//

Icoontjes verdwenen na gebruik iBrickr

Icoontjes verdwenen na gebruik iBrickr discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Armando Nee ik heb die app. niet op m'n iPhone zitten.. Het ip adres van m'n computer heeft totaal niks weg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-02-08, 21:09
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armando Bekijk bericht
Nee ik heb die app. niet op m'n iPhone zitten..
Het ip adres van m'n computer heeft totaal niks weg van het ip nummer op m'n iPhone..
Dan heb je de computer en je iPhone niet op hetzelfde netwerk zitten. Je moet je computer en de iPhone op dezelfde router aansluiten. Meestal gaat de computer met een kabel naar de router. Ze moeten in dezelfde range zitten anders kunnen ze niet communiceren met elkaar. Dus als je iPhone 192.168.1.x heeft moet je computer 192.168.1.y hebben waarbij x en y niet hetzelfde mogen zijn.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-02-08, 21:15
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Maar als ik het goed heb begrepen heb je de dock applicatie geinstalleerd.
Als je nou je vinger helemaal rechts onder op het scherm legt zou je alle applicatie moeten kunnen starten want ze alle icoontjes zouden in een boog zichtbaar moeten worden.
  #23  
Oud 04-02-08, 21:20
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Wat raar, het is het enige netwerk hij vind en ik heb het wachtwoord moeten invoeren en toen deed ie het pas. Het moet dus wel hetzelfde netwerk zijn.. Dat is toch raar dan? Mijn computer is niet draadloos maar gaat via kabel.

Wat is die dock app. dan? Heb ik dat dan per ongeluk gedaan? Waar precies en in welk menu moet ik mijn vinger leggen? Rechtsonder zit die ipod button en als ik daar dus op druk, start hij de mp3 player op..
  #24  
Oud 04-02-08, 21:36
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armando Bekijk bericht
Wat is die dock app. dan? Heb ik dat dan per ongeluk gedaan? Waar precies en in welk menu moet ik mijn vinger leggen? Rechtsonder zit die ipod button en als ik daar dus op druk, start hij de mp3 player op..
Eerder zei je:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armando Bekijk bericht
Maar als ik die Dock v2.06.and install Dock application installeer en dan krijgt hij een soft restart. Maar staan die icoontjes er niet.. Het lijkt net alsof dat PXL Daemon het niet op mn iphone zet ofzo..
Als je deze applicatie geinstalleerd hebt zou er rechts onder een geel "lichtje" moeten komen, als je vinger van dat gele lichtje richting midden schuift zul je zien dat alle icoontjes in een boog worden getoont, ook de hidden applicaties. Is dit het geval zou je Customize kunnen openen en kijken of deze en de installer mischien op hidden staan.

photo.jpg

Laatst gewijzigd door ControlSje; 04-02-08 om 21:40.
  #25  
Oud 04-02-08, 21:37
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Ik zie helaas geen geel "lichtje" . Ik heb die app. geloof ik ook niet gedownload.. Shit.. :'( Ben nu als sinds gistermiddag aan het klooien en het is nog steeds niet goed..

Edit: Nee die app. heb ik inderdaad niet

Laatst gewijzigd door Armando; 04-02-08 om 21:41.
  #26  
Oud 04-02-08, 21:42
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armando Bekijk bericht
Ik zie helaas geen geel "lichtje" . Ik heb die app. geloof ik ook niet gedownload.. Shit.. :'( Ben nu als sinds gistermiddag aan het klooien en het is nog steeds niet goed..
Ik heb in mijn vorige bericht een plaatje toegevoegd waarin je een heel klein geel puntje/lichtje ziet rechts onder.
  #27  
Oud 04-02-08, 21:51
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Ja ik zie het, ik heb dat helaas niet..
Stel ik zet mijn iphone terug naar fabrieksinstellingen, is er nog een manier om mijn contacten en sms berichten nu te saven?

En is het dan weer makkelijk om m'n internet van tmobile in te stellen op de iphone? Ik had dat namelijk laten doen door de vrouw die voor mij ook de turbo sim erin gezet heeft..
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
OPGELOST - iPhone-icoontjes zijn verdwenen charlie666 iPhone algemeen 3 08-07-10 16:46
icoontjes in dock verdwenen??? michel_beckers iPhone algemeen 7 08-05-10 09:56
Icoontjes verdwenen habets1811 iPhone algemeen 3 30-06-09 15:02
Na firmware update zijn bijna al mijn icoontjes verdwenen. Vandammes Archief 5 21-05-09 21:41
Alle icoontjes zomaar van springboard verdwenen, iPhone niet meer te gebruiken.. MG TF iPhone algemeen 1 04-11-08 13:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:33.