een AT&T simkaartje in. Ik weet natuurlijk niet hoe je aan je iphone komt, maar als hij er gewoon in zit is er niets aan de hand.

Eerst maar eens afwachten of je echt een probleem hebt voordat je gaat roepen..

dsimons 01-02-08 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 53915)
Je krijgt morgen je iphone en hebt nu al problemen. Als je de iphone uit de doos haalt dan zit er al een AT&T simkaartje in. Ik weet natuurlijk niet hoe je aan je iphone komt, maar als hij er gewoon in zit is er niets aan de hand.

Eerst maar eens afwachten of je echt een probleem hebt voordat je gaat roepen..

Een beetje voorbereiden kan geen kwaad zou ik zeggen :-))

Ik neem hem van iemand over en ik weet dus ff niet of ik er een AT&T sim bij krijg. Ik wacht het wel even af anders gan wel verder met dit topic

Gr Dave

ArB 01-02-08 15:03

je hebt hem niet nodig trouwens. werkt ook met een andere sim. mits je er maar geen sim-lock op hebt staan.

Nikooos 01-02-08 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dsimons (Bericht 53921)
Een beetje voorbereiden kan geen kwaad zou ik zeggen :-))

Ik neem hem van iemand over en ik weet dus ff niet of ik er een AT&T sim bij krijg. Ik wacht het wel even af anders gan wel verder met dit topic

Gr Dave

Voorbereiden kan geen kwaad inderdaad, maar als ik een route uitstippel voor de auto hou ik er geen rekening mee dat ik bij elk kruispunt aangereden kan worden ;)

Maar goed, wat Arb zegt.. een andere sim zonder pincode zou ook moeten werken.

dsimons 01-02-08 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 53929)
Voorbereiden kan geen kwaad inderdaad, maar als ik een route uitstippel voor de auto hou ik er geen rekening mee dat ik bij elk kruispunt aangereden kan worden ;)

Maar goed, wat Arb zegt.. een andere sim zonder pincode zou ook moeten werken.

Ja, dat is wel een mooie tegen uitspaak !!!

Maar nu denk ik het ook te snappen. Je het die AT&T sim alleen nodig als jee een OTB 1.1.1 heb die nog nie is geunlocked, dan "kent"hij nl nog een andere sims !

Dank voor de info, ik ga het morgen proberen.

gr Dave

bheerkens 02-02-08 05:16

Hi,

Zonder werkt ook prima!

Bastiaan

Ocin 02-02-08 08:47

Je hebt enkel en alleen de AT&T kaart nodig als je met een silvercard oplossing wilt werken (ook gekend onder de naam supersim).
Veel plezier trouwens met je iPhone, de mijne is ook onderweg:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:25.