iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Unlock Gaat Niet (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/646-unlock-gaat-niet.html)

bolmol 06-10-07 22:39

Unlock Gaat Niet
 
Goeden Avond Allemaal,


Ik Heb Net Een Iphone 8gb Uit De States Gehad Met Serie Nr, 7r737*******
Nu Lukt Het Tot Het Installeren Van De Annysim Op De Telefoon,
Maar Dan Kan Ik Niet Slide To Unlock Doen Hij Slide Dan Gewoon Niet.
Wat O Wat Doe Ik Fout??.
Of Is Er Iemand In De Bollenstreek Waar Ik Langs Kan Gaan Om Hem Te Unlocken.

pwain 07-10-07 07:05

Probeer eens het programma unlock.app op je iPhone te plaatsen i.p.v. AnySim. (Unlock.zip)

bolmol 07-10-07 08:19

is daar een tutorial van toevallig voordat ik stomme dingen ga doen??

pwain 07-10-07 16:46

in deel 4 van deze guide IPhone unlock OS X Part 4 - ModMyiPhone - Wiki wordt het unlock programma besproken.
Maar ondertussen ben je al zover dat je een applicatie op je iPhone kan zetten. Je hebt alleszins anysim op het toestel gezet. Doe net hetzelfde maar plaatst de unlock.app applicatie op je iPhone. Druk daarna op start.
Let er wel op dat dit programma in feite zo'n 20 minuten sowieso al wacht. Kwestie van zeker te zijn dat de firmware volledig herladen is.
Het duurt dus wel een lange tijd...maar rustig blijven. Het komt allemaal wel goed.

Moest het echt niet lukken dan kan je die guide van het begin hervatten.

bolmol 07-10-07 19:16

Het Is Gelukt!!
Super Bedankt.
Nog Een Vraagje Hoe Krijg Je De Telefoon Nrs Die Op Mijn Simkaart Zijn Zichtbaar??

iCulture 07-10-07 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bolmol (Bericht 5199)
Nog Een Vraagje Hoe Krijg Je De Telefoon Nrs Die Op Mijn Simkaart Zijn Zichtbaar??

Dit is al een paar keer beantwoord op het forum, dus zou je met de zoekfunctie zo moeten kunnen vinden. En zou je s.v.p normaal willen schrijven in plaats van met die irritante hoofdletters? Thanks!

marqw 08-11-07 09:15

zelfde probleem hier, slide lukt niet bij anysim. daarna bij unlock start hij niet op, er verschijnt 10 sec een wit scherm en springt dat vanzelf terug naar summerboard.

wie weet raad?

MacFoxx 08-11-07 09:42

Heb je juiste versie anySim?

marqw 08-11-07 09:44

ja, de originele bij 1.0.2, heb ook een later geprobeerd, doet hetzelfde *versie anysim die de goede firmware aangeeft

MacFoxx 08-11-07 10:14

Hmm, ik zou je graag willen helpen, maar ik weet niet zo 1,2,3 een oplossing. Is je iPhone wel geactiveerd en jailbroken?

anySim versie 1.1 is recentelijke versie die geschikt is voor alle firmware's (1.0.2 en 1.1.1)

MacFoxx 08-11-07 10:24

Misschien moet je anders het volgende doen:

Controleer of je BSD subsystem heb geinstalleerd? Zoniet installeert het, anders even herinstalleren.
BSD subsystem kan je via installer.app installeren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:55.