//

In de de problemen gewerkt met een unlockde 1.0.2

In de de problemen gewerkt met een unlockde 1.0.2 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag, ik heb in mijn bezit een unlocked iphone 1.0.2 met de installer erop geinstalleerd. Alles werkte perfect. Ik had dan problemen met de iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-02-08, 22:40
CpR512 CpR512 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard In de de problemen gewerkt met een unlockde 1.0.2

Goededag,

ik heb in mijn bezit een unlocked iphone 1.0.2 met de installer erop geinstalleerd. Alles werkte perfect.

Ik had dan problemen met de iphone en heb hem geproberd te restoren met bijhorende firmware (gedownload). Itunes restorde de iphone dan. Maar bleef hangen en gaf de foutmelding "1013" = onbekende fout.
Hier is het dus fout gegaan denk ik.

Hij zat dan vast in de recovery mode, met Apptapp heb ik hem dan uit die recovery mode gekregen en kwam ik op het activatiescherm van de iphone ( met de leuke wereldbol).

Wat ik dus nu heb is een geunlocked 1.0.2 die gerestored is en nog niet geactiveerd. Ik heb dan geprobeerd met iBrickr om het te jailbreake. Hiermee kwam men iphone terecht in een eindeloze lus van commandlines die uitgespuwd werden.

Met AppTapp heb ik het dan weer uit deze lus gekregen , en nu ben ik ten einde raad. What to do ?
Ik zou hem naar 1.1.1 willen brengen en volledig unlocken.

mvg Carlo

ps: toen ik hem in het begin heb gerestored stonden er ook nog 3de partij apps op, maar geen summerboard, dus ik kon installer icoontje zelfs niet zien.

Laatst gewijzigd door CpR512; 04-02-08 om 15:37.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-08, 15:37
CpR512 CpR512 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

niemand een idee ?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Een paar problemen met iPhone 2g Ajaxamsterdam Archief 1 16-03-10 22:22
Upgraden van 3.0 naar 3.1.2 met een 3G met een jailbreak marcelvunen Archief 1 12-02-10 13:43
Een paar problemen met iTunes en iPhone Johannes K iTunes 3 05-02-10 15:43
Problemen met een afgesloten account in I-Tunes ferrywalter iPhone Apps 0 22-06-09 22:04
Geen 3G KPN na een dag te hebben gewerkt iNiels KPN 4 27-01-09 23:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:30.